Jag tror jag har sabbat det....

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
akora skrev:
Jo du har väl rätt. Jag undrar bara hur man lyckas göra allting fel i sitt liv.. Jag kan ju för fan inte ens vissla!!! snacka om misslyckad....
jag var 9 när jag lärde mig vissla så det är inte försen än akora.. och jag menar inte att hon hittat en ny jag säger bara att det kanske kan vara så..

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
akora skrev:
Du menar att hon skulle ha träffat någon annan??!?!?

Det vet vi ju inte, men om hon har gjort det så är det väl inget att göra något med? Ibland vinner man o ibland förlorar man. Är det slut mellan er så har du inte med hennes kärleksliv att göra. Är ni fortfarande ihop och hon har träffat en annan så vill du väl för h-e inte ha henne kvar.
Fråga om hon har träffat någon annan och räkna med att du inte kan lita på hennes svar. Antingen säger hon nej för att hon inte har det eller så säger hon nej för att hon inte vill berätta att hon har det. Iom att du vet det så kommer du inte lita på hennes svar så fråga inte. Bara strunta idet och försök distrahera dig själv med annat.

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Chrille skrev:
Det vet vi ju inte, men om hon har gjort det så är det väl inget att göra något med? Ibland vinner man o ibland förlorar man. Är det slut mellan er så har du inte med hennes kärleksliv att göra. Är ni fortfarande ihop och hon har träffat en annan så vill du väl för h-e inte ha henne kvar.
Fråga om hon har träffat någon annan och räkna med att du inte kan lita på hennes svar. Antingen säger hon nej för att hon inte har det eller så säger hon nej för att hon inte vill berätta att hon har det. Iom att du vet det så kommer du inte lita på hennes svar så fråga inte. Bara strunta idet och försök distrahera dig själv med annat.

Får väl åka hem och bränna skiter ur 250:in...

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
akora skrev:
Jo du har väl rätt. Jag undrar bara hur man lyckas göra allting fel i sitt liv.. Jag kan ju för fan inte ens vissla!!! snacka om misslyckad....

Se det som så att det är hennes förlust att hon inte vill vara ihop med dig! :tummenupp

Boije

Kör bil.
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
Hojlös...
Man förstår sig aldrig på de små liven, kanske det som är tjusningen?
Antingen håller man för hårt eller för löst, hur som helst är det galet.

Om det känns jobbigt att fortsätta vidare, stå inte kvar för att vänta och se, det är inte värt allt slit, blir oftast inte bättre, snarare sämre... :huvet

Man får vara egoist någongång ibland också.

Edit: meningsuppbyggnad.

Last edited:

akora

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
LasseR6 skrev:
Se det som så att det är hennes förlust att hon inte vill vara ihop med dig! :tummenupp

Önskar att det var så lätt... Vill inte ens se mig själv i spegeln längre..

akora

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Boije skrev:
Man förstår sig aldrig på de små liven, kanske det som är tjusningen?
Antingen håller man för hårt eller för löst, hur som helst är det galet.

Om det känns jobbigt att fortsätta vidare, stå inte kvar för att vänta och se, det är inte värt allt slit, blir oftast inte bättre, snarare sämre... :huvet

Man får vara egoist någongång ibland också.

Edit: meningsuppbyggnad.

Jo, men jag vill inte vara egoist, jag vill dela allt roligt med henne...

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
akora skrev:

Välkommen i klubben! Jag kan inte heller vissla. Fast jag känner mig inte speciellt misslyckad för det. Jag kan andra saker som ... öh ... hm ... :va Nä, nu återgår vi till dig tror jag!

Klart man känner sig misslyckad när saker inte går som man vill. Men det finns en anledning till varför det inte funkar mellan er. Antagligen är ni inte ämnade för varann och det enda man kan göra är att va glad för den tid man haft tillsammans och gå vidare. Jag tycker visst man kan lära sig av gamla förhållanden även om man kanske inte direkt gjort nåt fel. Du har säkert lärt dig mycket även fast det kan va svårt att se det nu. Och se det positivt - hellre att det tar slut nu än om x antal år för det är ju tydligen inte meningen att det ska va "ni".

Jag har aldrig själv blivit dumpad så jag kanske är fel person att komma med råd. Men när man gjort slut med en kille är det värsta om de "tjatar" om att man ska komma tillbaka. Och ibland kan man inte ge nån direkt förklaring till varför man gör slut. Det kan va en helschysst kille men ändå känns det inte hundraprocentigt. Även om killen tycker att hans liv rasat och tror att han aldrig kommer bli lycklig igen så är det bara en tidsfråga innan det vänder. Ibland kan det dock ta ett tag (killen jag dumpade när jag var 18 väntar fortfarande :dummer ). När du minst anar det kommer kärleken att slå till igen :kär och då kommer du inte kunna fatta hur du klarat dig utan den tjejen tidigare och du kommer va glad att du blev dumpad så du fick chansen att träffa din riktiga drömtjej! Ett ex till mig är numera gift och har barn med en tjej som jag "föreslog" för honom för jag tyckte de verkade passa bra ihop.

En massa svammel från en snurrig Polly.. Lycka till grabben..

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
akora skrev:
Jag undrar bara hur man lyckas göra allting fel i sitt liv.. Jag kan ju för fan inte ens vissla!!! snacka om misslyckad....

Misslyckad? Du kör ju hoj ju! Då kan man inte vara misslyckad. :fakta

akora

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Polly skrev:
Välkommen i klubben! Jag kan inte heller vissla. Fast jag känner mig inte speciellt misslyckad för det. Jag kan andra saker som ... öh ... hm ... :va Nä, nu återgår vi till dig tror jag!

Klart man känner sig misslyckad när saker inte går som man vill. Men det finns en anledning till varför det inte funkar mellan er. Antagligen är ni inte ämnade för varann och det enda man kan göra är att va glad för den tid man haft tillsammans och gå vidare. Jag tycker visst man kan lära sig av gamla förhållanden även om man kanske inte direkt gjort nåt fel. Du har säkert lärt dig mycket även fast det kan va svårt att se det nu. Och se det positivt - hellre att det tar slut nu än om x antal år för det är ju tydligen inte meningen att det ska va "ni".

Jag har aldrig själv blivit dumpad så jag kanske är fel person att komma med råd. Men när man gjort slut med en kille är det värsta om de "tjatar" om att man ska komma tillbaka. Och ibland kan man inte ge nån direkt förklaring till varför man gör slut. Det kan va en helschysst kille men ändå känns det inte hundraprocentigt. Även om killen tycker att hans liv rasat och tror att han aldrig kommer bli lycklig igen så är det bara en tidsfråga innan det vänder. Ibland kan det dock ta ett tag (killen jag dumpade när jag var 18 väntar fortfarande :dummer ). När du minst anar det kommer kärleken att slå till igen :kär och då kommer du inte kunna fatta hur du klarat dig utan den tjejen tidigare och du kommer va glad att du blev dumpad så du fick chansen att träffa din riktiga drömtjej! Ett ex till mig är numera gift och har barn med en tjej som jag "föreslog" för honom för jag tyckte de verkade passa bra ihop.

Jo, det var bara det att den här gången kändes det verkligen rätt. Det kändes grymt bra. Fick sånt där kärleks-pirr i magen varje gång jag träffade henne (även fast vi varit ihop i år och en del till).
Tänker inte be henne komma tillbaka, vill hon det så ska det va för att hon känner det och inte för att jag ber henne.
Kommer att sakna henne väldigt väldigt länge..

Life is a Bitch and then you die!!!

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Polly skrev:

"Felet" många gör är att inte vara ärlig och säga att man inte tycker om den andra längre. Även om det är jobbigt att vara uppriktig till en början så är har man igen det i längden.
Han som fortfarande väntar på dig Polly(antar att det inte var ironi att han fortfarande väntar) hade förmodligen behövt en utförlig förklaring om varför du dumpade honom.
Väntar han fortfarande? *svårt-att-greppa-smiley*

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
hvor lenge har dere vært sammen?

Big_Mike

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2003
Hoj
929a
Om det enda fel du gjort är att vara dig själv var det ju bra att dettog slut. För det enda sättet att hålla ihop det hade ju vart att vara nån annan. Vilket enligt mig inte är så hälsosamt i längden.
Men jag vet hur det känns, var i din sits för några år sen. Du kommer tillbaka, men inte med samma glöd i hjärtet tyvärr..

Hoppas det löser sig

/M

akora skrev:
Det blir ingen nästa gång, och jag vet inte vad jag har gjort för fel... antar att det enda felet jag gjort är att vara min själv...

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Big_Mike skrev:
.... Du kommer tillbaka, men inte med samma glöd i hjärtet tyvärr..

....

FEL! När man väl kommer tillbaka så kan man göra det som en jävla vulkan. Att inte våga brinna är att fega ur från en del av det som är riktigt viktigt här i livet!

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
LasseR6 skrev:
...
Han som fortfarande väntar på dig Polly(antar att det inte var ironi att han fortfarande väntar) hade förmodligen behövt en utförlig förklaring om varför du dumpade honom.
Väntar han fortfarande? *svårt-att-greppa-smiley*

Varför är han koko för det? Han har haft världens jävla otur och det kan varken han elle Polly göra något åt, men det gör honom ju inte knäpp - bara olycklig. Shit happens och en del av oss hittar ingen ny...

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
Om du nu verkligen älskar tjejen så säg det då...säg exakt som du känner och
skit i om du svamlar...du får iaf ut allt inom dig och vem vet...ni kanske reder ut det.

Men som sagt...har du varit dig själv och hon inte gillar dig så skit i henne.
Man ska inte behöva ändra sig för att passa ihop med nån..såvida man inte själv vill ändra sig.

Du ska inte snacka med oss här på SH..snacka med tjejen istället...
det é hon som har alla svaren...eller rättare sagt ni ihop :rolleyes:
Vi här kan ju inte direkt veta hur ni har det och vet inte du det iheller så är det
nog dax att börja prata allvar med tjejen.

Frågar man inget så får man inget veta och så kommer du sitta där och tänka på
svar som kanske är ljusår ifrån vad hennes svar skulle bli.
Så fråga trots att frågan kanske låter löjlig...tänk på dig själv! Du kommer iaf må bättre.

För om du inte vet varför du blitt dumpad eller så...så kommer det ta längre tid att komma över henne :fakta

Och Chrille...det är inte alla som kan va "vulkaner" när dom kommer tebax.
Vissa har nått som kallas skyddsmekanism som man till stor del inte kan kontrollera...
man blir försiktigare och bygger på skalet utåt för att inte bli sårad så lätt igen.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
MBGIRL skrev:
...
Och Chrille...det är inte alla som kan va "vulkaner" när dom kommer tebax.
Vissa har nått som kallas skyddsmekanism som man till stor del inte kan kontrollera...
man blir försiktigare och bygger på skalet utåt för att inte bli sårad så lätt igen.

Då får man lida för att man är fegis istället. I de här lägena finns inget att vinna på att vara feg. Att vara kräsen är en annan sak, man ska välja jävligt noga och välja med mer än hormonerna men att fega är dumt och elakt.

Nestor

Ny medlem
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Såld
Det går över akora. Har varit i samma sits som dig för några år sedan.
Nu kan jag inte ens fatta vad jag såg hos henne :confused:

Snart kommer sommaren och då vimlar det ju av härliga tjejer
här i Sverige :tuttar :banana

Kom igen grabben !!!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024