bullysmile
Killing time? time kills you!
Denna menade han
[YOUTUBE-ID]CEZ7uta14nw[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]CEZ7uta14nw[/YOUTUBE-ID]
Det finns ju preparat som gör män infertila idag. Tyvärr har dom bieffekten att dom också tar bort 100% av sexlusten vilket egentligen tar bort hela syftet med preparatet. Alternativt gör det till ett sjuhelsikes effektivt preventivmedel. Beroende på hur man ser det.
7 miljoner bokstäver
Så jag tillhör nog också en av dom som skulle stå långt fram i kön den dag dom fick fram ett P-piller för män som var effektivt utan totalt oacceptabla biverkningar.
7 miljoner bokstäver
Att alltid använda kondom och om man kör utan den så ska det vara P-piller är ju en bra grej om man inte vill orsaka en graviditet.
Men det där löftet om abort vid eventuell graviditet kan du glömma.
Det finns säkert många tjejer som kan lova en sådan sak men när dom sedan väl sitter i situationen så är det långt ifrån lika glasklart. Jag har sett det med egna ögon hur en tjej kan resonera på ett sätt först och sedan vända helt om när hon blev gravid.
Inget konstigt i det. Jag tror att det är en djävligt stor grej för en tjej den dagen hon kommer på att det växer något i henne.
Sen får du inte glömma bort att det finns tjejer som enormt gärna vill bli gravida. Så gärna att dom kan tänka sig att skita i P-piller och sedan ljuga om det för att du ska göra dom på smällen.
Så ska du vara säker kan du aldrig skippa kådisarna faktiskt.
Så jag tillhör nog också en av dom som skulle stå långt fram i kön den dag dom fick fram ett P-piller för män som var effektivt utan totalt oacceptabla biverkningar.
Det finns ju preparat som gör män infertila idag. Tyvärr har dom bieffekten att dom också tar bort 100% av sexlusten vilket egentligen tar bort hela syftet med preparatet. Alternativt gör det till ett sjuhelsikes effektivt preventivmedel. Beroende på hur man ser det.
jo då ska jag upplysa herrn om att fröken lyckas få blodproppar av p-piller, så jag får inte hur gärna jag än vill. dessutom tycker jag att de kommer ut fördjävla mkt skit i havet av piller, hormoner som vi pissar ut. en spiral känns mer miljövänlig.
Men läs om, läs rätt.
Jag skrev förutom ONS (one night stand)
i förhållanden har jag erfarenhet av olika, ibland delar man, ibland inte.
Jag köper allt du säger utom miljöargumentet
Precis som du säger så finns det tjejer som gör vad som för att bli gravida och ljuger sig gul o blå för att få det där barnet, spelar ingen roll med vem det är.
Har du dejtat en get
Precis som du säger så finns det tjejer som gör vad som för att bli gravida och ljuger sig gul o blå för att få det där barnet, spelar ingen roll med vem det är.
Vet en tjej som gjorde så, hon ville sååååå gärna ha barn och det ville inte hennes kille så det tog slut, hon började då flirta med honom igen och det blev åka av, det han inte visste var att hon dels ljög om att hon tog piller och dels att hon väl planerade in liggandet så jodå, hon blev på smällen och vart såååå lycklig och han såg sitt liv bli förstört.
När vi fick reda på vad hon gjort så klippte vi all kontakt med människan.
Kanske inte är så hemskt att bli gay ändå...
Detdär är ju bara rubbat och nog det mest själviska man kan göra!
Vet en tjej som gjorde så, hon ville sååååå gärna ha barn och det ville inte hennes kille så det tog slut, hon började då flirta med honom igen och det blev åka av, det han inte visste var att hon dels ljög om att hon tog piller och dels att hon väl planerade in liggandet så jodå, hon blev på smällen och vart såååå lycklig och han såg sitt liv bli förstört.
Japp, men det finns många tjejer som gör så. Sinnesjukt enligt mitt tycke! Varför vill man ha barn med någon som inte vill, o varför vill man ha ett barn ensam? Förstår om förhållande inte varar i all evighet o man har fått barn, ibland är det bättre att skiljas än att leva ihop för barnet bästa. Men att medvetet planera något sånt e galet.
Många killar e riktiga praktarslen mot tjejer men det finns brudar som e minst lika elaka mot killarna.
Tjejen kan inte vara frisk i huvudet. Förstår att det inte är det första man tänker på att tjejen ljuger när hon vill ses igen, men han kunde skydda sig med tanke på att det var orsaken till att det tog slut, hoppas han gör det i fortsättningen. En riktigt tråkig läxa fick han lära sig.
Tjejen kan inte vara frisk i huvudet. Förstår att det inte är det första man tänker på att tjejen ljuger när hon vill ses igen, men han kunde skydda sig med tanke på att det var orsaken till att det tog slut, hoppas han gör det i fortsättningen. En riktigt tråkig läxa fick han lära sig.
Har man knullat i flera år med en tjej och sen tar det slut och den tjejen kommer tillbaka och vill ha mer av den "fantastiska varan" så är nog inte kådis det första man tänker på.
Haha, jo det är det första jag tänker på, för inte fan är det gratis iallafall.
Är det bara jag som hade skrikit som en tjej och lämnat ett sådant efter mig om exet kom tillbaka
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|