Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Therudeboy skrev:
Hehe. Vad ger du :) högstbjudande :p

du kan få bli gudfar till hennes och mina barn se´n! :hihi

Ska du till Norge?! Säg till så hakar Jag och klättrar och hoppar lite bland bärgen.

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Letar
R2: har du kvar allt som du lyckades plocka på dej? Det tycks ju ha varit ett par grejer :tummenupp ..skulle va grymt att ha något från Metallica hemma på väggen! dom e kungar! gillar inte riktigt deras senare skivor men men..och den nya basisten gillar ja inte heller...går omkring som en krabba på scenen...

Therudeboy

Guest
Jarle det är invecklat.

Teo jag och mavve ska väl dra dit och knega, häng på om du är sugen.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
intrepid skrev:
R2: har du kvar allt som du lyckades plocka på dej? Det tycks ju ha varit ett par grejer :tummenupp ..skulle va grymt att ha något från Metallica hemma på väggen! dom e kungar! gillar inte riktigt deras senare skivor men men..och den nya basisten gillar ja inte heller...går omkring som en krabba på scenen...
armbandet har jag kvar, trummpinnen fick en kompis som e trummis i 25årspresent. plektrumet har jag ingen anning om vart det e.

Z Fredde

"Ride the wind of boost"
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
GSXR1000 "RS"
.

Min fd. svärmor sålde sitt barndoms hem till Nyhets-Petra på TV4. Jag var där och tog ut det sista ur huset dagen innan dom skulle flytta in. När jag o mitt ex står i ytterdörren så får jag en liten sjuk tanke. Öppnar dörren, springer in, uppför trappen, in i sovrummet. Och lägger av en riktigt brakskit, en sån rejäl som kallingarna blir ljumna av. Går ner för trappen med ett leende på läpparna varpå mitt ex frågar vad jag gjorde.

Jag har mökat i Petras sovrum, sa jag med stolthet i rösten. :tummenupp

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Letar
R2! du måste ju hålla koll på grejerna! rama in eller nått....
är det nå tryck på armbandet? typ metallica dit sytt eller nått?

blub

bar asfalt är bra asfalt
Gick med
15 Nov 2003
Hoj
zxr 750
Ni vet snubben som spelade Dr. fridell (eller nått sånt, kallar han Dr. ba') i vita lögner? Nå jag och en polare skulle ut på finlands kryssning när vi var 18, men vid ingången fick vi reda på att det var 20 års gräns! :huvet
Fan va sunkigt tänkte vi och började truga med snubben i kassan. :7peta
Plötsligt hör vi en vagt bekannt röst bakom oss som säger "Det är lugnt, Jag kan gå i god för pojkarna." Å vem va det om int herr Dr.! Så vi hälsade glatt på han och sprang ombord till baren :fyllisar . Sen några timmar senare såg vi Dr. igen, och den här gången bestämde vi oss för att vi nog behövde bevis, när vi skulle berätta denna historia för polarna :fatta! . Så vi skrek Dr. Dr. Vi BEHÖVER er (...autograf) !! :kocko Nå han blev inte så impad av det.. vände om och gick snabbt iväg. Min polare sprang efter en bit men hittade han inte.. Vi har haft vissa problem med att få andra ålänningar att tro på oss vid senare fest tillfällen :gråta .

P.S Snubben som spelar Dr.F är ju ålänning :tungan

Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
intrepid skrev:
R2! du måste ju hålla koll på grejerna! rama in eller nått....
är det nå tryck på armbandet? typ metallica dit sytt eller nått?
nej jag bryr mig inte skit om det, vet inte ens vart armbandet är, bara att det inte e borta. har en rad bootlegs oxå som troligen är värda en hel del, funderar på att slänga skiten.

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
R2 skrev:
nej jag bryr mig inte skit om det, vet inte ens vart armbandet är, bara att det inte e borta. har en rad bootlegs oxå som troligen är värda en hel del, funderar på att slänga skiten.

Vadan denna avsky för Metallica??

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Letar
bootlegs?? va e det?
om du hittar armbandet eller nått annat kul så tar jag gärna hand om dom om du inte vill ha dom längre..kan ge en slant för dom om du vill! alltid kul att ha! pm:a mer än gärna om du hittar armbandet eller nått annat kul som du vill göra dig av med!

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
intrepid skrev:
bootlegs?? va e det?
Olagliga ljudupptagningar från konserter. Bättre att jag tar hand om prylarna som bor granngårds så de inte behöver flytta så långt. :D

Kan ge både en och två slantar för dem.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...