Men nåt måste du ju ha fått i dej för att utveckla ditt köpaflerhojarhelatiden-beroende?...text...
/e
Ryssarna som låg bakom det eller?
Men nåt måste du ju ha fått i dej för att utveckla ditt köpaflerhojarhelatiden-beroende?...text...
/e
Men nåt måste du ju ha fått i dej för att utveckla ditt köpaflerhojarhelatiden-beroende?
Ryssarna? Bahh!Men nåt måste du ju ha fått i dej för att utveckla ditt köpaflerhojarhelatiden-beroende?
Ryssarna? Bahh!
Helt inkompetenta vad gäller drogning av människor!
Tänker på 'stormningen' av Dubrovka Teatern.
Hade nog varit bättre om du pluggat t.ex. vetenskap. Sunda förnuftet har ju visat sig ha dålig träffsäkerhet...Jag säger inte att jag tror på detta men eftersom jag inte har nå kunskap eller info om ämnet lyssnar jag gärna och använder mitt sunda förnuft i slutändan när jag tycker jag hört tillräckligt.
Pluggat media och vet hur pass mycket USA vill påverka oss genom all, då menar jag precis all media som når fram till oss för att just påverka oss.
Blir en annan diskussion än topic om jag går mer in på det men genom åren har man lärt sig att granska saker själv innan man lyssnar eller tar till sig nån annans åsikter eller liknande.
När drog för övrigt CIA igång detta? Man använde ju kondesstrimmor, förlåt chemtrails, för att avslöja högflygande plan redan under andra världskriget.
1903 med Bröderna wright, redan då startade det. Man kan läsa på Wiki "Den teknik som låg till grund för deras framgång hade till stor del provats ut av andra pionjärer"
Du ser det står helt öppet på internet. Därför han Jullian Assange, blir anklagad(dömd?) för våldtäckt? Dom kan ju inte anklaga honom för att han skrivit på internet om vem som startade Chemical trails.
Det här är en soppa svårare att reda ut än nudelsoppa.
Jag trodde det var utomjordingarna som drog igång det med sina matleveranser vid bygget av pyramiderna.
Vilken skithåla katrineholm måste vara, Pollen i Katrineholmskuriren
visade att 30% av läsarna tror att USA och Ryssland styr vädret...
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|