Skalman021
Medlem
Extreem_ skrev:Jag har körkort!
Gick kanon, känns bra nu!
/mvh Johan
Skit bra nu väntar vi bara på smatalet och sen så är det bara ut och åka!!
/mvh Johan
/mvh Johan
The Editor skrev:Lycka till! går säkert fint
SolitudE skrev:
Grattis!!
mp_87 skrev:Finns det någon som kört upp med en stor hoj, som tex. en Aprilia rs 125? Jag har ju även den äldre modellen, som är ännu större...
Testade o mekka ihop krypkörningen med egna koner, känns helt omöjligt o köra den med RSen :S , försökte flera gånger, extreeemt svårt..! :O trodde jag aldrig, får nog bli att man lånar en MC av ngn körskola eller en polares SM kanske..
Om du kan, låna en offroad/sm, mycket lättare att kontrollera i lågfartsmomenten.mp_87 skrev:Finns det någon som kört upp med en stor hoj, som tex. en Aprilia rs 125? Jag har ju även den äldre modellen, som är ännu större...
Testade o mekka ihop krypkörningen med egna koner, känns helt omöjligt o köra den med RSen :S , försökte flera gånger, extreeemt svårt..! :O trodde jag aldrig, får nog bli att man lånar en MC av ngn körskola eller en polares SM kanske..
Krattis!philsson skrev:Klarade A begränsad idag..!!..
Kongrattulation!!!!!philsson skrev:Klarade A begränsad idag..!!..
KalleNorton skrev:Om du kan, låna en offroad/sm, mycket lättare att kontrollera i lågfartsmomenten.
philsson skrev:Klarade A begränsad idag..!!..
mp_87 skrev:Finns det någon som kört upp med en stor hoj, som tex. en Aprilia rs 125? Jag har ju även den äldre modellen, som är ännu större...
philsson skrev:Klarade A begränsad idag..!!..
när jag sökte tillstånd första ggn så sökte jag för A1, A samt B så jag behövde inte söka nytt..Ogre skrev:grattis, men jag har en fråga behöver man söka nytt körkortstillstånd när man kör upp för A-begränsad? på mitt tillstånd står det A1B känns lite onödigt att skicka in ett till papper för 3:e gången
om jag ändå hade en kamera så.. den går för övrigt inte så bra nu sen jag pillat med ventilerna.. De kan ju vara bra om dom öppnar också.. så änsålänge får jag nöja mig med typ 30hk.. ... ska titta på det imorn.. kul när hojen toppar 160!. ingen mening med uppkörningen..Padde skrev:philsson grattis grattis!
Film på din RGV?
Extreem_ skrev:Klarade teorin idag, wihoo!
Skrev 54 av 65, dvs 83% rätt. Skrev 50 förut så nu är man glad! Fixade uppkörningstid nyss, den 15 Juli 08:30 här i Västerås.. Spännande! Första tiden efter den jag tog var sen i augusti... Så nu gäller det, kuggar jag då är det nästan kört... (Kört... Hehe.. )
Trevlig sommar!
/mvh Johan
mp_87 skrev:Att ta körkort är nog de värsta som finns.. Andra gången jag kuggade idag, första gången fick jag 51 rätt.. 1 poäng ifrån, nu andra gången, 4 veckor senare fick jag bara 43 ..
Det här suger verkligen, men sämst är ändå att det tar sån jävla tid mellan bokningarna, liksom varför kan man inte bara göra om provet en gång till direkt efter, om man nu kuggar? :S
Äckel-VV .... Är trött på att övningsköra... vill ju slänga av blinkerserna, modda bort bögläppen, slänga in en mini-skylt och gasa som fan
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|