du kan låna en av en kompis eller bekant eller köra på din egen.. alternativt hyra en exempelvis på trafikskolan125kubik skrev:Kör man upp med egen hoj eller lånad?
du kan låna en av en kompis eller bekant eller köra på din egen.. alternativt hyra en exempelvis på trafikskolan125kubik skrev:Kör man upp med egen hoj eller lånad?
KalleNorton skrev:Där jag ska köra upp kuggar 53% :/
Sävsjö har faktiskt Sveriges bästa statistik ang uppkörningar!!..Tegenfeldt skrev:Sundsvall var bäst har jag för mig 70% klarar det!
philsson skrev:Sävsjö har faktiskt Sveriges bästa statistik ang uppkörningar!!..
philsson skrev:Sävsjö har faktiskt Sveriges bästa statistik ang uppkörningar!!..
Itacha75 skrev:För att det bor tre pers dära?
Njaaaa, jooo... Du markerar rätt svar och går vidare, men det ser lite annorlunda ut.. Se här för ett exempel av hur det ser ut:125kubik skrev:Är provet likt det i Bonniers Trafikskola 2004?
Är det likt bilprovet?
Hehe jag tror han menar om de är samma frågor elr inte....de är några frågor som är hyffsat lika men som Extreem_ säger så är de endel mc-frågor med....Extreem_ skrev:Njaaaa, jooo... Du markerar rätt svar och går vidare, men det ser lite annorlunda ut.. Se här för ett exempel av hur det ser ut:
http://www.ore.vv.se/provit/main.htm
Och det är många mc frågor! Fler än vad jag trodde! (Skrev 50 igår... )
/mvh Johan
Extreem_ skrev:Njaaaa, jooo... Du markerar rätt svar och går vidare, men det ser lite annorlunda ut.. Se här för ett exempel av hur det ser ut:
http://www.ore.vv.se/provit/main.htm
Och det är många mc frågor! Fler än vad jag trodde! (Skrev 50 igår... )
/mvh Johan
C! C är rätt!!! Punka ska de va!!!!!Tjet skrev:5 mc-frågor skall det vara.
typ "Vilken frambroms är effektivast? A. Snowracerbroms B. Pinne-i-hjulet-broms C. Punkteringsbroms D. En jättemegasuperstor skivbroms"
Aha!Tjet skrev:5 mc-frågor skall det vara.
typ "Vilken frambroms är effektivast? A. Snowracerbroms B. Pinne-i-hjulet-broms C. Punkteringsbroms D. En jättemegasuperstor skivbroms"
125kubik skrev:Fan vad nervigt! Ska göra provet imorgon, och brukar få mellan 55-60 på bonniers provet iaf... Ser det ljust ut?
125kubik skrev:Är proven lika varanda från gång till gång?
125kubik skrev:Fan också...
Brukar det var liknande frågor?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024