MC Doktorn skrev:
2258154 Du hade tur min vän energin att skrota hojen på det viset räcker att döda en människa många ggr om.
Kul att du klarade dig vi kanske ses i rehab fasen då risken är väl stor att du dyker upp på Orto Mott: nån gång här i stan.
/M
Hmm... det beror på!
Låg inne på Ryhov (Tror det hette så, i Jönköping) fram till Midsommar. Sen tjatade jag mig hem. Hem till Eskilstuna då.
Så, om du är doktor i E-tuna så kan det hända! Trevligt att i sånna fall få en kunnig person som förstår vardagen för oss dödliga!
sweden123 skrev:
2259136 Tjena mannen glad för att du kan svara på mitt inlägg!! jävulsk tur du måste ha..har setat o funderat massa ggr när jag åkt på dåliga motorvägar med räcken i mitten..man måste fan få göra ett misstag eller klantighet utan att bli strimlad i småbitar när det händer..Jag ställer upp på att ha en text på min rygg som säger: ge oss säkrare vägar.
Ps krya på dig killen
o ses kanske på en träff nära dig..
mvh Pär
www.bushmenriders.se
Jag vet inte om det kommer bli nån demostration. Men det skulle för tusan behövas. Och ju mera man tänker på det, desto mera syns behovet.
Vi betalar i alla fall skatt för eländet.
Ps.
Pratade med en Sjuksyster på Jönköpings lassarett. Hennes kompis hade kört in i vajjerräcket med bil, då hon blivit trängd in i den. Den andra bilen smet och kom undan. Medans hon fick betala skadestånd på vajerräcket.
Fan om det kommer en sån lapp till min brevlåda...
Ds.