spectre
BRASSA å dra i helvet
Min flickvän lämnade blod i min säng för några veckor sedan, så det kan du få om du vill =)
Vettigt att knivhugga sin flickvän och sen erkänna det på SHspectre skrev:2311522Min flickvän lämnade blod i min säng för några veckor sedan, så det kan du få om du vill =)
Mickez77 skrev:1796815va e de för nåt tricks
Grusnisse skrev:2326868Jag gav blod den 13 juni. Fick bronsnålen då oxå. Jag har varit blodgivare sedan -91. Roligt att det är fler som vill bidra med blod. Keep up the good work!
sEiKo skrev:2328340Lämnade igår.
150:ish A rh+.
Har lämnad ungefär 10ggr sen jag började lämna.
Det känns bra att veta att det man gör, faktiskt kan rädda livet på någon.Dr.Bike skrev:2329812Great goi'n!
Ett litet tips. Leverpastej. messmör, broccoli. Tillsätt Cvitamin dryck. Lägg det i mixern och kör. Vips så har du en drink som får dina röda blodkroppar att frodas. Skämt å sido. Cvitamin hjälper kroppen att ta upp järnet i maten. Sen är det inte fel att äta järnrik mat typ Leverp. messmör och broccoli mm. Motionerar du dessutom så är det ännu bättre.sven666 skrev:2327715jag får inte .. för lite röda blodkroppar tydligen, måste äta mer kött säger dom
Lobo Gixxer skrev:Uuuu... tur man inte är en AB Rh- iaf. kan kanske vara knepigt att få tag i blod om nåt skulle hända.
Grusnisse skrev:2332451Ett litet tips. Leverpastej. messmör, broccoli. Tillsätt Cvitamin dryck. Lägg det i mixern och kör. Vips så har du en drink som får dina röda blodkroppar att frodas. Skämt å sido. Cvitamin hjälper kroppen att ta upp järnet i maten. Sen är det inte fel att äta järnrik mat typ Leverp. messmör och broccoli mm. Motionerar du dessutom så är det ännu bättre.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |