Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Henke skrev:
Jag e kusin med Gorillan i Söndags öppet :eek:
Slå det om ni kan.

Har även lekt med Bingo Remer (Graf bilderna bla.) som liten

Jag har också lekt med Graaf-bilderna när jag var liten. ;)

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Jag har även varit ute och festat med Rebecca Gunnarsson, Slitzbrud. Vi gick före i kön till Park Lane i Göteborg (numera Madison). :fakta

Bifogat

• rebecca.jpeg
    rebecca.jpeg
    45.6 KB · Visningar: 1,515

Mekus

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HyrKalsong 650 GT Comet
Jag har spelat tv spel mot Ingvar Oldsberg, gett bort en julgran till Irma Shultz (stavas det så?)
Och sist men inte minst så känner jag en tant som i sin ungdoms dagar var hushållerska åt Diana Ross

Tyro

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Honda Jättesvart fågel -98
Min bror spöade en kille när han var liten. Strax efteråt började han träna judo och är nu junior-världsmästare. (tror inte brorsan ger sig på honom nu :crash ).
Jag har träffat Sune Andersson och ska kanske träna med honom på flygfältet här i Vilhelmina (ska bara fråga honom först :squid )
Och jag har skakat hand med Kungen. Kungen med familj åkte inlandsbanan eller vad det heter och stannade i varje kommun efter den. När hela skolan stod utanför och sjöng när kungafamiljen kom, gick jag in och hälsade honom välkomen :whip

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Thundercat skrev:
Jag har även varit ute och festat med Rebecca Gunnarsson, Slitzbrud. Vi gick före i kön till Park Lane i Göteborg (numera Madison). :fakta

Passar du dig inte kommer hennes småfete långhårige kusin ner från Uddevalla och ger dig på nöten...

Det måste vara en toppnotering i "Jag mötte Lassie när hon var valp"-kategorin.... eller?

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
M:et skrev:
Kom på en till. Fick reda på att jag är "släkt" på hyffsat långt håll med Affe_R1 idag. Nu blir du nyfiken va Affe :D
De här ska bli riktigt kul att höra :bow

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
Buzz skrev:
Wiman från Wimans på ZTV har suttit bredvid mig på bussen, deru. Han gick på i Örby och av i Älvsjö, intressant va :)

Edit: Vet också att Fredde Granberg (ronny o ragge) har en Fiat Tipo som andrabil :p

Edit 2: Svenne Hedlund är farsans syssling/tremening
svenne_&_lotta.jpg

Jag har varit med på ett antal inspelningar av Ronny och Ragge :rock :tummenupp
Nyllet och niklas strömstedt brukar också träna på samma gym som jag.

Last edited:

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Kom på en till.

Min tjejs kusin är tillsammans med Henrik Zetterberg.

oFFkeFF, träffar du Mats nåt så hälsa honom från mig.
Träffar ej honom så ofta, dock en riktigt kul typ. :öl

schrunken

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 640 Adventure -03
Saltkråkan

Min mormors systers make var Farbror Söderman (eller vad han hette) på "Vi på Saltkråkan"... :rock

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Oj... vad skall jag börja med, jag kör med flera tunga möten:

Jag har druckit champange med Jannike Björling serverat ur hennes flaska på VIP-holken i Sture, min kompis kände henne.

Jag har fått håret tvättat hos min frisör av hon... öh... vad hette hon... från Big Brother... kort ljus hår, hes röst, med i förr förra omgången.

Jag har tittat på Kungen när han stod på Djurgården, han hade en blå Ferrarri som jag kollade upp reg.nr på.

Jag har åkt banan i Karlskoga och då var Mikael Persbrandt där och åkte på en ZX9R (respekt!).

Jag bor på samma gata som Ulf Lundell :rolleyes: och vi handlar ibland i samma affär :rodnar

Jag har flera gånger blivit klippt av Tito Frez

Jag såg Benny Andersson förra veckan när han hoppade in i sin Porsche Cayenne Turbo vid Mariatorget :bow

Jag har åkt i samma tunnebanevagn som en känd skådespelare...öh så känd att jag i skrivande stund inte minns namnet! (den var bäst! :D )

Det får räcka för nu... fast helst skall det ju vara min kompis granne har en kompis vars skräddare åkte förbi Rikard Herrey i taxi :p

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024