bmwjohan
För farlig för allmänheten
Klockringaren skrev:2593717Vissa kan ju köra som fan men man brukar kunna hänga av dom ganska lätt även me slö båge.
Jag stack ifrån en V70T genon att gå upp o ned på avfarterna för att släcka deras fart hela tiden me en slö båge som gick 170 för några år sen.
Me samma båge fick jag säkert ett 20 tal gånger häng efter motardsvängarna och de var bara att sätta fulla spett o inte fan var det nån bil som hängde på trots avsaknaden av toppfart.
I sommras blev jag jagad en längre sträcka med en lite snabbare hoj men det tog dom en halvmil att komma i kapp o kom dom i typ 240 i backspegeln så jag drog in i en rondell o ut på leden igen...sen vatt dom borta.
Haha du måste öva in tekniken - börja me folkabussarna så du i lugn och ro under kontrollerade former kan vänja dig vid sirenljudet.
Polisen har lite svårare nu att ljuga om farter och sådant till länskomcentralerna då dom flesta radiobilar har aurora radion med gps till länskom - då ser dom om konstaplarna underdriver farterna för att få fortsätta jaga.
självklart är det på ditt sätt man ska göra. varför jag gjorde som jag gjorde var för att jag inte hittar på detta ställe för fem öre. jag kom ju ifrån dem också, även om det var problematiskt. det var mest mitt gömställe det var fel på.