Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Letar
hehe...men jag tror nog att dom vill ut och röra lite på sig! se sig omkring här i vårat avlånga land.. :hihi
jag kan kanske sträcka mig till 5 slantar..
 

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Hehe. :hihi

Nä men jag tycker du ska behålla prylarna, R2. Tänk så otroligt mycket du kommer ångra dig om du börjar gilla Metallica igen. Usch...
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
lyssnade på metallica när jag växte upp, ända från början, deras musik och texter va en del av det som formade mig, men när det visar sig att samma kille som skrev "Chop your breakfast on a mirror" (snorta koks, underförstått så hajade man att detta va fel ), ja, när det kommer fram att han själv knarkar för fulla muggar med den lama ursäkten att "vi va på turne", ja då kan det kvitta.
sen tycker jag musiken e lam nu, meshuggah tog över där metallica slutade utvecklas, i mitt tycke alltså.
knarka ja, supa trodde jag det gick ut på, metal + lica (sprit) = metallica, cocapops passar bättre....
nej ni får inget av mig....... :gnissla
 

KalleBalik

Karata!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
På torken
Hoj
Jag tycker att pickuptrucks är tuffare än hojar
Jag bor granne med Jerry Williams, han kör en svart TL1000 R med yoshimura slipon :yoparty
Bor även granne med snubben som spelar sax i hans band.
 

Zandrah

Guest
1. Jag har lagat mat åt Arthur Ringart, tv-sportengubben och åt fotbollstränaren Olle Nordin.
2. Jag har blivit kramad av Fredrik Ljungberg, en kompis tog kort men kamerafaaan gav upp, så d blev inga bilder (helt sant för övrigt, att kameran faktiskt gick sönder).
3. Serverat mat till Galenskaparna-gänget.
4. Var under flera år när jag var mindre dagbarn hos BigBrother-Christians mamma (familj), e även granne me dom.
5. Jobbat på en kändisfest i Båstad å träffat Fredrik Ljungberg, Jean-Pierre Barda (gav sin jacka t min kompis) å Bingo Rimér m.f.
6. Kanske bäst av allt; Jag va me i Aftonbladet 2003-11-19, för jag hade fått ett busskort av Återbäringen.
7. Min pojkväns syssling flög JAS i somras med hojåkarn Peter Lindén.
8. Fick igår mejl av Tomas Ledins fru Marie. Hon svarade på frågor ang. en konsert.

Autograf, någon?
 
Last edited:

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
En kompis råkade knuffa till Anna Kournikova :kär (eller om det var tvärtom?) när vi var och kollade lite tennis i Wimbledon...det var ganska roligt faktiskt :hihi
 

petter

aka [telia]sketatufftnamn
Gick med
9 Mar 2003
Ort
kba
Hoj
mellan hojar
min farmor är den ena tanten i reklamen för ström som det regnar i hela tiden och dom säger "hoppas att det håller i sig"

hmm gula regnrockar påminner om dark water...
 

J0han

Guest
är ganska nära släkt med ,pianisten ? i bo kaspers orkester! stått cirka 10 meter från tomas kvick !:]
skakat hand med peter forsberg.
Mor var kompis med Lasse Berghagen då hon var liten ^_^
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Jag har fått vykort från den äkta björne! :fakta
 

Kentamannen

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Ort
i Eskilstuna.
Hoj
R1 -99
Jag har talat med Gert Fylking vid ett flertal tillfällen på grund av att han har hund från min mors hundkennel. :banana Han har även beundrat min bubbla och Aprilian! Vi är typ såhär nära :fyllisar :D



Att tillägga är att jag är nykterist :tummenupp
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
heliac skrev:
Meshuggah e helrätt :mad:

När Jag köpte mina trummor så var det endast två sett med i leveransen från tyskland det ena mitt 2x20",8,10,12,13,14,14. och det andra var Thomas haakes i Meshuggah 2x24",10,12,14,16,18,14.
dessutom har Jag tagit ett par lektioner av thomas där även Jag lärt honom en grej!!!
DE NI!
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
cool, haake är cp.
Teo skrev:
När Jag köpte mina trummor så var det endast två sett med i leveransen från tyskland det ena mitt 2x20",8,10,12,13,14,14. och det andra var Thomas haakes i Meshuggah 2x24",10,12,14,16,18,14.
dessutom har Jag tagit ett par lektioner av thomas där även Jag lärt honom en grej!!!
DE NI!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top