Jag blir riktigt rädd!

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Jag undrade just varför de levereras stora gasbehållare till jobbet varje vecka som de ber oss installera i planen. Tyckte de var lite skumt att de levererades av män i kostym och solbriller åkandes i svarta SUVar. Trodde de var boeings stora hemlighet "fairydust" som gjorde att planen kunde flyga:tungan

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Chemtrails är ju bra bra väder vill vi ju ha.

Det är ju värre att alla lampor/led i sveriges trafikljus har en frekvens som hämmar binjurarna att utsöndra adrenalin.

Hur tänkte vägverket när man smusslade ut detta till kommunerna??? Man måste vara på topp i trafiken!!

Jag kör alltid med dessa, http://www.odx.se/svartamedgrpolariserandelins075mm-p-7727.html så slipper man bli påverkad av skiten:huvet

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
jag föredrar hellre en politiker, som har åsikter om chem trails, än carl bildt (sveriges farligaste människa).

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Alltså det skrämmande är ju inte att vem som helst får bli politiker, det om något är väl bra. Det skrämmande är att folk faktiskt röstar fram vemsomhelst.

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Aldrig hört om detta!

Nyfiken som man är googlade jag på "vad är chemtrails" och suttit nu i 1 h minst och läst om detta.

Fan man är kluven, skulle inte förvåna mig om detta förekommer.

Kan ju vara påhitt men fick en funderare när jag läste denna historia!

http://www.nyapolitiken.biz/chemtrail/flygplansmekaniker-berattar.html

Ser ut att vara översatt från engelska.
Det placerar den genast i facket vandringssägner för mig, eftersom att det inte finns något sätt att verifiera det utan att ha tillgång till ett flygplan.
Allt är dessutom mycket vagt och använder sig av anspelningar istället för att säga saker rakt ut. Och om han inte fick ens surfa om chemtrails, hur skulle han öht komma undan med att skriva en artikel om det, och vidare, hur skulle den artikeln ens kunnat ta sig ut på internet om de hade sådan koll på honom? Nah, jag tvivlar fortfarande.
Det här hamnar i samma fack som att USA har ett jordbävningsvapen, norrmännen meckar med jordens magnetfält m.m.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Tycker jag inte!
Man har studerat även detta och det visar sig att en sådan snarast fungerar som antenn och förstärker signaler så du kommer till att bli lättare att påverka!
Lite stressad men jag ska se om jag hittar artikeln bland allt annat jag har på datorn...
Fungerar träkeps bättre då?

carl bildt (sveriges farligaste människa)
En före detta chef sa att Alf Svensson var Sveriges farligaste människa. Vem av er har rätt? :va

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Kan du inte förklara varför du inte skulle bli förvånad?

Man ska aldrig påstå att nåt inte stämmer, De kanske vet nåt som jag inte vet. Jag säger inte att jag tror på detta men eftersom jag inte har nå kunskap eller info om ämnet lyssnar jag gärna och använder mitt sunda förnuft i slutändan när jag tycker jag hört tillräckligt.

Ex. finns de idag som fortfarande tror att Usama Bin Laden fanns, och att det vara arabvärlden/muslimer/terrorister som körde in flygplan i de 2 tornen. Pluggat media och vet hur pass mycket USA vill påverka oss genom all, då menar jag precis all media som når fram till oss för att just påverka oss.

Blir en annan diskussion än topic om jag går mer in på det men genom åren har man lärt sig att granska saker själv innan man lyssnar eller tar till sig nån annans åsikter eller liknande.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin