Jag är tjej tyck synd om mig!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
killarna kommer kontra med att de ska ha pengar till kalsonger för att lillen växer okontrollerat där inne hela tiden :rolleyes:

Ja framförallt så har vi som har rejäla paket problem med att kallingarna rämnar så att Itchy och Scratcy trillar ut...

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
Tjejer behöver bara sätta sig på en parkbänk så har dom en dejt.
Vi killar behöver en stor villa eller vara med i typ Orginal Gangsters för napp.
Så vilka är det synd om?????

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Tjejer behöver bara sätta sig på en parkbänk så har dom en dejt.
Vi killar behöver en stor villa eller vara med i typ Orginal Gangsters för napp.
Så vilka är det synd om?????

Ni såklart, se bara hur veka ni e när ni e sjuka

Ja framförallt så har vi som har rejäla paket problem med att kallingarna rämnar så att Itchy och Scratcy trillar ut...

:va verkar dessutom skitjobbigt o ha två stora julgranskulor hängande mellan benen :gnissla

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Tjejer rakar sig oxå. Undra vad ni föredragit, håriga tjejer överallt eller håriga killar? :D :D

Jag tallar nog hellre på en hårig tjejj än en hårig gubbe. :näsblod

Why not..?
Vore det inte skönt att kunna ha makten att själv bestämma om man vill bli pappa eller inte?

Det kan man iofs redan, bara att låta bli att spätsa så äre lungt.

Last edited:

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
Då vill jag gärna ha matbidrag, killar behöver ju äta mer.

Sen skobidrag, mina skor är alltid dyrare än cheyens.

Samt ölbidrag, jag måste ju dricka så jeffla många mer öl för att bli full.

Eg. nöjer jag mig med ölbidraget...:gnissla

:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Jag kan lätt tänka mig pröjsa bidrag om vi får sexmakten.

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
I dont trust anything that bleeds for a week and survives.
-Mr Garrison,South Park

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc

überjahn

Hejhej.
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
Kawasaki Z1000
På tal om feminism så måste jag bara lägga upp denna, har säkert varit uppe tidigare, men det är så fantastiskt hur han sätter henne på platts :tummenupp

[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=CEZ7uta14nw[/YOUTUBE-ID]

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Jag får bestämma?

Jag är hypokondriker och sätter inte på fruntimmer utan kondom innan dom hiv-testats, och vid det stadiet tvingar jag dom äta p-piller samt avge ett löfte om att göra abort vid eventuell graviditet.

Risken att en kvinna skulle föda min avkomma är därmed väldigt liten, och den risken kan jag ta till priset att få spritsa tomteskägg!

Att alltid använda kondom och om man kör utan den så ska det vara P-piller är ju en bra grej om man inte vill orsaka en graviditet.

Men det där löftet om abort vid eventuell graviditet kan du glömma.
Det finns säkert många tjejer som kan lova en sådan sak men när dom sedan väl sitter i situationen så är det långt ifrån lika glasklart. Jag har sett det med egna ögon hur en tjej kan resonera på ett sätt först och sedan vända helt om när hon blev gravid.
Inget konstigt i det. Jag tror att det är en djävligt stor grej för en tjej den dagen hon kommer på att det växer något i henne.

Sen får du inte glömma bort att det finns tjejer som enormt gärna vill bli gravida. Så gärna att dom kan tänka sig att skita i P-piller och sedan ljuga om det för att du ska göra dom på smällen.

Så ska du vara säker kan du aldrig skippa kådisarna faktiskt.

Så jag tillhör nog också en av dom som skulle stå långt fram i kön den dag dom fick fram ett P-piller för män som var effektivt utan totalt oacceptabla biverkningar.

Det finns ju preparat som gör män infertila idag. Tyvärr har dom bieffekten att dom också tar bort 100% av sexlusten vilket egentligen tar bort hela syftet med preparatet. Alternativt gör det till ett sjuhelsikes effektivt preventivmedel. Beroende på hur man ser det.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC