motorcyklarVar har du fått tag på den. Enligt Bikekatalogen säljs den inte i Sverige.
cf-moto-street
motorcyklarVar har du fått tag på den. Enligt Bikekatalogen säljs den inte i Sverige.
- Den säljs i Sverige. Jag köpte den med 300 mil på mätaren, såld i Örebro.Var har du fått tag på den. Enligt Bikekatalogen säljs den inte i Sverige.
- Jag ska vara obehagligt opartisk i min bedömning.Det ska bli spännande och höra vad du tycker lite senare i sommar när den fått några mil på mätaren.
Sjukt jäkla frän - bra köp!!!!!!Jag får väl posta min ”nya” Enfield Taurus Diesel. 325cc 6,5 hästar och fettfylld växellåda.
Saknar elstart och allt annat onödigt. Garanterat EMP-säker.
Motorn är en Greaves hämtad från en vattenpump
Minst lika raffinerad som en 100 år gammal traktor.
View attachment 497197View attachment 497198View attachment 497199View attachment 497200
Den ska heta "Knackebrum"Jag får väl posta min ”nya” Enfield Taurus Diesel. 325cc 6,5 hästar och fettfylld växellåda.
View attachment 497197View attachment 497198View attachment 497199View attachment 497200
Va tvungen att kolla hur en dieselhoj låter.Jag får väl posta min ”nya” Enfield Taurus Diesel. 325cc 6,5 hästar och fettfylld växellåda.
Är du säker på att det inte ska vara semifluid grease i lådan?Jag får väl posta min ”nya” Enfield Taurus Diesel. 325cc 6,5 hästar och fettfylld växellåda.
Det ska vara 00 enligt boken. Men en del byter till kapslade lager och kör olja.Är du säker på att det inte ska vara semifluid grease i lådan?
Eller duger det med ett EP 00 fett?
Ok, då blir det så.Den ska heta "Knackebrum"
Provatsatt en 700 Heritage på Lingvalls idag.På söndag åker jag hem på en sån här:
View attachment 497153
(dubbla Brembo, insprutning, ABS och...farthållare! *drewl*)
Var det den som stod i Norrköping? Är sugen på en Falco jag också, tycker de verkar vara en bra kompromiss mellan sport och komfort!
Aaah, heldag med släp blev det.Var det den som stod i Norrköping? Är sugen på en Falco jag också, tycker de verkar vara en bra kompromiss mellan sport och komfort!
Import?Aaah, heldag med släp blev det.
Skicket sisådär, men har att pula med i garaget medan jag väntar på byråkratin med import.
Blev bara en kort provrunda, men är helt klart en sporthoj. Men lite mer kompromiss för vardagen än syskonet RSV.
Tror att det blir bra bara jag fått putsa och pilla lite.
Japp, finnjävel.Import?
Starta gärna en puts- och pilltråd för denne!
Osäker om det blir så mycket att det är värt en egen tråd, måste göra en stor service, och byta/ renovera lite handtag (råddat bromsvätska) och växelförare (avbruten). Nytt bakdäck, och säkert något smått som man hittar.Import?
Starta gärna en puts- och pilltråd för denne!
"Vintern räddad"? Har hösten redan infunnit sig där du bor? Älskar röd/svarta hojarHämtade ”Tårtsmulans” BMW idag.
Har ju haft funderingar kring vinterns projekt, vad ska man göra?
En MSX har gnagt mina tankar länge, så…
Efter lite dividerande så hade jag målat in mig i ett hörn.
Vintern räddad känns det som
View attachment 497257
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS