Mehhh.. då kan du lika bra bygga tyskröv på den oxåYamaha e skit!!
Just fan, jag kör en själv Kanske ska klistra på lite Honda-dekaler
Mehhh.. då kan du lika bra bygga tyskröv på den oxåYamaha e skit!!
Just fan, jag kör en själv Kanske ska klistra på lite Honda-dekaler
Så det är alltså lika bra att börja gnälla direkt på Yamahacenter Västerås också utifall man skulle få problem med hojjen någon gång i framtiden menar duJag tycker general agenten har stor del av skulden och då påverkar det de flesta Yamaha återförsäljarna i Sverige.
Ja hur fan ska vi veta det?Den dagen den sorgen...Svarar er alla i detta inlägg!
Oavsett vilka eller vem det var som behandlade den förra kunden i den andra tråden dåligt så är det tackvare Yamaha Sverige, tar inte de tag i sådant så kommer det att fortsätta.
Tror säkert förra snubben som köpte sin nya R1 vart jätte bra bemöt så fort cashen langades upp och det handlade om ett köp, men sen då? vad säger att bara för Guttens fru vart bra bemöt nu då hon ville köpa en ny hoj kommer bli bra bemöt ifall det händer nåt med hojen som ska gå på garantin i yamaha västerås eller nån yamaha center i sthlm eller vart som helst i sverige? eller om nån dyker upp på yamaha västerås och har fått nå fel på hojen som ska gå på garantin men inte köpt sin hoj hos dem i västerås?
Till skillnad från inlägget innan mitt så läste jag hela ditt inlägg även om några radbrytningar kunde ha varit på sin plats
Känns bra att det finns hopp inom Yamaha Sverige iaf efter att ha läst om negativ kundvård i en annan tråd.
Ja hur fan ska vi veta det?Den dagen den sorgen...
Svarar er alla i detta inlägg!
Oavsett vilka eller vem det var som behandlade den förra kunden i den andra tråden dåligt så är det tackvare Yamaha Sverige, tar inte de tag i sådant så kommer det att fortsätta.
Tror säkert förra snubben som köpte sin nya R1 vart jätte bra bemöt så fort cashen langades upp och det handlade om ett köp, men sen då? vad säger att bara för Guttens fru vart bra bemöt nu då hon ville köpa en ny hoj kommer bli bra bemöt ifall det händer nåt med hojen som ska gå på garantin i yamaha västerås eller nån yamaha center i sthlm eller vart som helst i sverige? eller om nån dyker upp på yamaha västerås och har fått nå fel på hojen som ska gå på garantin men inte köpt sin hoj hos dem i västerås?
Det är helt ok att du rört ihop alla firmanamn från förra tråden,men du behöver väl inte dra iväg i några hypotetiska resonemang och domedagsprofetior angående Västeråsbutiken för det innan det ens blivit något strul?Hur? genom att läsa den andra tråden för att lära sig av andras erfarenhet och inse själv!
Visst kul och höra dig säga det när du pungat ut 130-140 tusen kronor för en hoj som pajar efter några mil, inte nog med det, du blir behandlad som skit senare när det enda du kräver är att de fixar den samt ger dig en ersättning.
Ja, jo kanske det, men JAG tycker inte att man ska prata negativt om ett företag som inte har något med det att göra, jag tycker att det är jättekul att hon/dom blev så bra bemött sen får vi hoppas att problemet som förra trådskaparen hade inte ska uppstå igen.
Yamaha har fina hojar. JAG anser inte att man ska bojkotta alla för det misstaget som gjordes vid det tillfället.
Jag lider med förra TS för dennes problem, men ge Västerås en möjlighet att visa att dom kan.
Vem vet, det kanske var felaktig information från Haninge som förhalade det hela, det behvde inte vara medvetet.. Vem vet..
Nu börjar jag surra en massa, jag är trött..
Det är helt ok att du rört ihop alla firmanamn från förra tråden,men du behöver väl inte dra iväg i några hypotetiska resonemang och domedagsprofetior angående Västeråsbutiken för det innan det ens blivit något strul?
Yamaha västerås har bara visat att de kan sälja en hoj, resten har de inte bevisat! Påverkar inte detta alla i yamaha leden så ändras inget det kan jag lova dig.
Hur många trådar om problem med den butiken har du läst?Det här är knappast första hojjen dom säljer...Yamaha västerås har bara visat att de kan sälja en hoj, resten har de inte bevisat!
Har inget med den butiken att göra öht.Jobbar du där eller?
Jo, men ger vi dom inte en chans att visa bättring så kan det inte bli det heller..
Självklart kan vi det, men än så länge har inte yamaha "sverige" eller vad de nu kallas löst det problem som R1 killen har så bättre att visa dem vad vi tycker än glömma det lika fort tills det drabbar oss andra.
Men självklart är alla värda en andra chans, men än är det lite för tidigt att avgöra ifall de lärt sig nåt av det som hände eller inte.
Och detta tycker jag alla andra märken ska ta åt sig av, för jag är ingen märkes fanatiker
Hur många trådar om problem med den butiken har du läst?Det här är knappast första hojjen dom säljer...
En fråga bara?
Vart har du köpt något där det aldrig har uppstått en kundkonflikt?
Jag menar då inte bara hoj utan allt du köpt, kundkonflikter finns hos i stort sett alla arbetsområden.
Kan nog garantera att där du köpt din tv har nog minst en kund gjort en anmälan till ARN men du går ju dit ändå.. VARFÖR ?? Ska du inte bojkotta den firman då???
En fråga bara?
Vart har du köpt något där det aldrig har uppstått en kundkonflikt?
Jag menar då inte bara hoj utan allt du köpt, kundkonflikter finns hos i stort sett alla arbetsområden.
Kan nog garantera att där du köpt din tv har nog minst en kund gjort en anmälan till ARN men du går ju dit ändå.. VARFÖR ?? Ska du inte bojkotta den firman då???
Massa gnäll
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |