Jag kör alldeles för lite..

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Starstriker om du får tid över så klipp ihop något av ditt material och lägg ut. Säkert hade det inspirerat oss. Är det förresten svårt att klippa ihop film och få ett proffsigt resultat? Idag finns det väl rätt bra program som underlättar en hel del jämfört med förr?

Det är inte svårt, men det tar mycket tid. Har man tex 8h råmaterial måste det gås igenom för att hitta godbitarna.

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Hoj
Trajja TT600 -02
Bah! blev en 500mil med förra hojen.... sen en highsider :(
1v väntan på operation
2v hemma med fina piller
3v resandes runt sverige med flyg till polare (får inte köra för läkarna)
3v rehab träning innan sjukgymnasten ger ok på att köra igen.
Det var min sommar det ...
sen har jag hört en 150mil med nya hojen nu här i september.

Idag så byttes det olja på hojen o efter det var man ju bara tvungen att köra in oljan (så man vet att den fungerar). Ned till bulten, lunch på rosenhill, bulten tillbaka , åka förbi ett par kompisar ....
15mil :)

Du har hittar ju bara ursäkter för att slippa köra ... jag hittar bara anldningar till att köra. Dvs attityd. Sluta vara Svennson o bara gnälla.
Se möjlighterna i stället

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Well.. kör man inte minst 300mil på en säsong får man inse att inte längre är motorcyklist. Sälj hojen eller kör mera. Återuppta mc-åkandet när livspusslet ger mera utrymme för hojjen. -Så enkelt är det.

220 mil kanske men då har jag bara haft mitt kort i 1,5 månader =) men nästa säsong ska jag brassa på en resa..

Three O'Clock

I´m so far behind, I think I´m first =D
Gick med
28 Jul 2011
Hoj
KTM 690 Smc-R 2013
250 mil på 1 månad. Det på helvetesvibrerande motard i alla väder, även 130mils motorväg tur förra helgen som jag fortfarande har ont i röven av men fan vad kul det varit ändå!
Så bara Ta dig tid =)

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
220 mil kanske men då har jag bara haft mitt kort i 1,5 månader =) men nästa säsong ska jag brassa på en resa..
Bara 220mil än så länge?:confused: När jag hade tagit kortet o sen fixat hoj så blev det runt 500mil den säsongen, som va från 10e augusti till början av oktober.. :rolleyes:

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Jag har då full förståelse att du valt att prioritera korridorsfester med studenter i 20 års åldern istället för att sätta dig på sadeln. I say ta chansen att leva studentlivet fullt ut nu medan du kan.

Ge det 10 år till så kommer du sitta på sadeln och tänka "fan vad nice det var att vara student med festerna, där det kryllade av unga, tighta, heta brudar som ville ha kul. Man skulle varit ung igen" ;)

Fast som nån sa, boka in bandagar. Stört kul

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Jag kör alldeles för lite...:va

"Reflektion kolon" Vad kan det vara för fel o vems kan felet vara o varför:confused: Varför startar jag en tråd om det istället för att bränna runt på hojen "twentyfourseven" o ragga på studentbrudar?! :banana

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!