McB skrev:Ja, det känns som man har lite mer marginaler med en R1:a, hur konstigt det nu kan låta.
Skillnaden är att man kan toura med en 1000-kubikare, det gör man helst inte med en 600..
McB skrev:Ja, det känns som man har lite mer marginaler med en R1:a, hur konstigt det nu kan låta.
oFFkeFF skrev:Skillnaden är att man kan toura med en 1000-kubikare, det gör man helst inte med en 600..
Goodstuff skrev:Ursäkterna blir lamare och lamare. DU vill ha en R-1 eftersom du ÄR en posör!
McB skrev:Också en sak att väga in när man gör sitt val. Om framtida bandagar inte får mig att ändra livsåskådning totalt så kommer hojens huvudsakliga syfte vara att transportera mig.
oFFkeFF skrev:Då kanske hayabusa inte är så dumt ändå?![]()
abstruse skrev:Eller en guldvinge månne?![]()
Mattias skrev:Lättkörd hoj med mycket mos och breda sladdar: Honda CBR1100XX Super Blackbird. Köp en.
McB skrev:Apstrutsen har precis erbjudit mig sina tjänster som spätta om jag inhandlar en guldvinge. Kan bli intressant att ta hans touring-rejser på släpet och toura omkring till olika banor i .se.![]()
abstruse skrev:Vad i helsefyr?!?![]()
McB skrev:Du glömde det där med att jag vill kunna svänga.![]()
oFFkeFF skrev:Då kanske vi ska gå åt andra hållet, bantad cykel som mer än gärna går på bakhjulet ut ur varenda böj, honda rs250r eller yamaha tz250![]()
eus skrev:Icke då!
Njaa jag vet iofs inte... har inte kört så många andra hojar på kurviga vägar.
Så jag är ju bara van vid rettan
Men jag tycker inte att den är trög å brotta ner
MrGooFy skrev:Men sen att det skulle vara sådan skillnad i kraft, det trodde jag aldrig. Jag tyckte nästan att R6:an kändes slö om man jämför med rettan. Men sen så väger jag över 100 Kg med så det gör ju lite också.
Nej, Nej, Nej!!! Bytade!!Macho Woman skrev:Och du Marcus. Det heter 'bytte', inte 'böt'.![]()
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|