Jag blir riktigt rädd!

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Men nåt måste du ju ha fått i dej för att utveckla ditt köpaflerhojarhelatiden-beroende?
Ryssarna som låg bakom det eller?

Den snubben har nån störning man (läs: jag) avundas.

För övrigt tycker jag foliehattsteorierna i tråden är undermåliga. Var är Klockringaren så det blir lite nivå på konspirationsteorierna?

Suspicious bout the man.:5sure

Last edited:

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Men nåt måste du ju ha fått i dej för att utveckla ditt köpaflerhojarhelatiden-beroende?
Ryssarna som låg bakom det eller?
Ryssarna? Bahh!
Helt inkompetenta vad gäller drogning av människor! :fakta
Tänker på 'stormningen' av Dubrovka Teatern. :(

Som med allt annat är det så att om det skall
bli ordentligt gjort måste man göra det själv! :mattias

:hej

/e

Last edited:

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Jag säger inte att jag tror på detta men eftersom jag inte har nå kunskap eller info om ämnet lyssnar jag gärna och använder mitt sunda förnuft i slutändan när jag tycker jag hört tillräckligt.

Pluggat media och vet hur pass mycket USA vill påverka oss genom all, då menar jag precis all media som når fram till oss för att just påverka oss.

Blir en annan diskussion än topic om jag går mer in på det men genom åren har man lärt sig att granska saker själv innan man lyssnar eller tar till sig nån annans åsikter eller liknande.
Hade nog varit bättre om du pluggat t.ex. vetenskap. Sunda förnuftet har ju visat sig ha dålig träffsäkerhet...

Att du granskar något är ju rätt ointressant om du inte har kunskap för att klara av att bedöma värdet i det du läser.

När drog för övrigt CIA igång detta? Man använde ju kondesstrimmor, förlåt chemtrails, för att avslöja högflygande plan redan under andra världskriget. :va

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Grand unified conspiracy är väldigt roande måste jag säga. :D:näsblod

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
När drog för övrigt CIA igång detta? Man använde ju kondesstrimmor, förlåt chemtrails, för att avslöja högflygande plan redan under andra världskriget. :va

1903 med Bröderna wright, redan då startade det. Man kan läsa på Wiki "Den teknik som låg till grund för deras framgång hade till stor del provats ut av andra pionjärer"
Du ser det står helt öppet på internet. Därför han Jullian Assange, blir anklagad(dömd?) för våldtäckt? Dom kan ju inte anklaga honom för att han skrivit på internet om vem som startade Chemical trails.
Det här är en soppa svårare att reda ut än nudelsoppa.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
1903 med Bröderna wright, redan då startade det. Man kan läsa på Wiki "Den teknik som låg till grund för deras framgång hade till stor del provats ut av andra pionjärer"
Du ser det står helt öppet på internet. Därför han Jullian Assange, blir anklagad(dömd?) för våldtäckt? Dom kan ju inte anklaga honom för att han skrivit på internet om vem som startade Chemical trails.
Det här är en soppa svårare att reda ut än nudelsoppa.

Jag trodde det var utomjordingarna som drog igång det med sina matleveranser vid bygget av pyramiderna.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Jag trodde det var utomjordingarna som drog igång det med sina matleveranser vid bygget av pyramiderna.

Mycket möjligt. Wiki säger ju inte vilka pionjärerna var, utan att dom bara fanns.
"Den teknik som låg till grund för deras framgång hade till stor del provats ut av andra pionjärer"

Tror vi får gå till botten med detta och lösa alla lösa trådar i detta nystan utav ledtrådar och vart dom leder. Äldsta spåret är ju just nu ända bak till dom gamla faraoerna.
Det här får ju raketforskning att framstå som enkelt.

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Hoj
Bergatroll
Vilken skithåla katrineholm måste vara, Pollen i Katrineholmskuriren
visade att 30% av läsarna tror att USA och Ryssland styr vädret...

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Vilken skithåla katrineholm måste vara, Pollen i Katrineholmskuriren
visade att 30% av läsarna tror att USA och Ryssland styr vädret...

Fast 30% kan ju vara tre som röstat, finns ingen möjlighet att du kan hitta så många förvirrade och knepiga människor i en och samma stad.

Ja, utom då att vattenverket har ett sånt där filter med kemikalier man använder för att hypnotisera folk med som dom portionerar ut i dricksvattnet.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin