Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Ronny

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR -18, Honda CBR600RR -08
För några år sen när jag jobbade på en mindre byggfirma fick jag i uppdrag att åka hem till Nalle Knutsson och montera speglar i taket ovanför hans säng. :skrämd

När vi står där i Nalles säng och proppar i taket kommer Peter Siepen och ZTV och gör ett hemma-hos repportage mitt upp i allt.

Rätt kul att se sig själv på tv, men lita gayvarning var det! :slicka

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag har sålt kondomer till Runar Sörgaard. :fakta
Om Carola var hemma? Inga kommentarer men det var sommaren 1991 då Carola just vunnit schlager-EM, det satt dock en kvinna i Runars bil.

Last edited:

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F
Jag har projekterat en av Wallenbergarnas Lyxvillor i Danderyd.
Inköpspris 15,7 millar renovera skiten för ännu mera hunden fick ett eget badrum :crash

I gymnasiet gick jag i samma klass som Peter Samuelsson i Barbados.

Han spelade i dansband redan på den tiden och vår lärare
kläckte ur sig en klockren kommentar som han antagligen fått äta
upp.

Peter sluta genast upp med det där klinkandet det kommer aldrig genågot endå:crash

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Jag har inte nåra såna typ bara.

En av bröderna hereyys har bott i vårat hus, skit trevlig kille att prata med,
min mormor och morfar bor granne med harald troitikers föräldrar och mamma har käkat midag med hela familjen troitiker,
jag har stått och snackat skit med Pg lundmark på mc mässan har även hans autograf skriven på plånboken, har stått 10 meter från kungen drottnigen on philip och vinkat dom vinka tillbaka ochså. jag känner en kille i uddevalla som e mc polis som vet att min moppe e trimmad och han skiter fullständigt i de

mm

//Niklas

Martin73

Saknar min 929:a
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 400, har haft RD350-86, CBR900RR-96 & CBR929RR-00
Sergeant skrev:
Jag gjorde lumpen tillsammans med Prins Carl Philip under de första månaderna :cool:

B]

Har sett Carl Philip stå och skämmas framför hela sin pluton på Almnäs pga att han hade glömt kepsen på logementet.

euromange

Veckans smak är....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
RD350 avstannat projekt och VFR400R för söndagsturerna
Jag har gått i samma klass som prinsessan Madeleine på en kurs på Folkuniversitetet :crash

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Detta hände för ca 15 år sedan: Jag & en polare gick ner till Olympen i Lund för att köpa biljetter till kvällens spelning med Doctor Feelgood, vi irrade runt och letade efter biljettluckan när vi mötte en snubbe med två kassar bira, vi frågade om biljettluckan men han fattade inget, sorry dudes speak english please, okay were can we buy tickets for the gig tonite? just around the corner dudes, ok thanks...

Senare på kvällen så kliver han upp på stage och vi inser att vi hade snackat med sångaren i Doctor Feelgood, the Doctor himself LEE BRILLEAUX jäklar va pinsamt att inte känna igen sin idol, han lever dessvärre inte idag.

Bifogat

• leelook.gif
    leelook.gif
    12.9 KB · Visningar: 948

Zigge

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VFR 750 F -91
Haha, det här ballar ju ur mer och mer... Finns det bildbevis på McB:s bravad tro? :D

Kommer att tänka på ett gammalt Musse & Långben-äventyr i en Kalle Anka-pocket...som ett led i ett uppdrag ska de börja jobba som bagare, tjommen som äger stället frågar ngt i stil med "Har ni jobbat som bagarlärlingar förut?" och Långben svarar på fullaste allvar "Nära nog, min farfars nästkusin hade en kompis som bodde mittemot ett konditori!"

Beat that! :rolleyes:

RDJoel

brumbrumbrum
Gick med
14 May 2003
Hoj
Ingen längre (bara en vespa för att det är så smidigt)
Min tur, min tur, min tur!!!

Jag har varit backstage hos Iron Maiden. :rock

En bekant har en bok signerad av John F Kennedy. :rolleyes:

Jag har hjälpt en medlem från Europe, vet inte vad han heter, att soundchecka och sedan skött ljuset under spelningen. :crash

Jag har spelat på samma gura som Yngwie (dock inte samtidigt). :rock

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Jag är syssling till Tony Rickardssons fru, vi var på släktträff förra året med pappas sida i släkten i borlänge.
Det ni! :cool:

Jay-Jay

Poser MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
ktm
Jag har sprungit med Jerry Williams och visat honom till ett löparspår dessutom käkat frukost med Haile Gebresselassi. En gång sköt jag tårta på Roger Black (Europamästare på 400 m förr)

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Kan ge mig tusan på att min kusin kommer med ett inlägg här om Lasse Berghagen, en falukorv och en porrtidning. Och givetvis utspelas detta i Dalarna!

Kapten Stofil

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
gpx 600
jag har sett Nisse Hellberg från Wilmer X stå och ulka i en trappuppgång i gamla väster i malmö

...dessutom har jag nästan klämmt sönder fingrarna på Mikael Wiehe

...så går det till i malmö...

o sen har Lemmy spillt whisky o cola över min polares bandare oxo

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping