Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Dziobek

Staten Litar På Mig
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
korvmojsrääser
R2 skrev:
:Bugar ...eeehhh,,, hur du lust att ge han tetrapack killen en av mina sponsorfoldrar?
fick jag spons av dom kunde du få pengarna från "alla" mina andra sponsorer som tack..

hehe dåå ska jag ha bra med pröjs
fast peltor gubben är nog tätare...jag vet gift dig med han han är typ 86 år eller ngt..
han sålde det närt det blev som störst till amerika o hans lilla hus har jag smugit runt i också.. :Bugar :hihi

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Baby-ninja skrev:
.
.
.
.
De va Tilde de Paula ja hade blivit utbjuden av... :dummer

JA jag har funderat på självmord :kocko :banana

För helv...! :4skrika Du borde arkebuseras!! LÅNGSAMT! :huvet

Nåja, i o f s så verkar det precis som nåt jag själv skulle göra, typ en timme efteråt så kan poletten trilla ner å man inser vad man BORDE gjort. :rolleyes:

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Letar
mycket rolig tråd detta!!

mina meriter:
Ebba Hultquist(skärgårdsdoktorn) har flörtat me mej utanför café opera(hade ingen aning om att det var hon innan en polare sa det när vi hade gått där ifrån..)

Min gympalärare mellan 6-9 är Hans Metander(tror jag han hette) som var trummis i bandet "the violents"...

mamma gick i samma klass som han programledaren i "mosqito".

åkt i liften bakom kungen i åre.

suttit o snackat o druckit öl med "baren-molle".

min kompis pappa är psykolog "på" bigbrother.

suttit bakom "drömhus theres" och hon svenska jenifer lopez..sångaren.. på krogen.

träffat bigbrother malin på krogen. :tuttar

min lillebror gick i samma klass som magnus ugglas dotter..

väldigt användbara meriter..

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Mina är ju också grymma
1. Åkt samma båt som Dalai lama mellan helsinborg och Danmark när jag gick i 6:an, skulle be om autograf men fick inte för min lärare :gnissla
Sen när vi kom fram till Danmark så var dansk Tv där (typ 3 olika kanaler) och filmade, så alla stod i en ring runt Dalai Lama (jag med) och så tog han hand med några stycken, däribland mig, jag sträckte mig som fan och han bara tog mig i handen och sa något och nickade lite..
2. Sett Richard Wolf på Sturup.
3. Gått förbi Den tjocke i hjalle och heavy på malmöfestivalen.
4. Sett Bubbles live och därefter fått deras autografer. :yoparty
5. Pratat med markoolio och Martin (artisten)
6. Sett Joddla med siv 2 ggr och pratat med dem
7. Chattat med Sångaren och gitaristen i Offspring.
8. Varit näst först i kön till Offspring konserten 2001. Har även deras autografer
9. Varit i Tv i bakgrunden när öresundstågen invigdes (även där i dansk Tv)
10. sista är nog att jag har sett Thomas Russiak med flickvän i Ullared på Ge-kås. :yoparty :yoparty

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Letar
a just det jag har stått bakom özkan och blondie, från farmen, i baren på kickis..vilket tydligen e nått favvo ställe för dom...dom hade ju tydligen dragit dit nåra av dom nya farmen deltagarna dit på efterfest...

osså har jag Avril Lavignes autograf oxå..stod o snackade litemed henne utanför fryshuset efter hennes första sverige konsert..fan va kort hon e...men söt..

Therudeboy

Guest
intrepid skrev:
mycket rolig tråd detta!!

mina meriter:
Ebba Hultquist(skärgårdsdoktorn) har flörtat me mej utanför café opera(hade ingen aning om att det var hon innan en polare sa det när vi hade gått där ifrån..)

QUOTE]

Vill du ha hennes nummer?

Dziobek

Staten Litar På Mig
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
korvmojsrääser
min brors förra tjej har en stuga i storlien o deras grannar är kungafamiljen....han stog 0,5 ifrån vickan i liftkön..

loop

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
ZX7R 97:a
Hälsade på Makoolio på vägen ut från Bingos kontor...
Nere hos Bingo tyckte jag mig oxå höra nått om att Erika i MOORE tidningen, undrade vad vi var för skitiga killar... ( jag och arbetspolaren )

Min farbror har levererat paket från ferrari till Knugen...

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
lassie

jag har åkt hoj samtidigt med micke persbrant på geleråsen vi pratade ochså avgas system på tl 1000 har var aspackad med annlinn guillou jans dotter, hon både snusade o drack spunk ( hallonkräm o hembrännt) var huvudperson i hennes program Nära ögat på TV 4. Har även kramat Lill Babs o Alf Robertsson min mofar bor granne med Gunde Svan, han är faktiskt lite intresserad av hojar. P.S körde ifrån Persbrant. Ta den om ni kan!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln