Jag har köpt en ny motorcykel - tråden

b036e7124b604604b51da3f82e4a86da.jpg

Inte jag, men jag kikade på den åt en god vän som nog slog till på den. Mycket bra och underskattad hoj som inte är värst på något men kanske högst snitt av alla.

Och har det länge…

Håller med dig. Har själv haft en riktigt bra hoj.

dc2f06f51acdebf3beadeda0bc40114a.jpg

Efter 6 säsonger och nästan 6500 mil med Tjockhojen blev det en likadan fast nästan-ny. BMW har ju sinnessjuka priser men å andra sidan gäller det även begagnat och mellanskillnaden är ju det som räknas.

Ser fram emot 8-10 säsonger med denna, sedan blir det säkert nåt ellecktrist ändå…

dc2f06f51acdebf3beadeda0bc40114a.jpg

Efter 6 säsonger och nästan 6500 mil med Tjockhojen blev det en likadan fast nästan-ny. BMW har ju sinnessjuka priser men å andra sidan gäller det även begagnat och mellanskillnaden är ju det som räknas.

Ser fram emot 8-10 säsonger med denna, sedan blir det säkert nåt ellecktrist ändå…
Jag kan ju inte vara sämre än dig , så jag får väl visa min nya hoj jag köpte förra veckan , en -23 Yamaha T7a
Dock så hade jag inte råd med guldfälgar som på din hoj utan jag fick nöja mig med blåa 😃
IMG_1449.jpeg

Idag köpte jag en MT-09! Motorn är verkligen ett riktigt litet lyckopiller. Rätt kass fjädring även på generation två, vilket förstärker en redan fladdrig känsla i styret under acceleration. Kolfiberburken skall säljas till förmån för en öhlinsdämpare, jag kör hellre tyst och precist än stötigt och bullrigt :banana

Bifogat

• IMG_3614.jpeg
    IMG_3614.jpeg
    4.2 MB · Visningar: 45
Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning