så sakta så att du måste slira på kopplingen på 1an utan vidare gaspådrag..Smokey__88 skrev:hur sakta ska man köra på krypbanan?
så sakta så att du måste slira på kopplingen på 1an utan vidare gaspådrag..Smokey__88 skrev:hur sakta ska man köra på krypbanan?
Det var inte samma=).. hehe!=) bra det! så han var snäller!Tjet skrev:Haha, denna gången var kontrollanten helt plötsligt snäll eller?
GRATTIS!
Tack!tvålen skrev:GRATTIS TJEJEN!
Visst är det alldeles underbaaaaart!!!!
Ut och äg vägarna nu!
_mini_ skrev:Tack!
har redan gjort det!=) maxade hojen till 150km/hm!
jojo..ville bara se hur mycket ja fick upp den i på motorvägen så nu har ja testat det.. så behövs inte igen.. ska ta det lungt lovar!Tjet skrev:Men det är ju olagligt på svenska vägar?
Ta det lugnt i början bara, det är lätt att tro att man är överman... kvinna, menar jag.
Krattis brüdet!_mini_ skrev:Ska bara medela nu att även jag har skaffat körkort!=P
KalleNorton skrev:Det gjorde jag också, så för typ 20 minuter sen blev jag stoppad av polisen för att jag hade kört 61km/h över gällande hastighetsbegränsning. Konstapeln var dock snäll och gav mig några visdomsord istället för att ta kortet
Vad var de för hastighetsgräns...? var de på 50väg?!?!?! hehe....KalleNorton skrev:Det gjorde jag också, så för typ 20 minuter sen blev jag stoppad av polisen för att jag hade kört 61km/h över gällande hastighetsbegränsning. Konstapeln var dock snäll och gav mig några visdomsord istället för att ta kortet
KalleNorton skrev:Det gjorde jag också, så för typ 20 minuter sen blev jag stoppad av polisen för att jag hade kört 61km/h över gällande hastighetsbegränsning. Konstapeln var dock snäll och gav mig några visdomsord istället för att ta kortet
nej, 70-väg..zpeppy skrev:Vad var de för hastighetsgräns...? var de på 50väg?!?!?! hehe....
Hehe joo de finns 70 vägar med hehe....men de måste väll varit på 90 väg annars verkar polisen lite mongo tycker jag...hehe men men tur ska man ha.....Svanen skrev:Hoppas innerligt att det var på 90 väg.. eller går din hoj så fort att du kan köra 151km/h
Var det 50 väg så är du en lo2 unge
Edit: Kom på att det finns 70vägar också
"säkert"!.._mini_ skrev:nu har ja testat det.. så behövs inte igen.. ska ta det lungt lovar!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|