Om man får 75% eller 80% i a-kassa är liksom inte världens största grej, egentligen.
Så länge en försämring drabbar de sämst ställda är det okey, eller hur
Om man får 75% eller 80% i a-kassa är liksom inte världens största grej, egentligen.
tvinga upp simulanterna så dom för jobba vit som omväxling
Därmed säger du ja tack till Måna som statsminister. Det vore oerhört intressant att höra hur du ser på det.Den som inte är röd som ung har inget hjärta och den som inte blir blå som vuxen har ingen hjärna, var det nån som sa.
Jag tänker rösta på VPK tills dess att jag uppnår en ålder av 40 år, sen får vi se.
Därmed säger du ja tack till Måna som statsminister. Det vore oerhört intressant att höra hur du ser på det.
vad har en statsminister utfört på senare år?
Du menar från september 2006 och framåt?
Den som inte är röd som ung har inget hjärta och den som inte blir blå som vuxen har ingen hjärna, var det nån som sa.
Jag tänker rösta på VPK tills dess att jag uppnår en ålder av 40 år, sen får vi se.
Därmed säger du ja tack till Måna som statsminister. Det vore oerhört intressant att höra hur du ser på det.
kanske är det så att i ex. Sverige spelar det mindre roll vem som är statsminister, vad gör Reinfeldt? minns att han var på en halalfabrik och att han var tydlig med att influensasprutan är frivillig, det är väl ungefär det jag minns.
Något säger mig att du jobbar på golvet och inte har en aning om vad som försiggår i ledningen hos företag... ungefär som landet.
Statsminister, för bövelen.Blir Mona Stadsminister flyttar jag utomlands...det är ett löfte.
kanske 60-70% av väljarna jobbar på golvet så berätta då vad det har för betydelse vem som är statsminister,
VD har inte tid att driva dagis, sådant har han dagisfröknar (läs produktionschefer) till.Att de som jobbar på golvet får sällan chansen att se några direkta saker som VD på företaget gör då VD inte jobbar med daglig drift utan med helikopterperspektiv och företagets framtida satsningar... samma med Sveriges statsminister.
Att de som jobbar på golvet
Blir Mona Stadsminister flyttar jag utomlands...det är ett löfte.
.. sen Palmes tid ... kanske spelar det ingen roll vem som är statsminister, bra eller dåligt?
då kanske jag är på golvet i politiken, sen Palmes tid är det ganska uttryckslösa politiker som vi haft, har inte sett någon med sådant go sen dess, kanske spelar det ingen roll vem som är statsminister, bra eller dåligt?
[YOUTUBE-ID]_3ZebXTWN-0[/YOUTUBE-ID]
Du är dum.Du kan ju inte vara riktig någonstans.
Dina poster i den här tråden och eran vackra "katastrofhjälp"-tråd utgör den enskilt största ansamlingen gödsel jag sett på senare år.
Katastrof är ett understatement.
Högre nivån av arrogans får man leta efter, med ljus o lykta.
Men va fan, billiga poäng är bättre än inga, eller hur.
P.S. Känn dig inte tvingad att kommentera, är rätt säker på att du har noll o ingenting av intresse att förmedla.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|