Vampyrtrollet
Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Hade cheyerna följt med nån ful gubbe som stod och viftade med en slickepinne i ett gatuhörn hade ju t.o.m jag varit benägen att tycka att de fick skylla sig själva.
Hela grejen är ju att de inte sett ut som, betett sig som eller på något sätt agerat som "fula gubbar" utan de snarare har varit de fula gubbarnas motsats. De har på ett utstuderat och manipulativt sätt byggt upp ett förtroende hos unga tjejer/flickor som de sedan missbrukat.
Ja men jag skrev oxå att jag höll mig ifrån honom när jag var nio redan... Då vissa här verkar tro att man överhuvudtaget inte kan tänka själv...
När jag var tolv el tretton hade jag itne följt med någon som hade kunnat vara klädd i skotym och haft en snygg bil el pratat vackert med mig...
Du säger själv att du haft en bra och trygg uppväxt med deltagande föräldrar. Redan där borde du in se att du inte kan ha dig själv som referens när du klankar ner på tjejerna och antyder att de får skylla sig själva.
Hur många minuter tror du det tar att hitta en sargad tjej på en community?! En tjej som är lätt att manipulera, som saknar självkänsla och självförtroende?!
Det är ju knappast de självständiga, självsäkra tjejerna med trygga förhållanden som varit "rovdjurens" (för att försvenska engelskans uttryck för dessa förövare) favoritoffer?! Det som gör just engelskans uttryck lämpligt är ju att de väljer som ett rovdjur, de tar de som är svagast och lättast att fånga.
Jag skrev att jag hade en GANSKA BRA UPPVÄXT!!!!! Läste du mitt inlägg innan du började skriva????
Ja visst jag hade en mamma som var närvarande när hon inte jobbade. Hon var ensam mamma för två små barn... Hon fick mig när hon var 18 och min bror när hon var 19... Sen dog hennes man (min pappa) när vi var små... Lika med hon hade två små barn att ta hand om i SOVJET!!!! Hon jobbade rätt mycket men hann med att ge mig och mina bröder en uppfostran..
Hon lärde oss att tänka själva o ta egna beslut och veta att ens beslut efterföljs av konsekvenser...
Jag var en ganska strulig unge för att jag kände för det (säkert pga att jag int kände att uppväxten var så bra eftersom alla mina vänner hade två föräldrar o mer pengar osv osv). Drack för tidigt o var ute sent alldeles för tidigt...
Trots detta skulle jag aldrig följt med någon okänd för pengar, sprit el vad som helst......