Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Jag har träffat och snackat med Jerry Williams med fru och dotter på en Michael Jackson-konsert, efter samma konsert åkte jag båt med hela MJs band och träffade cris-cross (stavas?), ni vet småkillarna som hade brallorna bakochfram och Jennifer Batten som var gitarrist. Bengt Westerberg köpte en vindsvåning i Gamla stan som vi installerade elen i och jag mötte honom i hissen, igår gick Atlas från Gladiatorerna in på McD nedanför mig när jag stod där och tankade. det är väl de viktigaste händelserna tror jag.....

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
M:et skrev:
Största meriten måste vara att jag fått en drink av Ebba Blitz på ett uteställe i Östersund, Saga tror jag det heter :rodnar

Men ska vi dra till med riktiga Lassie historier så... Min syster gick på lärarhögskolan tillsammans med Dilba och en av Herreys-bröderna. Här snackar vi viktig information :rolleyes:

Fan du är ju värre än farsan! Jag gillar både Ebba och Dilba ju! Nästa gång vi ses ska jag banne mig :7peta på dig.

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Min morbror är polare med Christer Nordin (fotbollsspelare i AIK)
Min moster ÄR Shimoli (Soloartist som var känd för si sådär 2 - 3 år sen)
Jag har leverarat bud till nån kille som va med i Big Brother.
Min barndomskompis farsa är bästa kompis med kungen.

Ja det va väl mina "Jag mötte Lassie".. :D

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
min pappa lekte med kungen när han var liten... Dom bodde brevid slottet då.... Så drog han nån prinsessan lillian i flätorna...

Sen flytta dom te göteborg å hade sommarstuga i hindås utanför göteborg...Då var brasilianska landslaget på träningsläger där.... Så var pelé på kaffe hemma hos min farmor å farfar å min pappa..

det var väl det...

Jag har ollat robinsonstatyetten oxå... :hej

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
950 SE
Jag har stött på Sivert Öholm på ett Hotell i Jokkmokk (vad f-n han nu gjorde där!?)

Har också diskuterat vilken dagens rätt som var bäst på ett matställe med Plus Sverker!!

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Honken skrev:
Jag har stött på Sivert Öholm på ett Hotell i Jokkmokk (vad f-n han nu gjorde där!?)

hmm..nappade han då??? :D :crash :hej :p :whip

Jag har haft Magnus Bjurén (ex Asta Kask) som trumlärare...
En kompis har slagit Fredrik Willstrand(hävdar han).

Wheeler

Natural Born Streetracer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Z750-09
Jag kom på en del meriter som jag glömde!!

Jag har tagit 130kg i bänkpress

Fått en abbore på 1.6kg

Åkt pulka i 150km/h efter bil

Kört på bakhjulet ca 400m :rock

Gått hem ifrån power meet (Det är 6 mil till V-ås) för att mina polare ragga upp så jävla skabbiga brudar som dom skulle sova hos..

Sen har jag nog inte gjort så mycket mer anmärkningsvärt :rolleyes:

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Kom på en till. Fick reda på att jag är "släkt" på hyffsat långt håll med Affe_R1 idag. Nu blir du nyfiken va Affe :D

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jag har Sune Anderssons autograf och så har jag sett Gunvor från Tre kronor livs levande. Fast hon såg nästan ännu trögare ut i verkligheten. :p

Zeeall

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen...
farsan gick i samma skola som Kjell-Henry "dra in magen" Dahlberg :rock

han som var med i vasakronans reklam

NYHETER-09s19-vasakronan-94_368.jpg

NYHETER-09s19-Dahlberg-32_368.jpg

Waiden

Jag vill ha sol och värme!!!
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Hade en GSX-R 750 -98
Jag skakade hand med Nisse Liedholm och lyssnade på gamla fotbollsanekdoter av honom för ett par månader sen.

Skitkul gubbe!!

Ninja-Mackan

Norra Europas fattigaste kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1199 Panigale S ABS
Jag har druckit rödvin med Kent Andersson i depån på Assen (Världsmästare 125 ett par gånger samt silvermedaljör i 250). Jag har åkt med Gunde i en 928:a han hade förut, skakat hand med Jurgen Van Der Goorbergh, snackat med Johan Stigefelt, jag har sålt bensin och glass till Stefan Sauk med familj, snackat med Uffe Larsson, fikat med Kent Finell, ätit på restaurang ihop med Nigel Mansell i Spanien, spelat med Seve Ballesteros dotters klubbor på hans hemmabana i Spanien, Niklas Strömstedt har repat min bräda med sin stav i Åre när han var där med Orup och Anders Glennmark, såg även SoffiPropp och Martin Timell där, hejade på Markoolio i onsdags på krogen.

oskar

insnöad
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
offroad
öööh, jag har stått brevid Claes Elfberg vid pissrännan på arlanda varpå min polares morsa kommer in o gormar o knäpper bilder med kameran..
Har även haft Robert Wells trumset i bilen, skulle köra det från verkstan till hans studio!!
Bor 3 hus i från Kjell Sundvall, och ca 200 m från Henrik Schyffert..

Va nog det..
Nej jag har gått i samma skola som prinsen Philip i lågstadiet också :D

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Jag har gjort ritningarna till rörsystemen i skortstenen på världens antagligen lyxigaste lyxkryssare.

So What kan ni tänka?

Jo ombord på den båten har ett otal Monacotyper , tex Mikael Skomakaren, köpt lyxhytter i storleksklassen "medelstor villa" och hade de inte kunnat sova pga vibrationer från avgasrören hade nog jag och ett par killar till fått byta namn.... :crash

Men annars då? Inte nåt, jag bor ju för fan på landet!

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
en gammal klasskompis föredetta flickväns kusin har spytt på drottning Silvia när kusinen gick på skola nere i Frankrike nånstans ... lång o bra :)

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
hållundan skrev:
min pappa lekte med kungen när han var liten... Dom bodde brevid slottet då.... Så drog han nån prinsessan lillian i flätorna...

Sen flytta dom te göteborg å hade sommarstuga i hindås utanför göteborg...Då var brasilianska landslaget på träningsläger där.... Så var pelé på kaffe hemma hos min farmor å farfar å min pappa..

det var väl det...

Jag har ollat robinsonstatyetten oxå... :hej

Ähh, min farsa fick åka polisbil när han som 6-åring kastade en isboll i huvudet på Cg16 :D

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
oFFkeFF skrev:
Ähh, min farsa fick åka polisbil när han som 6-åring kastade en isboll i huvudet på Cg16 :D

Jag har åkt polisbil så många gånger att jag tappat räkningen :D

Min merit.

750RR
har även suttit på en polisbåge som 13-åring :cool:

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati