Jag (Du) Klarade uppkörningen/teorin

_mini_

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
2015 Kawasaki ER6F
philsson skrev:
haha ¨så många! :banana menar du alvar eller bara är du ironisk.. låter som skitmånga.. sen m åste ju alla kunna samtidigt också.. jag ställer närsomhälst efer uppkörningn bara jag kan planera i tid så.. i tid är typ 1 dag innan.. :D
Han överdriver inte! är så jävla många här nere med 125! :yoparty as kul! vi är la 5 som kör tillsammans ganska mycket.. plus att vi väntar på en 6 som håller på att ta kortet.. sen så finns det fler som också kör som nog vill hänga på.. men phille du kan ju ta bussen ner till mig så kan du ju åka på min mega snabba hoj! :arsele
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
_mini_ skrev:
Han överdriver inte! är så jävla många här nere med 125! :yoparty as kul! vi är la 5 som kör tillsammans ganska mycket.. plus att vi väntar på en 6 som håller på att ta kortet.. sen så finns det fler som också kör som nog vill hänga på.. men phille du kan ju ta bussen ner till mig så kan du ju åka på min mega snabba hoj! :arsele
de e klart jag kan men vad ska du köra på då.. min cb?.. :hihi nej du måste ju också hänga med.. väntar tills jag kört upp så ska vi nog se att de blir lite roligare.. du kan få skjuts om du tröttnar på TZRen.. :tungan
 

_mini_

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
2015 Kawasaki ER6F
philsson skrev:
de e klart jag kan men vad ska du köra på då.. min cb?.. :hihi nej du måste ju också hänga med.. väntar tills jag kört upp så ska vi nog se att de blir lite roligare.. du kan få skjuts om du tröttnar på TZRen.. :tungan
tänkte mer att du kunde åka med mig! :tungan haha
 

_mini_

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
2015 Kawasaki ER6F
philsson skrev:
du orkar nog inte hålla upp alla mina muskler i kurverna.. så vad sägs om att jag kör.. :rolleyes:
då ser ju inte ja någe! :hihi om du är så stor å biffig! :fatta! haha men kom du ner så löser vi det! kan ju turas om.. ja kan köra på raksträckorna! :rofl
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
_mini_ skrev:
då ser ju inte ja någe! :hihi om du är så stor å biffig! :fatta! haha men kom du ner så löser vi det! kan ju turas om.. ja kan köra på raksträckorna! :rofl
vi säger så.. :tummenupp eller så väntar jag tills jag är klar med uppkörningen... orkar du vänta så länge?.. :tungan :rolleyes:
 

_mini_

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
2015 Kawasaki ER6F
philsson skrev:
vi säger så.. :tummenupp eller så väntar jag tills jag är klar med uppkörningen... orkar du vänta så länge?.. :tungan :rolleyes:
haha! ja får väll försöka! men kan bli jälvigt svårt! nä men fler ska faan hänga på!
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Tjet skrev:
JABBADABBADOOO, klarade B-teorin idag. :banana :3freak
och A kortet då?... :7peta :3freak
_mini_ skrev:
haha! ja får väll försöka! men kan bli jälvigt svårt! nä men fler ska faan hänga på!
undra bara om alla som vill till öland gör de före min uppkörning.. sura bullar isf.. :( ni får allt ta och vänta. :) klart jag måste med..
 

zeo

=^.^=
Gick med
8 Apr 2005
Ort
Här
Hoj
Retta
per.b79 skrev:
kanske lite fel men en då...
Jag fixade teorin för C-kortet idag :banana
Grattis! Lycka till med uppkörningen.

Själv behövde jag bara skicka in en ansökan, och sen hade jag C-kort...
Inte så kul för dej att läsa, trösta dej med att detta hände på åttitalet :)
 

extre

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2005
Ort
sundsvall
Hoj
en Suzuki RG125f som inte funkar ( trasig motor ) och kör en Yamaha TZR 125
wey idag klarade jag uppkörningen för A1 :)
 

Mv Agusta

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2005
Ort
Motala
Hoj
Triumph - 69
Klarade uppkörningen för A1 igår! tyvärr är jag sjuk iag så ja kan inte ut å åka...
 

rosena

speedskiiare
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
diverse
jaaaaaaa

klarade uppkörningen idag :yoparty
det är som alla säger det är inte så farligt när man väl sitter där, bara kolla sig runt och planera körningen så är det lugnt :tummenupp

så om det är nån som bor i sundsvalls området så kan dom ju hojta till så man kan dra ut och åka, men helst 2 taktare :tungan
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top