Vem bryr sig om bil anyway!.Tjet skrev:JAAAAA! Klarade halkkörningen idag.
Vem bryr sig om bil anyway!.Tjet skrev:JAAAAA! Klarade halkkörningen idag.
Han överdriver inte! är så jävla många här nere med 125! as kul! vi är la 5 som kör tillsammans ganska mycket.. plus att vi väntar på en 6 som håller på att ta kortet.. sen så finns det fler som också kör som nog vill hänga på.. men phille du kan ju ta bussen ner till mig så kan du ju åka på min mega snabba hoj!philsson skrev:haha ¨så många! menar du alvar eller bara är du ironisk.. låter som skitmånga.. sen m åste ju alla kunna samtidigt också.. jag ställer närsomhälst efer uppkörningn bara jag kan planera i tid så.. i tid är typ 1 dag innan..
de e klart jag kan men vad ska du köra på då.. min cb?.. nej du måste ju också hänga med.. väntar tills jag kört upp så ska vi nog se att de blir lite roligare.. du kan få skjuts om du tröttnar på TZRen.._mini_ skrev:Han överdriver inte! är så jävla många här nere med 125! as kul! vi är la 5 som kör tillsammans ganska mycket.. plus att vi väntar på en 6 som håller på att ta kortet.. sen så finns det fler som också kör som nog vill hänga på.. men phille du kan ju ta bussen ner till mig så kan du ju åka på min mega snabba hoj!
tänkte mer att du kunde åka med mig! hahaphilsson skrev:de e klart jag kan men vad ska du köra på då.. min cb?.. nej du måste ju också hänga med.. väntar tills jag kört upp så ska vi nog se att de blir lite roligare.. du kan få skjuts om du tröttnar på TZRen..
du orkar nog inte hålla upp alla mina muskler i kurverna.. så vad sägs om att jag kör.._mini_ skrev:tänkte mer att du kunde åka med mig! haha
philsson skrev:du orkar nog inte hålla upp alla mina muskler i kurverna.. så vad sägs om att jag kör..
då ser ju inte ja någe! om du är så stor å biffig! haha men kom du ner så löser vi det! kan ju turas om.. ja kan köra på raksträckorna!philsson skrev:du orkar nog inte hålla upp alla mina muskler i kurverna.. så vad sägs om att jag kör..
vi säger så.. eller så väntar jag tills jag är klar med uppkörningen... orkar du vänta så länge?.._mini_ skrev:då ser ju inte ja någe! om du är så stor å biffig! haha men kom du ner så löser vi det! kan ju turas om.. ja kan köra på raksträckorna!
Spara slantarna, bilkörkort suger! Inte värt dom 900:- en uppkörning kostar ens...Tjet skrev:JABBADABBADOOO, klarade B-teorin idag.
haha! ja får väll försöka! men kan bli jälvigt svårt! nä men fler ska faan hänga på!philsson skrev:vi säger så.. eller så väntar jag tills jag är klar med uppkörningen... orkar du vänta så länge?..
och A kortet då?...Tjet skrev:JABBADABBADOOO, klarade B-teorin idag.
undra bara om alla som vill till öland gör de före min uppkörning.. sura bullar isf.. ni får allt ta och vänta. klart jag måste med.._mini_ skrev:haha! ja får väll försöka! men kan bli jälvigt svårt! nä men fler ska faan hänga på!
Grattis! Lycka till med uppkörningen.per.b79 skrev:kanske lite fel men en då...
Jag fixade teorin för C-kortet idag
Mv Agusta skrev:Klarade uppkörningen för A1 igår! tyvärr är jag sjuk iag så ja kan inte ut å åka...
Powerade skrev:vadå helst 2-taktare
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |