Men det står ju att det bara är för b-prov! kör ju a1 ju!Tjet skrev:Aj aj aj, surt sa räven.
Men att anmäla osv är nog ingen idé. Gick också i de tankarna första gången jag kuggades, men sen när man lugnat ner sig så förstår man att det inte är någon idé. Du kommer knappast få kortet enklare för det. Körde du som privatist?
Det är bara att öva mera och operera fast telefonen i handen och memorera numren på den här sidan och försöka igen: http://www.vv.se/templates/page3____10752.aspx
_mini_ skrev:Men det står ju att det bara är för b-prov! kör ju a1 ju!
samma nummer också?Tjet skrev:Oj, men principen är den samma iaf.
_mini_ skrev:samma nummer också?
så det går inte att boka sista minuten när det gäller mc??Tjet skrev:"För bokning av kunskapsprov och körprov:
Kundtjänst för körkortsfrågor 0771-17 18 19"
Verkar vara ett rikstäckande nummer som alla ringer.
Går att boka nytt prov tidigast imorgon då ditt resultat måste föras in i någon burk först. Sen ringer du stup i kvarten och tjatar dig till en ny tid.
_mini_ skrev:så det går inte att boka sista minuten när det gäller mc??
hälsa att dom kan köra upp en pinne i **** menar du?Tjet skrev:Det vet jag ingenting om, ring till veve och fråga. Hälsa så gott.
_mini_ skrev:hälsa att dom kan köra upp en pinne i **** menar du?
det kan ja inte riktigt hålla med om.. har hört mycket.. snat eller det vem man dock inte!Anton_Ljunghusen skrev:Uppkörningsgubbarna vet (oftast) vad dom gör Påt igen bara
_mini_ skrev:det kan ja inte riktigt hålla med om.. har hört mycket.. snat eller det vem man dock inte!
SolitudE skrev:Jag och Anton kan väl inte va med i denna diskutionen. Båda har klarat det på första försöket (tror jag iaf?) , så då kan man inte vara missnöjd.
_mini_ Pååt igen bara!
Powerade skrev:ja kör upp imorn... men ett skott i gomen... det blir det om jag skulle kugga
då hoppas jag du kuggar då..Powerade skrev:ja kör upp imorn... men ett skott i gomen... det blir det om jag skulle kugga
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|