Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
I eftermiddag kommer jag och ev Polka åka till Tullinge och fota motardträningen hos Botkyrka MK Ev kanske åker vi dit å fotar endurotävlingen imorrn också!
I eftermiddag kommer jag och ev Polka åka till Tullinge och fota motardträningen hos Botkyrka MK Ev kanske åker vi dit å fotar endurotävlingen imorrn också!
Japp! http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=192229Aha trevligt men kör de "motard" på folkrace banan då?
Mmm jag verkar vara den enda som gillar fota cross?
Ja kommer säkerligen va i krokarna (Bulten,Uringe ) i morgon osså. inte alltför tidig tror jag. Skulle bli bättre väder mot eftermiddag- kväll. Men känner jag mig själv , så rycker det väl nånstans redan på morgonen
Någon som ska ut och fotografera nå roligt idag?
vart vill du fota då?
hmmmm tror inte det är så många som åker hoj i dag! men det är fint med alla höstfärger på träden. så mitt i storskogen kanske?
Låter inte de lite sisådär att locka ut en liten flicka i skogen!
Nämen skämtosido, det är väldigt fina färger ute nu man kanske ska passa på.
hehe jo jag börja känna mej som en ful gubbe ju
men visst är det en fin dag för lite höst fotografering... fast du får nog skynda dej om du ska ut! det blir fort mörkt nu för tiden...
från det ena till det andra.... jag funderar på att filma från hojen nästa sommar! vi brukar dra ner till norra italien och det skulle va kul att ha lite film att kolla på sen när man kommer hem... vet du nån som kan allt om vad för kamera man ska köpa??
Bulten 18:05 varfall 2 blå R6or..
Äsch åldern är väl bara en siffra!
Jadu jag har ingen aning.. räcker väl utmärkt med en liten digitalkamera med ett fett minneskort i!
det är sant!
Jo säkert! fast det är inte lätt att veta vad man ska ha, särskilt då jag är helt novis innom området.... har sett att det finns en del olika hjälm kameror.
får väl försöka leta reda på nån här på forumet som är insatt.
nå kommer du ut nått i dag?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |