whitesnake
vad ska man skriva här??
prulle skrev:Skåda min skicklighet.. mitt mellan dom två träden kommer ja med hjulet
du får nog skaffa en smalare hoj
prulle skrev:Skåda min skicklighet.. mitt mellan dom två träden kommer ja med hjulet
philsson skrev:illa.. Det första jag tänkte när jag läste inlägget var att jag läste ennu ett bevis på att körkort faktiskt är nödvändigt/bra/viktigt på alla sätt och vis. Inte minst hastighetsbedömning och bromsteknik.
Men gjort är gjort.. inget att grina över.. Fick några kommentarer av farsan jag också när jag provade maxxa min nyinköpta 125a för några år sen förbi en skola. Ärligt talat så tänkte jag inte på vad jag gjorde just då. Tur att inga andra trafifkanter eller medmänniskor kom till skada och att du klarade dig bra. Matteriella saker kan alltid ersättas. Själv klotade jag aldrig men skammen var enorm. Förtroendet hos far min var nollställt i nivå med backen. Har tagit ett tag att bygga upp det.
AndersJohansson skrev:Hur ser styrkornan ut då?
prulle skrev:Ja. jag håller faktiskt med... förtroendet hos min far är väll nån stans 3-4 meter under marken..
*Foxen* skrev:Det kommer att ta tid, men dom kommer nog få tillbaka förtroendet för dej igen (men räkna med mycket "rövslickeri")
Tur att du klarade dej bra iaf!
Trustor skrev:Hittade något som kanske kan vara intressant vet dock inte om framhjulet från XR600 passar rakt av?
http://www.blocket.se/view/5776048.htm?caller=bkl_s&l=0&c=1&city=0
Shit happends , men ta kort först innan du ger ddig ut på vägarnaprulle skrev:okej låt mig om formulera mig ja började bromsa i gooood tid men den sakta inte in därför blev det för fort...
M-F skrev:En liten tanke: om man bromsar/saktar ner i tid, så innebär det att man också hinner stanna/väja i tid. Annars har man väl inte bromsat i tid...
Jävligt snyggPiEn skrev:
Nisse Järnet skrev:Jävligt snygg
Svanen skrev:Hur går det med hojen, trådstartaren?
mc-hjalte skrev:ingen lust att dra fram motorsåget å hämnas lite på trädet??
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|