Nu äntligen efter vääääldigt lång väntan är den klar.
Väntan har varit på grund av på att skrotten som påstog sig ha delarna, efter 2 veckor helt plötsligt inte viste om dom hade dom och var tvungna att leta. Det gjorde dom i 3 veckor.
När paketet med allting hade valsat runt på posten i närmare en vecka och kommit fram insåg vi att det inte alls var allting, styrkronnan fattades.
När daniel på berinoma ringde och fråga var den var så hette det att den skulle skickas samma kväll.
Efter en vecka hade inget paket kommit så daniel ringde igen då hade dom tappat bort den. Eftersom allt var betalt krävde daniel att dom skulle leta fram den, vilket dom skulle göra.
1½ vecka sennare dycker en styrkronna upp, till en CB!
Den skickas tillbaka, då börjar posten kluda så det tar 2 veckor innan skrotten får styrkronan.
För tre dagar sen fick jag äntligen rätt styrkronnan.
Man kan ju tänka sig att dom skulle lämna rabbat då det tog 16 veckor och inte 2 som dom lovat. Men nej varför skulle dom ge det?
Dom hade ju bara kostat mig runt 5000 kr i körlektioner som jag var tvungena att ta efter som jag inte kunde övningsköra hemma.
Så typiskt mitt mc körande. Trädet var till 2000% mitt eget fel.
Men att trafikskolan skulle glömma bort mig, så att jag inte börja teorikursen förens 4 veckor efter min 16 års dagistället för 2 veckor innan, och att körskolan skulle skabbla bort mitt namn så ja börja övnings köra den 22 augusti och inte 22 juli, Som det var inbokat. Det kunde jag aldrig drömma om.
Att körläraren vara värdelös och bara lät mig köra runt på ett industriområde i sju lektioner utan att säga vad jag gjorde för fel utan nöja sig med att säga att jag inte behärska hojen tillräkligt och inte komma med ett ända tips bara för att suga ut mer pengar, det gjorde inte saken bättre.
Jag sa att jag ville byta lärare men dom sa att det inte va lärraren det vr fel på utan mig. Så på sjunde lektionen passerade vi en filminspelning farsan jobbade på. Läraren var konstant 30 meter bakom och tittade på film inspelningen och inte vad jag gjorde. När vi stanade en bit bort för att jag fick en gting innanför visiret så kom farsan fram till min lärare och undra vafan han höll på med. SÅ lektionen efter hade jag en ny lärare.
Vips så klarar jag av sju punkter i det där häftet på en lektion och gör klart allt utom kryp körningen på 5 lektioner.
Då bokar jag teoriprov till den 15 sptember. Den 13 ringer dom och säger att det har blivigt ett misstag och att jag inte har någon plats på teori provet.
Jag ringer och beställer ett nytt prov, får tid den 13 october, letar återbud men hittar inget.
Som hål på kondomen så drog vägverket in 5 platser från sista uppkörningen för i år, där min körlärare lovat att boka in mig.
Självklart drog idioten till lärare in min och 2 andra 125 förares platser, trots att vi va dom som hade gått flest lektioner och borde få förtur.
Att dom andra va bättre köper jag inte då drygt 50% kuggade.
¨
Summan är död och vanära åt tettes mc som har lurat mig på ca 10000 kronner som jag kunde ha köpte ny hoj för.
Alla creds till Daniel på berinoma som har varit som en blodhund på skrotten när han fixade delar till crmen.
Nu till det trevliga.CI fick ihop hojen igår så jag och far övningskörde drygt 11 mil igår.
Riktigt roligt. Vi tog en vända på E65:an där en toppfart av 147 mätar kmh registerades på femmans växel.
Det som återstår nu är att strypa ner den. Eller ska man skita i det? ska ju köra upp med den, kommer vv gubbarna märka nått?
Ledsen om jag bloggar men måste skriva av mig lite.
Blev det bättre nu Solid? Är magsjuk så jag är inte så pigg i skallen just nu.