Jag är tjej tyck synd om mig!

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Det finns ju preparat som gör män infertila idag. Tyvärr har dom bieffekten att dom också tar bort 100% av sexlusten vilket egentligen tar bort hela syftet med preparatet. Alternativt gör det till ett sjuhelsikes effektivt preventivmedel. Beroende på hur man ser det.

Fan det skulla man dumpa i den kommunala vattentäkten ju.:yoparty

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
7 miljoner bokstäver

Så jag tillhör nog också en av dom som skulle stå långt fram i kön den dag dom fick fram ett P-piller för män som var effektivt utan totalt oacceptabla biverkningar.

7 miljoner bokstäver

Haha om du pladdrar lika mycket som du skriver så blir det väl aldrig någon ligga utan bara massa pladder....muhahahaha.
Inga manliga P-piller är således nödvändiga for you my friend :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Kan inte förstå hur killar kan vara så naiva att dom verkligen tror på allt tjejerna säger till dom. Det är väl upp till var och en att avgöra sitt öde och vad man vill med sitt liv. Vill man inte ha barn så är det bådas skyldighet att se till så man har skydd. Precis som du säger så finns det tjejer som gör vad som för att bli gravida och ljuger sig gul o blå för att få det där barnet, spelar ingen roll med vem det är.

Och precis som du säger så är det rätt lätt o säga i förväg att man inte vill ha barn men när man väl står där på smällen så är det inte lika lätt. Har aldrig blivit gravid o behövt tänka på om jag ska göra en abort eller inte, men känner flertalet tjejer som gjort det och det är ingen lätt sak, att göra abort. Därför ser jag till att absolut inte bli gravid och skyddar mig.

Tycker det är kasst av killar att säga att dom inte har ett val eller inte får bestämma om de ska få bli pappa. Alla har ett val, vill du inte bli pappa skaffar du dig en kodis innan du doppar snorren. Är d inte lika skönt me kodis, skit i att borra då!

Förhoppningsvis inleder man ett förhållande med en person som har samma tankesätt när det gäller barn o graviditet som en själv, dvs antingen skyddar man sig tills båda är redo eller så går man var sin väg. Tjejer är rätt lätta o genomskåda när det gäller deras synsätt på barn o vad dom vill, oftast delar dom med sig av sitt synsätt rätt tidigt i förhållandet.

ONS får man helt skylla sig själv om man varit så dum att man inte skyddat sig o tjejen blivit gravid.

Att alltid använda kondom och om man kör utan den så ska det vara P-piller är ju en bra grej om man inte vill orsaka en graviditet.

Men det där löftet om abort vid eventuell graviditet kan du glömma.
Det finns säkert många tjejer som kan lova en sådan sak men när dom sedan väl sitter i situationen så är det långt ifrån lika glasklart. Jag har sett det med egna ögon hur en tjej kan resonera på ett sätt först och sedan vända helt om när hon blev gravid.
Inget konstigt i det. Jag tror att det är en djävligt stor grej för en tjej den dagen hon kommer på att det växer något i henne.

Sen får du inte glömma bort att det finns tjejer som enormt gärna vill bli gravida. Så gärna att dom kan tänka sig att skita i P-piller och sedan ljuga om det för att du ska göra dom på smällen.

Så ska du vara säker kan du aldrig skippa kådisarna faktiskt.

Så jag tillhör nog också en av dom som skulle stå långt fram i kön den dag dom fick fram ett P-piller för män som var effektivt utan totalt oacceptabla biverkningar.

Det finns ju preparat som gör män infertila idag. Tyvärr har dom bieffekten att dom också tar bort 100% av sexlusten vilket egentligen tar bort hela syftet med preparatet. Alternativt gör det till ett sjuhelsikes effektivt preventivmedel. Beroende på hur man ser det.

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
jo då ska jag upplysa herrn om att fröken lyckas få blodproppar av p-piller, så jag får inte hur gärna jag än vill. dessutom tycker jag att de kommer ut fördjävla mkt skit i havet av piller, hormoner som vi pissar ut. en spiral känns mer miljövänlig.

Men läs om, läs rätt.
Jag skrev förutom ONS (one night stand)
i förhållanden har jag erfarenhet av olika, ibland delar man, ibland inte.

Jag köper allt du säger utom miljöargumentet :krama

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Precis som du säger så finns det tjejer som gör vad som för att bli gravida och ljuger sig gul o blå för att få det där barnet, spelar ingen roll med vem det är.

Kanske inte är så hemskt att bli gay ändå...

Detdär är ju bara rubbat och nog det mest själviska man kan göra!

:huvet

Denna kom upp i huvudet :D
[YOUTUBE-ID]_DItLB_aUbA[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Enligt gällande praxis ska ju alla som är oförmögna ha bidrag så varför finns det inte ett generellt kvinnobidrag.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Precis som du säger så finns det tjejer som gör vad som för att bli gravida och ljuger sig gul o blå för att få det där barnet, spelar ingen roll med vem det är.

Vet en tjej som gjorde så, hon ville sååååå gärna ha barn och det ville inte hennes kille så det tog slut, hon började då flirta med honom igen och det blev åka av, det han inte visste var att hon dels ljög om att hon tog piller och dels att hon väl planerade in liggandet så jodå, hon blev på smällen och vart såååå lycklig och han såg sitt liv bli förstört.

När vi fick reda på vad hon gjort så klippte vi all kontakt med människan.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Vet en tjej som gjorde så, hon ville sååååå gärna ha barn och det ville inte hennes kille så det tog slut, hon började då flirta med honom igen och det blev åka av, det han inte visste var att hon dels ljög om att hon tog piller och dels att hon väl planerade in liggandet så jodå, hon blev på smällen och vart såååå lycklig och han såg sitt liv bli förstört.

Hatar kvinnor som gör så :mad:

Vill man ha barn..var tillsammans med en som vill ha barn.
Vill man inte ha barn....var tillsammans med en som inte vill ha barn.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Jag har egentligen inget problem med att kvinnor skulle få gratis bindor. Det är väl inget fel med det? Men det känns samtidigt som att det skulle kunna finnas viktigare saker att fokusera på.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Kanske inte är så hemskt att bli gay ändå...

Detdär är ju bara rubbat och nog det mest själviska man kan göra!

:huvet

Japp, men det finns många tjejer som gör så. Sinnesjukt enligt mitt tycke! Varför vill man ha barn med någon som inte vill, o varför vill man ha ett barn ensam? Förstår om förhållande inte varar i all evighet o man har fått barn, ibland är det bättre att skiljas än att leva ihop för barnet bästa. Men att medvetet planera något sånt e galet.

Många killar e riktiga praktarslen mot tjejer men det finns brudar som e minst lika elaka mot killarna.

Tjejen kan inte vara frisk i huvudet. Förstår att det inte är det första man tänker på att tjejen ljuger när hon vill ses igen, men han kunde skydda sig med tanke på att det var orsaken till att det tog slut, hoppas han gör det i fortsättningen. En riktigt tråkig läxa fick han lära sig. :(

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Tydligen ett inte alltför ovanligt beteende. Jag känner till en liknande "solskenshistoria" där killen skulle flytta till sthlm pga jobb och gjorde slut med sin tjej då det ändå inte var något vidare. Kanske drog han ut på det liiiite för länge...
Några månader senare så fick han beskedet om att han skulle bli pappa :näsblod
Man är ju trots allt två om att skaffa barn, om den ena inte vill så blir det inga barn. Men jag är ju inte förvånad att det sker med tanke på att 99% av jordens befolkning troligtvis är idioter.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Japp, men det finns många tjejer som gör så. Sinnesjukt enligt mitt tycke! Varför vill man ha barn med någon som inte vill, o varför vill man ha ett barn ensam? Förstår om förhållande inte varar i all evighet o man har fått barn, ibland är det bättre att skiljas än att leva ihop för barnet bästa. Men att medvetet planera något sånt e galet.

Många killar e riktiga praktarslen mot tjejer men det finns brudar som e minst lika elaka mot killarna.

Tjejen kan inte vara frisk i huvudet. Förstår att det inte är det första man tänker på att tjejen ljuger när hon vill ses igen, men han kunde skydda sig med tanke på att det var orsaken till att det tog slut, hoppas han gör det i fortsättningen. En riktigt tråkig läxa fick han lära sig. :(

Fy vad hemskt det låter.
:eek:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA

Har man knullat i flera år med en tjej och sen tar det slut och den tjejen kommer tillbaka och vill ha mer av den "fantastiska varan" så är nog inte kådis det första man tänker på.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag äter dubbelt så mycket som en tjej för att jag är kille. Ge mig matbidrag nu! Dessutom tycker jag pruttar är kul för att jag är kille så jag vill ha bidrag för inköpande av luftrenare.

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Har man knullat i flera år med en tjej och sen tar det slut och den tjejen kommer tillbaka och vill ha mer av den "fantastiska varan" så är nog inte kådis det första man tänker på.

Haha, jo det är det första jag tänker på, för inte fan är det gratis iallafall.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Haha, jo det är det första jag tänker på, för inte fan är det gratis iallafall.

Är det bara jag som hade skrikit som en tjej och lämnat ett sådant efter mig om exet kom tillbaka
HOLE-IN-THE-WALL-shape.jpg

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...