abstruse skrev:Misstänker att den hamnar i pärmen "osäkra fordringar" oavsett betalningsvillkor...![]()
![]()
Borde inte du sova nu, grinolle?
abstruse skrev:Misstänker att den hamnar i pärmen "osäkra fordringar" oavsett betalningsvillkor...![]()
![]()
abstruse skrev:Med tanke på att du troligtvis inte nyttjar hästarna du har fullt ut när det svänger, så är det ju onödigt med än mer hästar?Eller, ska du bara nyttja dem när det går rakt fram?
![]()
McB skrev:--edit ---Ett hysteriskt acc ut ur kurvor med simultant bakhjulssläpp och framhjulslyft är precis det som jag tycker är underhållande. Till sådana perversioner krävs det effekt.
--edit ---
Goodstuff skrev:Om du kan köra med sladd och framhjulslyft ut ur kurvorna så ska du definitivt bege dig till en bana, ta licens och köra skiten ur de andra.
Rigge skrev:Det är väl inte fel att göra transportsträckorna mellan kurvorna roliga? Jag har vart ute å åkt på en kompis nyinhandlade 954 hela kvällen... nu funderar jag på hur jag ska få ihop pengar att köpa nå annat.... Jag MÅSTE ha en ny hoj runt 1000 kubik. Nu har jag åkt klart på min sophög.... jag vill knappt åka på den längre![]()
Jag förstår precis varför han vill ha en R1 eller GSXR1000.
oFFkeFF skrev:Vill du fortfarande ha lite mer pulver, men fortfarande svänga lite, så är det faktiskt bra med tryck även i en gixxer750. Inte alls lika jobbig att bryta ner som en r1'a eller gixxer1000.
Rally_KAlle skrev:Är en R1:a jobbig att bryta ner???
Goodstuff skrev:Varför fjutta med 1000cc om du vill ha mer effekt och vrid? Kör en Buss eller ZX12 på en gång. Går som satan!![]()
Mattias skrev:Det ÄR inga problem att svänga med en R1. Men asså, det går inte fortare nånstans, såvida det inte är många raksträckor. Men visst är det roligt att åka på bakhjulet, frågan är om det är värt de ökade kostnaderna.
McB skrev:Jo, men som jag tidigare har sagt, så vill jag gärna kunna svänga med hojen utan att behöva brotta ner den i kurvorna.
McB skrev:Jag tycker inte att det är så roligt att åka omkring på bakhjulet, men jag vill känna att hojen vill upp på bakhjulet när jag drar på ut ur kurvor.
Goodstuff skrev:Men du ville väl att sträckorna mellan kurvorna skulle vara extra roliga? Turbo kanske?
ps. Just yanking your tail. ds
McB skrev:Jag tycker inte att det är så roligt att åka omkring på bakhjulet, men jag vill känna att hojen vill upp på bakhjulet när jag drar på ut ur kurvor.
oFFkeFF skrev:Det gör ju en r6'a också, om du bara gasar och kör tillräckligt fort.. Men då ska du nog flytta gasandet till banan som sagt![]()
Mattias skrev:Kör din R6 ordentligt istället då. Nog fan vill den upp på bakhjulet om man piskar den ordentligt (och drar i styret...).
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|