Jaha, då har man inlett sommaren tidigt. Triumph Tiger 850. View attachment 469487
Gmc?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jaha, då har man inlett sommaren tidigt. Triumph Tiger 850. View attachment 469487
Stämmer!Gmc?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Stämmer!
Jäkla tuff hoj det där.Den här hojen köpte jag ny 2009. Jag sålde den 2011 till en kille, som idag sålde tillbaka den till mig. ?
Jag hade sån tur så killen som köpte den av mig messade här på Sporthoj. Och då kunde jag inte låta bli.Jäkla tuff hoj det där.
Jag väntar på möjligheten att göra samma sak med min RSV Mille som jag köpte ny och sålde vidare 2010. Det är de där gamla kärlekarna som är svåra att komma över.
Trevligt. Killen jag sålde Millen till var medlem här på Sporthoj, men jag har lyckats luska fram att han sålde hojen vidare till en svåger efter några år. Svågern har i sin tur även han sålt den vidare och jag hade kontakt med nästa ägare för ett par år sedan, men då fanns det inga planer på att sälja den. Man får hålla ögonen öppna helt enkelt.Jag hade sån tur så killen som köpte den av mig messade här på Sporthoj. Och då kunde jag inte låta bli.
Det fån bli nån/några bandagar i år och se om jag kommer ihåg hur man svänger med en sån här grej.
Enligt en kompis så är alla bandagar här i Sverige redan slutsålda.Jag hade sån tur så killen som köpte den av mig messade här på Sporthoj. Och då kunde jag inte låta bli.
Det fån bli nån/några bandagar i år och se om jag kommer ihåg hur man svänger med en sån här grej.
Du får gärna instruera mig på Gelleråsen igen! ??Jag hade sån tur så killen som köpte den av mig messade här på Sporthoj. Och då kunde jag inte låta bli.
Borde finnas en del dagar kvar med SMC ute på banorna i Sverige, även om mycket är eller börjar bli fullt.Enligt en kompis så är alla bandagar här i Sverige redan slutsålda.
Det ser illa ut på de kurserna som är lö-sö men inte heller jättebra ut i allmänhet om man ska anmäla sig nu.Borde finnas en del dagar kvar med SMC ute på banorna i Sverige, även om mycket är eller börjar bli fullt.
Hur svårt/lätt är det att hitta delar till en sådan pärla?Jag köpte en Ducati för ett tag sen, levererades i vit skåpbil i söndags. Frakten från Spanien var dubbelt så dyr som moppen men det var det värt.
Människor som planerar längre än en vecka framåt borde låsas in.Det ser illa ut på de kurserna som är lö-sö men inte heller jättebra ut i allmänhet om man ska anmäla sig nu.
Hur vet jag det? Jo, livstetris medger inga kurser må-fre och jag sent likt en syndare vaknat.
Får väl sikta på närvaro på några knix och gatköra i år? Tur att Gröndal inte är så jättelångt bort.
Kan vi inte ha roligt istället?Du får gärna instruera mig på Gelleråsen igen!
Ja tyvärr blev det tufft med helgerna på Knutan i år, få bullerdagar och det är inte bara SMC som vill köra såklart. Hoppas du hittar något iaf!Det ser illa ut på de kurserna som är lö-sö men inte heller jättebra ut i allmänhet om man ska anmäla sig nu.
Hur vet jag det? Jo, livstetris medger inga kurser må-fre och jag sent likt en syndare vaknat.
Får väl sikta på närvaro på några knix och gatköra i år? Tur att Gröndal inte är så jättelångt bort.
Kan man få isolering, tack? Litet lugn och ro skulle sitta fint. ?Människor som planerar längre än en vecka framåt borde låsas in.
Kan inte säga att det var o-roligt att försöka hålla ditt tempo på varesig Gelleråsen eller Gröndal. Jävlar vad jag slet på min 640. Men det är så länge sen att det är preskriberat.Kan vi inte ha roligt istället?
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |