PutteLiten skrev:r1666:
Det var faktiskt hojen som hittade mig...
Jag sa att jag ville ha en TLR och vipps så vart det en ett par PM till mig.
303s Black Beauty lockade så hårt att jag gick till bonken...![]()
McB skrev:R6:an är mycket trevlig att svänga med, där håller jag med dig. Faktiskt stor skillnad, man får kämpa lite mer med R1:an.
Men, som de säger, nothing beats cubic inches.
r1666 skrev:välkommen till "de riktiga hojarnas" klubb då
anmäl dig till twin O muller festen
PutteLiten skrev:Blejden är Volvon...![]()
(dvs den bara går och går...)
Snaaaart är TLRen min.
bara 17 timmar kvar...![]()
![]()
PutteLiten skrev:Tackar.
Redan anmäld - jag har redan en 1200cc Twin.
(som dock inte passar så bra på bana, där jag hade tänkt framföra TLRen mest)
Bullen = Gata
TLR = Bana
En plan som lär spricka så fort någon visar intresse av att köpa Bullen...![]()
PutteLiten skrev:303s Black Beauty
Mattias skrev:Cool hoj, sprutar skruvar om den dock.Hej Martin!
McB skrev:Där har du en poäng faktiskt. Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till.![]()
oFFkeFF skrev:Vill du fortfarande ha lite mer pulver, men fortfarande svänga lite, så är det faktiskt bra med tryck även i en gixxer750. Inte alls lika jobbig att bryta ner som en r1'a eller gixxer1000.
PutteLiten skrev:Japp. Den är MIN!
Eller, ja, 303 ska ha lite papperslappar av mig, och så ska jag förflytta mig 60 mil, sedan är den min.
Hmm, kommer inte att göra striitfajter av den i år ialla fall - håller med. Den är för grymm som den är.
Faaaaast, jag ska kyckla till det lite och sätta på backspeglar - jag kan fan inte med att köra utan. Jag har provat men snutnojan når oanadehöjder...
Och så ska jag sätta på blinkers, lite onödigt att få böter för sådant... (jag är i Halmstad lite då och då och där finns Kaj the Mean police...![]()
)
Fråga Fluppen om Kaj...
Fast, du har favoritfärgerna på din TLR, så såååå avundsjuk ska du minsjäl inte vara. Tittade på en sådan redan för 2 år sedan. Men då vart den för dyr för mig.
Klart, 303s(soon to be PutteLitens) har ju lite (hehe) extra godis på sig.![]()
J-Bone skrev:Du kommer nog ta mången R1, SP1, Ducce, Gixxer skalp med den på banorna i sommar.![]()
McB skrev:Men, som de säger, nothing beats cubic inches.
oFFkeFF skrev:Vill du fortfarande ha lite mer pulver, men fortfarande svänga lite, så är det faktiskt bra med tryck även i en gixxer750. Inte alls lika jobbig att bryta ner som en r1'a eller gixxer1000.
Goodstuff skrev:Eller så köper du den ex-Cralle Yamaha OW-01:a som säljs här på forumet.
Stark, speciellt med FZR1000 motorn, lättare och med fjädring som bajsar på R-1, Gixxer what ever.
DET är en cool hoj. Annars behåller du R-6:an.
Gixxer-Anders skrev:Tänk bara på att "de" är samma grabbar som tycker att bladfjädring rockar fett..![]()
Mattias skrev:Nåja, det är ju fortfarande en TL1000R, alltså. En och annan FZR1000 kan man kanske köra om.
J-Bone skrev:Du kommer nog ta mången R1, SP1, Ducce, Gixxer skalp med den på banorna i sommar.![]()
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |