Välkommen i klubben! Jag kan inte heller vissla. Fast jag känner mig inte speciellt misslyckad för det. Jag kan andra saker som ... öh ... hm ...
Nä, nu återgår vi till dig tror jag!
Klart man känner sig misslyckad när saker inte går som man vill. Men det finns en anledning till varför det inte funkar mellan er. Antagligen är ni inte ämnade för varann och det enda man kan göra är att va glad för den tid man haft tillsammans och gå vidare. Jag tycker visst man kan lära sig av gamla förhållanden även om man kanske inte direkt gjort nåt fel. Du har säkert lärt dig mycket även fast det kan va svårt att se det nu. Och se det positivt - hellre att det tar slut nu än om x antal år för det är ju tydligen inte meningen att det ska va "ni".
Jag har aldrig själv blivit dumpad så jag kanske är fel person att komma med råd. Men när man gjort slut med en kille är det värsta om de "tjatar" om att man ska komma tillbaka. Och ibland kan man inte ge nån direkt förklaring till varför man gör slut. Det kan va en helschysst kille men ändå känns det inte hundraprocentigt. Även om killen tycker att hans liv rasat och tror att han aldrig kommer bli lycklig igen så är det bara en tidsfråga innan det vänder. Ibland kan det dock ta ett tag (killen jag dumpade när jag var 18 väntar fortfarande
). När du minst anar det kommer kärleken att slå till igen
och då kommer du inte kunna fatta hur du klarat dig utan den tjejen tidigare och du kommer va glad att du blev dumpad så du fick chansen att träffa din riktiga drömtjej! Ett ex till mig är numera gift och har barn med en tjej som jag "föreslog" för honom för jag tyckte de verkade passa bra ihop.
En massa svammel från en snurrig Polly.. Lycka till grabben..