Orecic
http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
...och nu sitter du på sporthoj.com för att beklaga dig över att du inte kör, när du kan vara ute och köra.
Exakt. Allt handlar om prioriteringar. Tyvärr är det svårt att prioritera bort kidsen. Kommer dock bli kul när de är tillräckligt stora för att följa med!
Jämfört med hur mycket jag brukade köra när jag var barnlös så är säsongens 500 mil en ren katastrof, men med tanke på omständigheterna rätt bra ändå. Jag är nästan nöjd. Trodde inte jag skulle hinna köra något alls.
Årets höjdpunkt blev resan upp till Stekenjobb där jag fick tillfälle att lägga 250 mil bakom mig
[YOUTUBE-ID]mM4MzRGqTNI[/YOUTUBE-ID]
Jävla gnälltrådar!! Fy för fan va trist....Kör och håll käften!
Är du Finne,nilax?
Här i Sverige gnäller man. ;.)
Jag kör alldeles för lite..
Man super inte till under hojsäsong, det finns vinter för sånt.
+1, har druckit 4 öl på hela sommaren.
Men kört lite över 1200 mil med hojen
Jag håller inte med er!!! Det är inte milen som räknas, hellre 200 roliga fint väder mil än 1000 transport
Mil i regn o rusk. Men det e jag!!
Var är den oklippta versionen..
Man blir faktiskt lite sugen på adventure hoj.
Det har inte blivit många mil den här säsongen. Kört totalt en bandag av två bokade. Ett spik satte stopp för dag två. Är mest glad att jag upptäckte spiket innan jag åkte iväg på morgonen. Kunde slutat illa ute på banan om däcket gett upp där.
Well, hade tänkt klippa ihop en riktig film, men har valt att köra hoj den lediga tiden istället Har en massa filmmaterial, så det kanske kommer nåt framöver.
Betr allroundhoj så är det min melodi. En sådan blir mer använd än annan typ. Funkar bättre i trist väder, funkar på grus och man kan faktiskt ta med sig lite grejjer. Man kan lätt surra på en stor kartong eller nåt om man nu behöver det.
Inget fartmonster, men jag kan ändå inte utnyttja den fullt ut.
Men nästa år får du mer fart för då kommer förhoppningsvis den vätskekylda boxern på 150häst+.
Hoppsan. Du verkar ha bra koll. Trodde jag hade bra källor.
Har du mer info om den?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |