oskjan
Stronger than ever!
Mattias skrev:Well... Jag tänkte: Jag gör ingenting, så får vi se.
Det gick sådär, men jag lever och Bambi är död. Bra resultat för mig.
1-0
Doh... frankof va före
Mattias skrev:Well... Jag tänkte: Jag gör ingenting, så får vi se.
Det gick sådär, men jag lever och Bambi är död. Bra resultat för mig.
RoLLER skrev:Prexist det jag menade.... 99,99% av alla här på SH skulle ha bromsat med varenda hantag & pedal dom kunde hittat + lite till i den situationen.
Mattias skrev:Nu har jag varit ute och kört igen. Inga problem förutom att vad jag än ska göra så gör det ont. Åsså blev jag trött fort. Så har jag konstigt nog en ny noja för saker som kommer emot mig fort. Jag ryggade för insekter och grejer. Mesigt.
KaZ skrev:Häng med mig till HS i morgon, ska in på den sjutielfte kollen på mitt ben sen jag blev mosad av en 125:a på slingerbulten... så nu har man frikort på öppenvården till nästa sommar.. gips i 3 veckor till..
303 skrev:Tror du på det själv att man hinner tänka ut det där i de farterna? Nog för att Mattias kan köra men nu handlar det om reaktionshastighet och där ligger du på MINST 1sek.
100km/t = 28m/s
150km/t = 42m/s
200km/t = 55m/s
RoLLER skrev:En normalt funtad människa utan någon som helst träning reagerar på dryga 2 tiondelar av en sekund. dvs. i runda slängar 0,25 sekunder.
Mattias skrev:Sluta mäta era kukar i min tråd, vafan!
Mattias skrev:Motorcyklar är mjuka, rådjur är hårda. Bambi har dödat mina gaffelben! Jag behöver nya NUU!!! Känner du någon som har en CBR som han/hon inte använder så köper jag gärna gaffeln och lite kåpdelar.
Mattias skrev:Sammanfattning
Olyckan orsakades av olyckliga omständigheter. En rådjurskollision i laglig hastighet hade sannolikt haft en likartad utgång.
toca1 skrev:Naturligtvis INTE :kocko :kocko
toca1 skrev:Naturligtvis INTE :kocko :kocko
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag