Diskutera nu varför 17åringen gick med honom. Hon måste ju ha varit på gränsen till att kunna tänka själv.
17år och följa med nån gammal snuskgubbe? Ja då är man dum i huvudet. Om det var så att hon INTE ville....
Diskutera nu varför 17åringen gick med honom. Hon måste ju ha varit på gränsen till att kunna tänka själv.
Ok, det var väldigt dumt gjort, so fooking what??17år och följa med nån gammal snuskgubbe? Ja då är man dum i huvudet. Om det var så att hon INTE ville....
17år och följa med nån gammal snuskgubbe? Ja då är man dum i huvudet. Om det var så att hon INTE ville....
Ok, det var väldigt dumt gjort, so fooking what??
Det är ingen som helst förmildrande omständighet för snuskgubben.
Eller är du oxå inne på att det är mer ordning å reda i Iran (som snubben du citerar)??
Korkade 17-åringar får man göra vad man vill med, right?
Ja, jag tror att alla tjejerna från 12- 17 år har planerat allting från början, bara för att ska kunna lura försäkringskassan när dom blir äldre. Och innerst inne mår dom skitbra, fan lite knulla med en peddo är det helt klart värt för att få lite stålar. Tror du på fullaste allvar på det själv
Jepp, kan ligga nå't i det. Rätt tveksamt om du skulle kvala inVi måste alla verka för föräldrakörkort. Det har sagts på SH förr.
Jepp, kan ligga nå't i det. Rätt tveksamt om du skulle kvala in
Den extremt cyniska människosyn du ger uttryck för platsade nog på medeltiden eller möjligen Iran..
Men du verkar i alla fall vara rätt duktig på att fabulera (slå upp i wiki).
Fet, 28 år, undersköterska och 3 barn. Till och med koll på årslönen...imponerande
Men, på första raden var ju utvärderingen bra då e ja ju lite duktig ju.Bra utvärdering med den infon du fått över ett internetforum.
Du verkar i alla fall inte vara duktig alls
Den största risken för barn påväg till skolan är ju bilar med föräldrar som skjutsar sina barn till skolan eller som nyss har lämnat...
Jaha, du har hittat på det där helt själv ser jag. Nyss eller sedan länge?
Men, på första raden var ju utvärderingen bra då e ja ju lite duktig ju.
Kanske inte i klass med dig förstås men så har jag ju problem
med läsförståelsen också.
Dina "utvärderingar" av dom tjejer som berörs i den här tråden är
ju helt fantastisk insiktsfulla och sakliga och säkert baserade
på en hel massa tillförlitliga källor som bara du kan analysera.
Så duktig kommer jag aldrig att bli....hoppas jag.
Over n fookin out....
Mavve spöar inte folk, han prylar dem. Och det med all rätt.Fööfaan passa dig, jävlas inte med Mavve han är lissfarlig, spöar ner dig direkCt
:Yotubestyle
Mavve spöar inte folk, han prylar dem. Och det med all rätt.
Jag har klarat mig än så länge. Skulle jag ändå få det någon dag skulle jag dock acceptera det hela eftersom han med all säkerhet haft en god anledning.Ok my bad.
Har du fått pryl av Mavve?
Jag har klarat mig än så länge. Skulle jag ändå få det någon dag skulle jag dock acceptera det hela eftersom han med all säkerhet haft en god anledning.
Jag har klarat mig än så länge. Skulle jag ändå få det någon dag skulle jag dock acceptera det hela eftersom han med all säkerhet haft en god anledning.
Att tolka forumsinlägg med samma seriositet som om det vore en doktorsavhandling skulle kunna vara en.En god anledning till att pryla folk är?
Att tolka forumsinlägg med samma seriositet som om det vore en doktorsavhandling skulle kunna vara en.
Om det inte framgick så är vad jag försöker få fram att bara för att någon för fram sina åsikter genom att gå till extremer och uppröra (vilket uppenbarligen fungerade), så betyder det nödvändigtvis inte att man är en ond människa som går runt och spöar småbarn och pensionärer på lediga stunder. Hur lätt det är att trigga igång vissa helt enkelt.
Dessutom kändes det som lite av en nostalgitripp att se Mavve vara igång på sitt burdusa sätt igen. SH:s egen Chuck Norris.
Dessutom kändes det som lite av en nostalgitripp att se Mavve vara igång på sitt burdusa sätt igen. SH:s egen Chuck Norris.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |