Inte jag, men jag kikade på den åt en god vän som nog slog till på den. Mycket bra och underskattad hoj som inte är värst på något men kanske högst snitt av alla.
Och har det länge…
Håller med dig. Har själv haft en riktigt bra hoj.
Inte jag, men jag kikade på den åt en god vän som nog slog till på den. Mycket bra och underskattad hoj som inte är värst på något men kanske högst snitt av alla.
Och har det länge…
Klart avis!Förra veckan kom tomten med en julklapp till mig själv, från mig själv. En DUCATI Monster 1200S 2020.
Grattis! De är fina de därInte fabriksny, men jag har inte haft någon sån tidigare. View attachment 493421
Satan, sicken skönhet. Stort habegärFörra veckan kom tomten med en julklapp till mig själv, från mig själv. En DUCATI Monster 1200S 2020.
En av de mer lyckade retromodellerna. Har provkört den vid ett par tillfällen och förvånades över hur mycket jag gillade den.Tjena!
Ny hoj och ny säsong!
Vi ses!
Jag håller med till 100%En av de mer lyckade retromodellerna. Har provkört den vid ett par tillfällen och förvånades över hur mycket jag gillade den.
Jag kan ju inte vara sämre än dig , så jag får väl visa min nya hoj jag köpte förra veckan , en -23 Yamaha T7a
Efter 6 säsonger och nästan 6500 mil med Tjockhojen blev det en likadan fast nästan-ny. BMW har ju sinnessjuka priser men å andra sidan gäller det även begagnat och mellanskillnaden är ju det som räknas.
Ser fram emot 8-10 säsonger med denna, sedan blir det säkert nåt ellecktrist ändå…
Jag kan ju inte vara sämre än dig , så jag får väl visa min nya hoj jag köpte förra veckan , en -23 Yamaha T7a
Dock så hade jag inte råd med guldfälgar som på din hoj utan jag fick nöja mig med blåa
View attachment 496967
Berätta mer - årsmodell, modell, prisView attachment 496966
Det blev en ny endurohoj.
Det blev en Beta RR350Berätta mer - årsmodell, modell, pris
Det ska bli spännande och höra vad du tycker lite senare i sommar när den fått några mil på mätaren.På söndag åker jag hem på en sån här:
View attachment 497153
(dubbla Brembo, insprutning, ABS och...farthållare! *drewl*)
Ser ju dessutom anständig ut, tex i jämförelse med Suzuki KatEna...På söndag åker jag hem på en sån här:
View attachment 497153
Var har du fått tag på den. Enligt Bikekatalogen säljs den inte i Sverige.På söndag åker jag hem på en sån här:
View attachment 497153
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|