lasse kongo
Ny medlem
fy fan va sjukt att du fick fängelse... bättre att köra över folk full med bil
lasse kongo skrev:2525377fy fan va sjukt att du fick fängelse... bättre att köra över folk full med bil
War-psycho skrev:2166299Bara 12 mån indragning ?? Alltså får du tillbaka kortet om ett år.
Där ser man...
Hur fort/vårdslöst måste man köra för att man ska behöva ta om kortet kan man ju undra ?
Btw... är inte skadeglad, hade hellre sett att du kommit undan.
kurre3 skrev:2526739Du är ju störd i huvvet.
ODEN skrev:2526831Vem av dem? Fist woman eller BMWJohan???
Ok, då rättar jag dig.knutten10 skrev:2526718Vad jag vet så måste han ta om ALLA behörigheter om han nu hade det efter att ha blivit av med lappen i 12 månader. 11 månader klarar man det på men inte 12. Så lycka till oh hoppas att du inte hade allt för många behörigheter på lappen. Är det någon som kan rätta mig om jag har fel.
vx skrev:2526912BÅDA TVÅ!
knutten10 skrev:2526718Vad jag vet så måste han ta om ALLA behörigheter om han nu hade det efter att ha blivit av med lappen i 12 månader. 11 månader klarar man det på men inte 12. Så lycka till oh hoppas att du inte hade allt för många behörigheter på lappen. Är det någon som kan rätta mig om jag har fel.
kurre3 skrev:2526739Du är ju störd i huvvet.
Ja, det var säkert det han menadebmwjohan skrev:för att jag körde för fort?
sandstream skrev:2527262Ja, det var säkert det han menade
Pejo skrev:2175746200+. Det var det fallet jag tänkte på. Du ser, dom går inte alls rakt igenom.
Mjölnaren75 skrev:2527287Fråga: Vilken hoJ körde du?, Går en KTM över 200 kmh?
bmwjohan skrev:2179687Det jag ångrar är att jag chansade och lyckades välja den enda av 23 avfartsvägar som gör att man kan åka fast. Hade jag valt någon av de 22 andra så hade jag kommit undan.
Du har iaf humorbmwjohan skrev:2527269ja något annat kan det ju knappast vara
bmwjohan skrev:2166312Jag blev dömd för grov vårdslöshet i trafik. Det enda jag gjort var att köra fort. Jag har kört så här i elva år och jag har aldrig varit i närheten av att orsaka några olyckor, så tydligen kör jag grovt vårdslöst hela tiden.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|