Jag röstar rött nästa val

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Håller förvisso med, "vad tjänar du"-trådarna är sjukt pinsamma, man behöver skämskudde. Men om ni n utycker skatt är den ultimata lösningen så kanske vi kunde avgöra det en gång för alla.
Att man mår dåligt när man tänker på att man gett multum till ingentingum kanske vore värt.

Äh vafan börjar bli nyfiken på dig och du är ju inte blyg för att visa delar av vad du har råd med:tummenupp Upp med ett årsbesked nu... Håll kudden för ögonen när du skickar så är det ingen fara.

Själv sitter jag och väljer om det är TV licensen eller partistödet som jag är tvungen att prioritera bort denna månad:gnissla

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
Inte många politiker i Sverige som uppnår en sådan status att de blir skjutna. Han sopade ju banan med dom andra, de lyckades väl inte på annat sätt än att skjuta han.

my-hair-is-a-bird-argument-invalid-.jpg

Sant, många försökte skjuta Hitler också, för han sopade banan med dem andra. :glömdet

Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Inte många politiker i Sverige som uppnår en sådan status att de blir skjutna. Han sopade ju banan med dom andra, de lyckades väl inte på annat sätt än att skjuta han.
Dessutom knullade han 13-åriga horor tillsammans med Geijer.

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Dessutom knullade han 13-åriga horor tillsammans med Geijer.

Såg någon bok där man beskrev sådana aktiviteter, vet inte om det är vanligt att män i så kallade maktpositioner vanligtvis hamnar i liknande grejer då JFK, Clinton mfl. har varit ute i olika affärer, det kanske är vanligt förekommande annars också då det finns trafficing osv. även i Sverige

Last edited:

EmiliosFantomen

Guest
“Any 20 year-old who isn't a liberal doesn't have a heart, and any 40 year-old who isn't a conservative doesn't have a brain.”
- Churchill, Winston

Gör om gör rätt. Jag hade fått för mig att kommunister brukar vara någorlunda pålästa, fast jag kanske har fel. :D

Notera att jag inte använde citationstecken i mitt tidigare inlägg.

Last edited:

EmiliosFantomen

Guest
Därmed säger du ja tack till Måna som statsminister. Det vore oerhört intressant att höra hur du ser på det.

Jag anser att Måna är en kappvändare av rang.
Dock kommer hon inte att bli diktator över Sverige.
Gillar inte det här med "personval", tror mer på ett ideologival.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Min salig mor sa alltid: Socialdemokrater luktar illa, kondomer uppfanns även för att hämma deras spridning, jag håller till fullo med.

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...