Jag är tjej tyck synd om mig!

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Ursäkta? :va
Jag har alltid fått använda eget lager, däribland den där plånbokskondomen, eftersom tjejerna i fråga inte har något själv.
Det har hänt en ynka gång att kjoltyget haft ett eget lager, men i det fallet handlade det om någon självlysande historia som "inte skulle skydda mot graviditet", vilket får en att undra hur resonemanget gick i själva ögonblicket vid inhandlandet.
Hon var för övrigt lika bra i sängen som hon var på att välja kondomer.
Lite kuriosa en sen söndagkväll.

Hon kanske fann det avtändande att ligga med nån som inte ens hade koll på vilken veckodag det var? :confused:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Den här tråden är banne mig ett riktigt lågvattenmärke.

Vad gäller artikeln/insändaren som är bakgrunden till den så kommer det lite då o då från extremfeminister / genusstudenter som inte förstår bättre.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Den här tråden är banne mig ett riktigt lågvattenmärke.

Vad gäller artikeln/insändaren som är bakgrunden till den så kommer det lite då o då från extremfeminister / genusstudenter som inte förstår bättre.

Tyck vad du vill men disskuterar man inte det och låter de komma med vilket skit som helst så får de igenom skiten för eller senare.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Tyck vad du vill men disskuterar man inte det och låter de komma med vilket skit som helst så får de igenom skiten för eller senare.
Ja, och genom en diskussion på sporthoj så stoppar vi allt...

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA

Njae, på det här viset får de ju bara ännu mer publicitet. Speciellt när man börjar jämföra det med kostnaden för prostituerade. :död

Kneedrag

Guest
En åkeriägare jag snacka med skulle aldrig anställa en kvinna. Varför kan man undra, jo vi har mens en gång i månaden och då måste vi vara hemma en vecka för det går inte att prata med oss då tyckte han. Och att vi sen måste vara mammalediga var också en grej.

Även om kvinnan skulle vara grym och helt enkelt bättre än hans gubbar på att köra lastbil så nej det gjorde ingen skillnad.

Jag sa till honom att jag så gärna skulle vilja motbevisa honom någon gång.

Haha det trodde jag inte heller, men disskuterar det hellre här än på nåt feminist forum.

Ja här får du mest medhåll. :D

SH 90% killar ju , du får de svar du önskar, och det är inte konstigt.
Kanske ett mer jämställt 50/50 män och kvinnor forum blir mer rätt att ställa frågan på?

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
En åkeriägare jag snacka med skulle aldrig anställa en kvinna. Varför kan man undra, jo vi har mens en gång i månaden och då måste vi vara hemma en vecka för det går inte att prata med oss då tyckte han. Och att vi sen måste vara mammalediga var också en grej.

Även om kvinnan skulle vara grym och helt enkelt bättre än hans gubbar på att köra lastbil så nej det gjorde ingen skillnad.

Vad jag skulle klassa som en neandertalare. Som tur är så är generationen som ersätter 40-talisterna klart mer klarsynta och förstår att kvinnans plats inte är vid spisen.

Kanske ett mer jämställt 50/50 män och kvinnor forum blir mer rätt att ställa frågan på?

Kanske vore något för Bukefalos.com :gnissla

Last edited:

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Hade det funnits p-piller för män...........

Tyvärr finns inte det. Det säga att det beror på att det är män som utvecklar/forskar om dom och pga alla biverkningar har dom valt att endast göra klart den typen som är för kvinnor

Ingen vettig människa kan väl tro på det? :näsblod

Det finns inga av den enkla anledningen att det är
galet mycket svårare att fixa till män än till kvinnor.

Lite kort:
Kvinnor har flera olika naturliga lägen/faser i balansen mellan olika hormoner:
Normalläget, ägglossning, mens, graviditet, amning.

Med p-piller kan man med en låg(dunderhög på 60-70talet) dos av
vissa hormoner lura kroppen att den är gravid och därmed förhindra
graviditet.(samt öka/minska risken för olika sjukdomar.)

Män har bara ett naturligt läge i hormonbalansen.
Vad man än gör så uppstår olika problem.
Det är inte omöjligt, bara svårt.

Därför bara p-piller för kvinnor.
(än så länge.)

Som med kondomerna fast tvärt om.
Kvinnokondom anyone?
:tuttar

/E

Kneedrag

Guest
Jag har varit tjej.....tyck synd om mig! Penis som en clitta :(

Blir inte bättre än så när ni tjejer är en dålig produkt byggd på en mans revben.

Säg inte för mycket bagarn. Enligt en artikel Ilustrerad Vetenskap så kommer mannen dö ut och bara vara en defekt bland några kvinnor om några miljoner år (evelotion är ju härligt, det pågår ju hela tiden).
Tydligen är kromosomen som alla män är byggda på skräpgener och jämfört med kvinnan som har många mer och friska gener.

Ska leta upp artikeln har den i en låda.

Här är en länk om samma
http://www.dailymail.co.uk/sciencet...ace-mass-extinction-male-genes-dying-out.html

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Säg inte för mycket bagarn. Enligt en artikel Ilustrerad Vetenskap så kommer mannen dö ut och bara vara en defekt bland några kvinnor om några miljoner år (evelotion är ju härligt, det pågår ju hela tiden).
Tydligen är kromosomen som alla män är byggda på skräpgener och jämfört med kvinnan som har många mer och friska gener.

Ska leta upp artikeln har den i en låda.

Måhända att generna är friskarna men kvinnorna kommer inte kunna hålla sams o ta kål varandra ....

Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra

Ja här får du mest medhåll. :D

Jag hoppar väl inte ner i Amazonfloden när jag vet vilka faror som lurar, väljer hellre en trevlig sjö i Sverige om jag är sugen på ett dopp

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
undrar hur man ska kontrollera detta.. :va
när man får är väl en sak.. när man går ut(klimakteriet) kan man ju bidragsfuska :näsblod njaaee den e kvar fortfarande..
ja vårt skägg växer ju till slutet typ.
undrar om jag som behöver raka mig mindre får mindre bidrag än dom som måste göra de varje dag..
kanske värt en tanke om vi får bidrag oså så får vi de hela livet nästan medans tjejerna får de i bästa fall 2/3 av livet.. :)

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Okej ska vara lite allvarlig nu..

De som skriver sådana här insändare brukar va småtjejer som går i skolan. Jag, som varit med några år :rolleyes:, ser på vad män får lägga ut för att uppvakta :tuttar så kommer det garanterat att jämna ut sig.

O ärligt talat....ORKA! :huvet ....

killarna kommer kontra med att de ska ha pengar till kalsonger för att lillen växer okontrollerat där inne hela tiden :rolleyes:

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Hoj
babsan <3
Vad är det för fel på vanliga P-piller?

jo då ska jag upplysa herrn om att fröken lyckas få blodproppar av p-piller, så jag får inte hur gärna jag än vill. dessutom tycker jag att de kommer ut fördjävla mkt skit i havet av piller, hormoner som vi pissar ut. en spiral känns mer miljövänlig.

Ursäkta? :va
Jag har alltid fått använda eget lager, däribland den där plånbokskondomen, eftersom tjejerna i fråga inte har något själv.
Det har hänt en ynka gång att kjoltyget haft ett eget lager, men i det fallet handlade det om någon självlysande historia som "inte skulle skydda mot graviditet", vilket får en att undra hur resonemanget gick i själva ögonblicket vid inhandlandet.
Hon var för övrigt lika bra i sängen som hon var på att välja kondomer.
Lite kuriosa en sen söndagkväll.

Men läs om, läs rätt.
Jag skrev förutom ONS (one night stand)
i förhållanden har jag erfarenhet av olika, ibland delar man, ibland inte.

Last edited:
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...