Jag är tjej tyck synd om mig!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Oh no you don't! Man vet att det är något fuffens på gång när kjoltygen bjussar på fika.

Ni stannar kvar i varma goa köket och mysbakar medan vi utför utomhusarbete i 2 plusgrader som ALLTID innefattar snö, vind och metall mot hud.

Sen gnäller ni när vi inte är klara exakt samtidigt som pajen... :mad:

Finns knappt någon snö här, bor i lägenhet så d finns inget utomhusarbete så länge du inte jobbar för gatukontoret. Nej, ja skiter i vad du gör. Pajen tar 30 minuter att göra, sen e d bara att mumsa i sig! :tummenupp

Alla brudar har inte en baktanke eller 1 miljon krav. ;)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Finns knappt någon snö här, bor i lägenhet så d finns inget utomhusarbete så länge du inte jobbar för gatukontoret. Nej, ja skiter i vad du gör. Pajen tar 30 minuter att göra, sen e d bara att mumsa i sig! :tummenupp

Det faller på att jag inte tar mig till dig på 30 minuter, annars hade jag gärna fikat med dig!

Jag får tröstäta lussebullar som jag fick av mitt ex.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ska precis skicka in ostkakan i ugnen, men de där låter ju inte helt fel ..

Åhhh I LIKE ostkaka! Vi kan byta lite, du får en bit o ja får halva din!! :D :D :D :tungan

Näpp, jag kan nog ta en bit paj. :tummenupp

vassego! den e klar, när e du här? :D

Det faller på att jag inte tar mig till dig på 30 minuter, annars hade jag gärna fikat med dig!

Jag får tröstäta lussebullar som jag fick av mitt ex.

ajdå, får vi ta en annan gång då! När vi inte befinner oss i var sin ända av sverige. :tungan

Last edited:

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Åhhh I LIKE ostkaka! Vi kan byta lite, du får en bit o ja får halva din!! :D :D :D :tungan

vassego! den e klar, när e du här? :D

ajdå, får vi ta en annan gång då! När vi inte befinner oss i var sin ända av sverige. :tungan

Lets. Iom att din är klar och min är klar om 20 min så föreslår jag att du infinner dig i Lund om 20 min!
Är du riktigt lucky kanske du får TRIPPEL efterrätt :tuttar :banana

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
jobbar i butik o man träffar rätt ofta på såna människor. finns vissa folkslag som luktar riktigt naturligt illa oxå. menar inget rasistiskt eller så, men det är vad jag personligen upplevt.

Hoppa att det inte är finnar som luktar sprit du tänker på bara!?! I så fall är du rasist!! :mad:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Lets. Iom att din är klar och min är klar om 20 min så föreslår jag att du infinner dig i Lund om 20 min!
Är du riktigt lucky kanske du får TRIPPEL efterrätt :tuttar :banana

hahahhaa ja vill inte ens veta vad ditt trippelförslag är! hahahha.....

mmm...så god min smulpaj blev! :tungan

Hoppa att det inte är finnar som luktar sprit du tänker på bara!?! I så fall är du rasist!! :mad:

hahaha nä, ja jobbar i en tjejbutik. inte så ofta spritluktande finnar kommer in o handlar blingbling. :D

Njae, jobbar. :D o då lär pajen vara heeeeeelt totalt uppäten! :tungan

Last edited:

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein

Du skriver ju vad som helst för att nån ska komma dit och bära upp den där soffgruppen från gatan till tredje våningen (utan hiss såklart). Frusen paj man värmer i mikron + marsansås är billig arbetskraft.
:död

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Last edited:

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Jag är ju ensam med mitt barn då mamman är död och jag får 1800kr/månaden extra för att jag är ensam med förälder!
Beöver ju dock väldigt lite bindor här hemma men vet att allt kostar och de e inte så fett på kontot alla dagar!

Beklagar och jag har den djupaste respekt för det tragiska i den situationen. Ekonomiskt är du ju dock inte missgynnad i exemplet du nämner, tycker det sänder en tydlig signal om att man från samhället värnar om er. Menar du att du har 1800 utöver det ordinarie barnbidraget? Det gäller ju andra regler för bostadsbidrag för ensamstående boföräldrar också, så ur den aspekten är du ju inte missgynnad. Finns förvisso ingen ekonomisk kompensation som tar bort saknaden av en närstående. Men vidare....

Tycker att det borde falla under sjukhusets regler!! Högkostnadsskydd! Efter ca 1500kr/år så är det gratis på tex apoteket! Behöver inte vara de värsta men en fullt fungerande binda/tampong!
Tänker nu främst på de kvinnor som är ensamstående med tex 4 barn har 1,5 heltidsjobb och ändå inte får tillräckligt med mat på bordet!
Är de då inte rimligt att de har möjlighet att gå till läkaren och få de på recept??
Vi här i svedala hjälper ju allt och alla men inte våra egna!! Skicka hem några som inte är i behov av Sveriges hjälp så är det betalt!

....så måste det vara det sämsta exemplet på "behövande" som går att uppbringa. Vad hon behöver är att gå i en studiecirkel i grundläggande hushållsekonomi.

Får nästan lust att be dig räkna på det, men inser att nu är inte tiden. Det här är den ojämförligt mest översubventionerade föräldragrupp som finns i vårt samhälle. Tyvärr har den solkiga medaljen en annan sida där man berövar samma barn rätten till en dräglig situation. Signalerna från samhällets håll, med bl a ekonomin som styrmedel, är lika tydlig som skamlig. Nog argumenterat.

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
hahaha nä, ja jobbar i en tjejbutik. inte så ofta spritluktande finnar kommer in o handlar blingbling. :D

Jasså? Får väl ta och komma förbi nån dag då!Hoppas ni har feta blingbling bara typ koskenkorva kapsyler i 24k guld med diamanter runt om i storlek XXXL som man kan ha runt halsen och glänsa bejting med! :tummenupp

/J

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
GSX400
Mensbidrag hoppas jag att man inte inför, så jävla dyrt är det inte. Sen gnäller vissa tjejer på att dom inte vill ha sex när dom har mens (En killar gnäller nog också) men då undrar jag bara vad problemet är, NI HAR JU TVÅ HÅL TILL.
Nåja, skämt åsido sa slaktaren och slängde ut kärringen

Money skrev att tjejer borde få rakbidrag om killar får det och det kan jag inte hålla med om. Däremot kunde dom få en sax att frisera det där lilla könshåret med. :tummenupp
Man kunde kanske gå med på bidrag till viss laserbehandling, iaf de tjejer/kvinnor som har mustasch. :zpy

Money: Bjuder du på en bit paj? :tummenupp
:krama

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Varför skulle jag läsa den här tråden när jag drack svartvinbärssaft? :py

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ja men det gick fint tills jag läste guws redogörelse om feminister och menskoppar..

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC