Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Letar
jag har hört att ebba ska vara divig...hon gick ju på rudbeckskolan i sollentuna..likaså gjorde ett antal kompisar till mig och dom talar inte gott om henne...men det kanske e avundsjuka...såg henne där nångång, i skolan alltså, när ja va o hälsa på..hon va utklädd till rockbejb...me nitar o kjedjor o trasiga jeans o grejer...kanske bara va nån modegrej i och för sig.. :arsele
 

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Letar
jag kom på en ny grej...jag har fyllt på kylarvatten på nån känd svensk musikproducents ferrari modena (finns väl en modell som heter så) Anders nånting tror jag han hette..bor i djursholm..
 

_callee

Ny medlem
Gick med
19 Nov 2003
Ort
hemma
Hoj
min blå nishiki
jag har en kompis vars kusin har duschat bredvid therese alshammar. slå det om ni kan! jag har träffat doktor alban också..
 

Pebl

Flyter fram
Gick med
17 Oct 2003
Ort
Lidköping
Hoj
-06 BMW R1200S,-99 BMW K1200LT
Har klippt Lasse Tenanders biljett på tåget mellan sthlm-gbg när jag pryade på SJ.(om någon minns honom).
Har stått vakt när Kungen gick in på företaget jag arbetade på (väntar fortfarande på den uteblivna fikan som dåvarande vd utlovade)
 

Kapten Stofil

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
gpx 600
Al Joergensen från Ministry snodde ett ragg från mig i somras i köpenhamn.
han bara kom fram o gjorde helikoptern, o hon blev helt impad, sen gick de nån annanstans...

*inte alls bitter*
 

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Borta
Hoj
Sålda
Dan Ekborgs livvakt skulle spöa mig när jag var lite förfriskad en helg i kristianstad,

Var tydligen lite Gapig emot honnom tyckte dom, Fan det är ju inte var dag man springer på en kändis (om man räknar bort bert)

:tummenupp
 

ducce uno

Uno
Gick med
7 Sep 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
748BIP, F650, Java 500 (speedway)
1. Jag har gått på samma gitarrkurs som Eilert Pilarm
2. Jag har spelat hockey med Niklas Sundströms gamla avlaggda hockeyutrustning.
 

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Letar
jag känner han som startade"Funsport magazine" funsport snowboard, vertikal, funsport skateboard, inlines, vello(non cykel tidning)...även ägare av nya skateboardtidningen "Transit"...han e sjyst han...hade gratis prenu, prelu...ahhh sån där när man får tidningar varje månad hem skickade...har en bunt tidningar..
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
det heter prenuma öhhh prenuma äshh

det värsta jag nånsig gjortvar när jag skrapade fram 3 50 grejjer med tv ruta runt om och sen gav den till kassan och dom gav mig e ny lott. helvetes jävla skit hjkghjkfghöoar jag gick miste om minst 50000 och max 5 000 000 helveteas dvfafo-
 

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Myrängen
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
1. Min flickvän är Ida som "Idas sommarvisa" är uppkallad efter
2. Har snott Markoolios sko på fyllan direkt från honom
3: Har haft sex i Skansen-Jonas Wahlströms säng (inte med honom förstås)
 
Last edited:

RirkarD

Vem? jag?
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
Honda crf 250X -06
har bott granne med Björn Borgs son Robin, Min kompis bor nu i hans fd lägenhet. Min farbrors fru är kusin med Dregen :yoparty
det kan man inte tro mitt i småland
 

steIIa

bönan på pallen
Gick med
9 Oct 2003
Ort
Oxhagen o Stora Rör
Hoj
Naah, hojintresse mest :)
Haha.. Anton Körberg slog min bror i huvudet med ett brännbollsträ när dom var små o gick i låg eller mellanstadiet.. taskigt faktiskt.. :kocko

Pappa har träffat Gunde Svan och hälsat från mig och fått honom att "lova" att jag ska få vara med i fångarna på fortet..jag var 13.. :banana

Jag har välkomnat prinsessan Margareta (för er som inte vet…..knugens syster) till Holland på nåt konvent... utklädd till Pippi Långstrump... :yoparty

Min lillasyster bytte om till sin första bikini i samma lobby som Arvingarna.. gömd bakom en krukväxt.. :hoppa

Jag har lärt (med "jag mötte lassie-röst") min gode vän Stellan S hur man gör en mumma dressing till sallad när vi hade bbq hemma hos oss en sommar... :blah fast det är lite töntigt att skryta om sånt... det är inge lassie-känsla över att skryta om en god vän..hrrm..... ;P

Just det.. min kompis Fredde satt på samma valsafaribåt som..tam ti dam... Sean Connery.. weeh! det är status... :hihi Jag har fått korten på honom dvs på hans håriga rygg o hans flint+solglasögon..

tjew!
 
Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Kevin"överguden" Schwantz´s morsa Shirley har ringt upp mig, vi snackade i ca 10minuter.
Jag har pratat med och fått coola prylar av Fujio Yoshimura himself.
Träffat och snackat med Livilla, Chambon, Fujiwara.
Vart i depån på PhilipIsland på superbike VM med "access all areas" pass 1994.
Stått intill Rossi vid depåmuren på Assen.
Fått en signerad keps av Fogarty på A-torp.
Spionfotograferat Yamahas vinterträning i malaysia 1994 och fått bild publicerad en vecka senare i Race.
Är bekant med Whithams manager, har vart hemma hos han en gång, och racepreppat en R1a som han körde på anderstorp.(managern alltså)
Har snott en titanskruv från Schwantz hoj på en mässa en gång.
Har sjungit med James Hetfield i Metallica två gånger, live, har den ena gången på video. Fått ett Hetfieldskt svart armband av honom personligen. :yoparty
Har krökat med metalgudarna Meshuggah ett otal gånger.
Har bestigit AyersRock på 35minuter i 40graders värme, bakis.
Jag har spakat en äkta vietnamhelikopter i 10 minuter.
Svept i mig en liter 50% tequila på under en timma, rent. :fyllisar (har spytt 14timmar i sträck) :3freak
Har sett Persbrant köra hoj på ringen och snackat skit med han ett par gånger.
Sett Lindén köra på baxx med en CB1100R på gatan nånn gång 1983-85.
Har mött prinssesorna i dörrn på Café opera.
Snackat skit med PG Gyllenhammar.
Spytt i nacken på en gammal gubbe ombord på ett charterplan, dock så va jag bara 3år då.
Sett Ronnie Peterson köra F1 live ( anderstorp 1978 )
Gjorde stoppies med min moppe redan 1985.
Har ollat en Ferrari, MVagusta och en Bimota SB8R inom en minut.
Min polare har sett Doohan så packad att han trilla i backen.

det borde va det mesta.....
 
Last edited:

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
gick i samma klass som anton maiden (R.I.P)

är polare med både Sol & Hiro som gjorde syntax error i P3 innan..

har druckit absinth med hela mega-pyton redaktionen i en folka buss på hultsfred.

känner magnus i isildurs bane...

ööhh.. tja.. sprang på den mörka vengaboys bruden i rotterdam engång...

har supit mig redlös med världens bästa band Raging speedhorn \m/
 

acura

Root
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Farsan va polare med Peter Lindén förr i tiden. (Med i samma mc-gäng i Hindås).

Jag har varit innom ett avstånd på mindre än 1 meter från alla i kunga familjen ett par ggr. Jag fick signalementen på Anna Lindhs attentatsman innan det hade blivit särskilt officiellt. (Detta hände under tiden jag gjorde Högvakten på stockholmsslott.)

Jag har bott i högvaktsflygeln på slottet.

Jag har sett Robert Gustavsson på 2-hjuls mässan.
 

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Letar
"Har sjungit med James Hetfield i Metallica två gånger, live, har den ena gången på video. Fått ett Hetfieldskt svart armband av honom personligen."

det är kungligt! När var detta? och var? var det ett sånt där svettband du fick?
fan jag var ca ½ meter från att få en av Lars Ulrich trumpinne på konserten i globen 98...då vart man lack!
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
black album turnen, göteborg 12dec -92, det giget jag har på video, andra gången va veckan efter i Globen.
ja ett sånt typiskt svettarmband han alltid hade, plus att han kasta till mig en öl i publiken och så fick jag tag i en trumpinne och ett plektrum från Jason.
Armbandet fick jag efter spelningen, stog kvar längst fram när dom hade tänt lyset, han minndes tydligen mig från öl grejen och sågen, på videon syns det att han hajar till när kommer fram till mig och vi sjunger ihop, ölen va innan.
Ja då efter giget stog jag kvar och väntade lite, de flesta drog och James kom upp en kort sväng, kolla på dom som stog kvar, såg mig och gick rakt fram, tog av sig armbandet, satte sig på huk och sträckte fram det, gjorde tummen upp, sa nått och gick.

mäktigt som fan då men nu pissar jag på metallica.


intrepid skrev:
"Har sjungit med James Hetfield i Metallica två gånger, live, har den ena gången på video. Fått ett Hetfieldskt svart armband av honom personligen."

det är kungligt! När var detta? och var? var det ett sånt där svettband du fick?
fan jag var ca ½ meter från att få en av Lars Ulrich trumpinne på konserten i globen 98...då vart man lack!
 
Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Therudeboy skrev:
Hehe alla vill väl ha ebbas nummer :D kan ju inte bara ge ut det så där.


Jag vill speciellt helsikes mycket ha hennes nummer! on är en beuty!! :kär
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top