Jag ska ut och fotografera

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Ut o Bulta idag ,,soffliggare.. jag ska se om jag kan få till några "krönbilder". :)
kommer nog vara där från lunchtid o framåt beroende på objekt.
Ta't lugnt..däck,löv,barr :p
 

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Tullinge
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Ut o Bulta idag ,,soffliggare.. jag ska se om jag kan få till några "krönbilder". :)
kommer nog vara där från lunchtid o framåt beroende på objekt.
Ta't lugnt..däck,löv,barr :p

Tror att jag skall ta med kameran och försöka fota lite med dig!
Tänker du stå i fotokurvan?
 

Stotte

Lotto?
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
-02, Yamaha R6
Precis vart ute på promenad och det är kalas väder =) Solen värmer riktigt skönt så räkna med mig.
 

ChristianSTHLM

Trafikpolisen finns för Din skull!
Gick med
12 Aug 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Gul Hornet 600
Skulle gjort en porträttfotografering idag, men verkar som att modellen fick kalla fötter (?!). Så det kan hända att jag svänger förbi el Bulto om ni har otur. =)

Och ja, Farmor Anka-bilen hänger med. =)
 

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Ort
Järfälla
Hoj
Hornet 600
Jag ska få lite grundkurs i fotokunnskap av polaren! Sen så ska det bli kameraköp:) Vill ut o fota lite hojar! Men jag behöver lära mig mer, är helt novis men tycker det är kul att titta på resultatet etc! Säg gärna till om du eller övriga ska ut så kanske man kan se och lära lite :tummenupp
 

sportbike

Guest
Nästa år kommer det att stå 11.493 fotografer på Bulten,medans en svettig stackare pinnar fram å tebaks :)


edit:eehhh,visst ja,har ju precis beställt ny kamera....
 
Last edited:

Udatja

SDK Socio #4682
Gick med
6 Aug 2007
Ort
Årsta
Hoj
Ducati 916 -98, Såld Monster 620 ie -05
En jobbarkompis kom åkandes på Bulten för några veckor sedan, aningen för fort men inget allvarligt. Fick syn på 3 fotografer på en äng, "tvärnitade" för han trodde polisen stod och tog bildbevis på fartgalningar! Körde mycket laglydigt förbi fotograferna.

Jag förklarade för honom hur det ligger till o letade lite på sporthoj, hittade tråden, hittade en länk med foton o där minsann, där fanns ett foto på honom också! O gissa om det fotot är backgrundsbild på laptopen nu så alla ser den när de besöker honom.

fick en känlsa av att han kommer göra fler turer fram och tillbaka på bulten nästa år i hopp om att fastna på bild igen :)

/Hanna
 

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Söderort
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Den stackaren kommer va ja :yoparty
Planerar nämligen ett bygge till nästa år!!


Jag ska fota imorron iaf, menjag vet ännu inte om jag ska köra cross, ska jag köra så vet jag inte när jag är på bulten, men ska jag bara fota så kanjag komma, hostic skulle ev fota på bulten imorron oxå!
 

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Ort
Järfälla
Hoj
Hornet 600
Jag ska fota imorron iaf, menjag vet ännu inte om jag ska köra cross, ska jag köra så vet jag inte när jag är på bulten, men ska jag bara fota så kanjag komma, hostic skulle ev fota på bulten imorron oxå!

Ska du köra i Barkarby då eller?
Vilken tid siktar ni på att vara vid bulten imorrn då? Eller planerar ni as you go :tuttar
 

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Söderort
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Ska du köra i Barkarby då eller?
Vilken tid siktar ni på att vara vid bulten imorrn då? Eller planerar ni as you go :tuttar



nä de e vid bulten, men jag vet inte om jag själv ska köra ännu=) ska jag inte köra så ska jag plåta dom andra o då kan jag va vid kurvan vid 2 halv 3 typ=) ska jag köra så e jsg nog vid kurvan vid 4 typ!

dom andra s om ska fota vet jag ej =)
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Jag ska fota imorron iaf, menjag vet ännu inte om jag ska köra cross, ska jag köra så vet jag inte när jag är på bulten, men ska jag bara fota så kanjag komma, hostic skulle ev fota på bulten imorron oxå!
Hoztic :mad: :mad: :mad:

Å jupp, han den där Hoztic ska nog ut en sväng å fota. Självklart kommer ni att krascha bara för att vi står där, så glöm inte hjälm å skinnställ :tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top