Jag är rädd för kvinnor!

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
Då är väl du en av de få föräldrar som accepterar det.
Jag tycker att om någon annans barn gör något som jag anser inte är acceptabelt att jag som vuxen skall säga till.

Ibland kan det ju vara så enkelt att föräldrarna inte har uppmärksammat detta.

Men tyvärr så är det så i de flesta fall att det är bar´nen som har makten och styr föräldrarna efter eget tycke!

Även jag acceptera det och tror inte jag o korvis är direkt ensamma.

således håller jag inte med ang de flesta fall,

Dock är curlingföräldrar o deras barn som märks av betydligt större grad än övriga samt därav min egen irritation.

En granne har tillfrågat mig ifall jag kunde tänka mig att köra hennes dotter till skolan tillsammans med min, det är ju så långt att gå till bussen (vilket ligger 80 meter ifrån i ett lungt villakvarter)

Edit: såg även att korvis svarade en halv sec tidigare...

Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Även jag acceptera det och tror inte jag o korvis är direkt ensamma.

således håller jag inte med ang de flesta fall,

Dock är curlingföräldrar o deras barn som märks av betydligt större grad än övriga samt därav min egen irritation.

En granne har tillfrågat mig ifall jag kunde tänka mig att köra hennes dotter till skolan tillsammans med min, det är ju så långt att gå till bussen (vilket ligger 80 meter ifrån i ett lungt villakvarter)

Då kan du ju erbjuda dig att kapa av ungens ben - eftersom hon inte använder dem så kanske någon annan som är i behov av dem vill njyttja dem i stället. :D:D

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08

JAg hörde en obekräftad uppgift från en polis som sa att det nuförtiden är vanligare att ungar blir påkörda av skjutsande föräldrar än vad det tidigare var att barnen skadade sig när de gick till skolan själva..

krabbsaltarn

Boom shakalak
Gick med
25 Jan 2008
Hoj
XT660R / X
Grejen är att man är 30 och vill man inte verka gubbsjuk och ge sig på en 17-19 åring med hubbabubbatugg finns det inte så många bra tjejer (man dessutom får stånd på) som inte är just ensamstående morsor och någe "tomten är far till alla barnen"-fars vill Jag inte vara med om där päron och plastpäron samlas "för barnens skull" vid julbordet och där det efter några knappar brännvin börjar hagla sarkasmer över barnens huven i tron att de inte fattar något.

Fy fan.

Hur många av dessa pga att killen baja ville ha en bebijs tror du?

Som Jag säger så skrämmer de mig:mad:

Helt OK att vara rädd, men vid 30 års ålder har du antagligen konstaterat att du måste börja tänka på Fjamtiden, därav denna tråden?

Jag säger: No worries. Hittar du rätt schimpanskvinna, så kommer du att vilja ha barn. Det, min vän, är skrämmande.

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
JAg hörde en obekräftad uppgift från en polis som sa att det nuförtiden är vanligare att ungar blir påkörda av skjutsande föräldrar än vad det tidigare var att barnen skadade sig när de gick till skolan själva..

Det är ett väldigt skjutsande på barn idag. Alla föräldrar har väl pedofilskräck. Lovar att ungarna löper större risk att dö i mammas o pappas bil än risken att möta en pedofil.

På 70-talet cyklade vi. Vad var det värsta som hände? Lite skrapade knän kanske.

Last edited:

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
.....jag har aldrig nånsin kännt att jag vill ha barn och inga klockor har ringt här heller...jag är väl en som som inte är menad till sånt...

varför ska man förstöra sin snygga kropp med att föda barn liksom :tungan

peace and love

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
.....jag har aldrig nånsin kännt att jag vill ha barn...

En till....

Kanske dags för en vetenskaplig studie parallellt med den som undersöker varför alla fotbollstjejer är gey...

Varför saknar en sådan majoritet av hojkvinnorna allt vad moderskänslor och barnlängtan heter.

Möjliga spår:
- Vibrationerna i hojarna gör att de är konstant tillfredsställda när de kliver av och saknar drift övrig tid.
- Bensinångorna shanghaijar de hormon som framkallar vilja att fortplanta sig.
- Det är mest fotbollstjejer som kör hoj.

Edit:
Ännu en som med säkerhet uttalar sig innan hon ens passerat 30.
Född 81

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
En till....

Kanske dags för en vetenskaplig studie parallellt med den som undersöker varför alla fotbollstjejer är gey...

Varför saknar en sådan majoritet av hojkvinnorna allt vad moderskänslor och barnlängtan heter.

Möjliga spår:
- Vibrationerna i hojarna gör att de är konstant tillfredsställda när de kliver av och saknar drift övrig tid.

Edit:
Född 81

Lägg till som möjligt spår.
- Dom tror/vet att MC-killar gillar såna tjejer som inte vill ha barn.

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
En till....

Möjliga spår:

Edit:
Född 81

haha det där har inget med åldern att göra. Kvinnor brukar få moderkänslor rätt tidigt och alla får inte det. precis som att vissa killar vet redan tidigt att de vill bli pappor.

När det gäller gaydelen så har du helt fel vännen ;) och när det gäller vibrationer så visst blir man tillfredställd...behöver inget annat ;)

Lägg till som möjligt spår.
- Dom tror/vet att MC-killar gillar såna tjejer som inte vill ha barn.

skiter totalt i vad "MCkillar" gillar och inte gillar....vem fan har sagt att bara för att man är "MCtjej" så ska man ha en en mckille?

Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(

Möjliga spår:

-Men inte knullar väl killar till en unge varenda gång lusten faller på. Sex kan man ha utan att det blir kids av det. Hojen är bara ett komplement. :tungan
-Frånvaron av hormon "fanns" redan i n n a n jag började köra hoj.
-Jag spelar inte fotboll.

Men en vetenskaplig undersökning vore faktiskt inte fel. Jag är själv förbannat nyfiken på hur det kommer sig. Och då är jag ju faktiskt född -70.

//M

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
En till....

Haha rätt kul eftersom jag har en gay tjejkompis som spelar fotboll :D
Ja hon är snygg, och ja jag vill ligga...
och nej jag får inte...

så vet ni det med!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Så du håller fortfarande på och predikar bittra o cyniska monologer :)
Jag är ju så illa tvungen när folk inte begriper vad man pratar om.

Det du moraliserar över är väl WT - beteende (där ni verka ha erfarenheter?).

Och, WT är ju som de är... Du får väl jaga honor på andra domäner.

Trodde jag också inledningsvis men egenskapen genomsyrar hela honskaran mer eller mindre. De Jag pratar om är långt ifrån WT, jallafall när man jämför med de stereotypa fallen.

Men som föräldrer anser jag däremot att s.k. curlingföräldrar bör skärpa sig :mad:

Håller helt med.

Helt OK att vara rädd, men vid 30 års ålder har du antagligen konstaterat att du måste börja tänka på Fjamtiden, därav denna tråden?

Jag säger: No worries. Hittar du rätt schimpanskvinna, så kommer du att vilja ha barn. Det, min vän, är skrämmande.

Framtids"planen" har aldrig inkluderat barn och kommer inte göra det innan Jag träffar någon som eventuellt väcker intresset för det. Som sagt så är det inte barn i sig som intresserar. De är eklitt. Hundar också. Och svamp.

Last edited:

Johanna

Guest
En till....

Möjliga spår:

Edit:
Född 81

nähä nähä! okej ska erkänna att när jag varit på någon mc fest så har tjejerna varit lite skogshuggar tjejer. ofixade o en sh tröja( eventuellt en collagetröja)
jag är ingen fotbolls tjej, jag spelar inte fotboll iaf. Fast kan erkänna att jag hänger på råsunda en hel del. men jag klär mig ofta i klänningar och höga klackar.
det handlar inte om att man hatar barn och att man är en fotbolls brud som är för kill- ig och känner inge moderskänslor pga det. för min del så har det aldrig känts som jag velat det. 1- jag tycker att barn begränsar en. tex med utlandsresor, va med vänner, gå på puben osv. verkar inte så lätt med hitta barnpassning. 2- får panik och blir stressad och irriterad när en unge skriker. 3-jag vill inte att min kropp ska förstöras 4- ska man ha barn ska man träffat the one..killen man vill leva med resten av sitt liv
så någon gång i framtiden när livet stadgat sig kanske man vill de. man vet aldrig

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Jag håller med Johanna i inlägget ovan och tycker det är lite tramsigt att döma ut personer, speciellt kvinnor som konstiga och som utbölingar bara för att de inte har som högsta strävan i livet att bli just mödrar.
Då ska det självfallet dras irrelevanta och nedlåtande parallerer att dessa kvinnor måste vara manhaftiga ilskna flator, butch och okvinnligheten självt.
Alla vill inte och är kanske inte heller lämpade att bli föräldrar.
Det är inte längre ett "krav" som förr i tiden, utan man kan faktiskt vara en lycklig, kvinnlig och älskvärd tjej utan att behöva klämma fram några knoddar.

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
Jag håller med Johanna i inlägget ovan och tycker det är lite tramsigt att döma ut personer, speciellt kvinnor som konstiga och som utbölingar bara för att de inte har som högsta strävan i livet att bli just mödrar.
Då ska det självfallet dras irrelevanta och nedlåtande parallerer att dessa kvinnor måste vara manhaftiga ilskna flator, butch och okvinnligheten självt.
Alla vill inte och är kanske inte heller lämpade att bli föräldrar.
Det är inte längre ett "krav" som förr i tiden, utan man kan faktiskt vara en lycklig, kvinnlig och älskvärd tjej utan att behöva klämma fram några knoddar.

Och ännu en till tjej...och ytterligare en till tjej...

Jisses!

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Och ännu en till tjej...och ytterligare en till tjej...

Jisses!

Vad menar du nu??? :va
Skrev jag någonsin om mej personligen? Nix! :)

Vad jag kommer göra i framtiden kan jag omöjligtvis sia om nu och jag har inte tagit ställning för eller emot något, därför tänker jag varken säga bu eller bä i frågan gällande mej personligen,
men det jag däremot tycker i frågan är att man inte behöver döma oliktänkande så hårt och bli så himla upprörd om någon nu inte vill välja samma spår som en själv i livet angående förälderskap.
Jag tycker helt enkelt det är upp till var och en ovasett kön om man vill bli förälder eller inte.
Den som lever får se vad som händer eller inte händer. :rullandeu :)

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
haha det där har inget med åldern att göra. Kvinnor brukar få moderkänslor rätt tidigt och alla får inte det. precis som att vissa killar vet redan tidigt att de vill bli pappor.

När det gäller gaydelen så har du helt fel vännen ;) och när det gäller vibrationer så visst blir man tillfredställd...behöver inget annat ;)

skiter totalt i vad "MCkillar" gillar och inte gillar....vem fan har sagt att bara för att man är "MCtjej" så ska man ha en en mckille?

Efterssom genomsnittsåldern för förstföderskor är ~36 i Stockholm och de andra storstäderna inte ligger speciellt långt efter, så snackar du skit.

Misslyckats med vad? :va

En massa saker. Den främsta är väl att välja pappa till sitt barn.

Vore vi ämnade att bli ensamma föräldrar hade vi nog varit tvåkönade.

Last edited:
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...