Hightuned
Ny medlem
För tankarna till den där kofiber PV:n med en B21:a på 770kusar. Skippa lågprofil däcken och kebab-vingen så kommer den blir hur ball som helst!. ![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Dee_cati skrev:Jodå, den ska vara körklar för gata till nästa sommar. Sen om det blir till att besikta med annan motor är en annan femma.
mavve: Toppfart är inte allt, jag drar nog en 740 upp till 200knyck iafOch på bana har du inget behov av mer fart oftast, men gärna schysst acc och det är det nu. 1-2-3-4:an på 12-14sekunder sen varvar du ur den
fort går det iaf!
Och på strippen räcker det med en schysst start, bra 60-fotare och sen kan man gärna köra på varvstoppet över mållinjen.
Dee_cati skrev:Ta dig till arboga/kolsva i vinter så får du se den på isen, annars kanske den kan ses på strippen nästa år. Iaf om brorsan får bestämma, han äger ju halva, men jag vill helst köra på banor runt i sverige. Fast det är billigare med strippen iofs, och nån gång måste det provas. Den har kört 8.27/201 meter vilt spinnande och med knepiga växlingar. Totalt kass tid men kanske kan den köra en låg 12:a när man har lärt sig känna den och med bättre däck.
Jag skulle köra den till v-ås i söndags, där polaren skulle köra den på 402 meter med nästan nya 11.5" breda mickey thomson-slicks på. Men vi kom ca 3 kilometer innan den började spruta olja vilt omkring sig
8,27på 201 är ju som låg 12a på 402 så kass tid var det ju inte
Hightuned skrev:För tankarna till den där kofiber PV:n med en B21:a på 770kusar. Skippa lågprofil däcken och kebab-vingen så kommer den blir hur ball som helst!.![]()
Zam skrev:...Eftersom jag inte bor kvar i Åmål ......
soppatorsken skrev:Har du gått och köpt en EPAtraktor???
@Mattias: Jag tippar på felsatsning.
Dee_cati skrev:Elleer åtminstone för några år framåt![]()
Igår körde jag in en annan leksak i garaget som stjäl all plats-tid-pengar och vett!
2,3liters 4:a med dubbelturbo, sekvensiell 4-petad låda, ca 450hk i detta utförande (som kommer byggas vidare på) och ett gruvligt ljud!!!!!! Och den går rätt gôtt också
kommer iofs sakna tvåhjulingarna också, och man ska ju aldrig säga aldrig för rätt som det är nästa år så kanske man får ett ryck och köper nåt billigare att piska runt på småvägarna.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |