Nikel
Gudomlig sporthojare
killarna kommer kontra med att de ska ha pengar till kalsonger för att lillen växer okontrollerat där inne hela tiden
Det vart lite roligt
killarna kommer kontra med att de ska ha pengar till kalsonger för att lillen växer okontrollerat där inne hela tiden
Tjejer behöver bara sätta sig på en parkbänk så har dom en dejt.
Vi killar behöver en stor villa eller vara med i typ Orginal Gangsters för napp.
Så vilka är det synd om?????
Ja framförallt så har vi som har rejäla paket problem med att kallingarna rämnar så att Itchy och Scratcy trillar ut...
verkar dessutomskitjobbigt o ha två julgranskulor hängande mellan benen
Tjejer rakar sig oxå. Undra vad ni föredragit, håriga tjejer överallt eller håriga killar?
Why not..?
Vore det inte skönt att kunna ha makten att själv bestämma om man vill bli pappa eller inte?
Då vill jag gärna ha matbidrag, killar behöver ju äta mer.
Sen skobidrag, mina skor är alltid dyrare än cheyens.
Samt ölbidrag, jag måste ju dricka så jeffla många mer öl för att bli full.
Eg. nöjer jag mig med ölbidraget...
Om vi killar började blöda ur röven 5 dagar i månaden skulle vi nog gärna vilja ha bidrag....
Tjejer behöver bara sätta sig på en parkbänk så har dom en dejt.
Vi killar behöver en stor villa eller vara med i typ Orginal Gangsters för napp.
Så vilka är det synd om?????
Om vi killar började blöda ur röven 5 dagar i månaden skulle vi nog gärna vilja ha bidrag....
Jag får bestämma?
Jag är hypokondriker och sätter inte på fruntimmer utan kondom innan dom hiv-testats, och vid det stadiet tvingar jag dom äta p-piller samt avge ett löfte om att göra abort vid eventuell graviditet.
Risken att en kvinna skulle föda min avkomma är därmed väldigt liten, och den risken kan jag ta till priset att få spritsa tomteskägg!
På tal om feminism så måste jag bara lägga upp denna, har säkert varit uppe tidigare, men det är så fantastiskt hur han sätter henne på platts
[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=CEZ7uta14nw[/YOUTUBE-ID]
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |