Jag vet att det här inte är "Familjeliv" men...

Acongojado

Ny medlem
Gick med
14 May 2008
Hoj
BMW R 1150 RT
" På arbetsplatsen har det även funnits en kvinna som gjort allt hon kan för att göra livet och mitt jobb jävligt surt för mig. Hon har ägnat sig åt riktig sk vuxenmobbing, ni vet sånt där som man läser om men inte tror förekommer."

Va i h-, en omgång skulle hon ha.

Ja, och hade jag vetat vilket pris jag skulle få betala för att tiga och lida och stå ut så hade jag skjutit ett hål i huvudet på kärringen istället.
MEN felet är ialla fall mitt - jag skulle inte låtit min stackars sambo bli åsidosatt.

Acongojado

Ny medlem
Gick med
14 May 2008
Hoj
BMW R 1150 RT
Medlem på SH sen maj-08 och talar redan om att borra :va

Du citerar ett svar på Skrotnisses inlägg.

"hmm, låt se här, jag ska regga mig på ett nytt forum idag.. jag har en motorcykel men så har jag även problem med mitt privatliv. Vilket forum passar mig bäst tro, hmmm"

mm lite flejm :D

Och eftersom det finns fler män än kvinnor här, och jag känner att jag behöver manliga synpunkter mer än kvinnliga - jag tror jag vet hur kvinnor tänker - så kändes valet ganska enkelt.

Last edited:

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
Gjort något speciellt, för att han ska åtrå dig?

T ex
-Lekar med silvertejp, handklovar
- Brasiliansk vaxning
- Sexiga kläder/underkläder
- Bjudit upp till spontansex på köksbordet
etc
etc

Ett tafatt försök till lördagsjuffs efter en dvd-rulle. Som man har sett tillsammans i urtvättade mysbyxor....
Funkar inte i längden.

Acongojado

Ny medlem
Gick med
14 May 2008
Hoj
BMW R 1150 RT
Blev du medlem här idag för att delge oss detta?
Hur gammal är du?

Inte för att delge er utan för att, om möjligt, få manlig synpunkter ifrån opartiska, anonyma personer och på så vis kanske hitta andra infallsvinklar och kunna hantera min situation annorlunda. Just nu känns det bara som om jag kört vilse och inte hittar tillbaka.

Jag är vuxen, men jag känner mig väldigt oerfaren just nu. Och självklart förringar jag inte kvinnliga erfarenheter och åsikter även om jag inte räknat med att få det på detta forum.

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Inte för att delge er utan för att, om möjligt, få manlig synpunkter ifrån opartiska, anonyma personer och på så vis kanske hitta andra infallsvinklar och kunna hantera min situation annorlunda. Just nu känns det bara som om jag kört vilse och inte hittar tillbaka.

Jag är vuxen, men jag känner mig väldigt oerfaren just nu. Och självklart förringar jag inte kvinnliga erfarenheter och åsikter även om jag inte räknat med att få det på detta forum.

Eh..lycka till, men den enda synpunkten som räknas torde väl ändå vara din sambos.

Komminucera med honom alltså. Kör ni fast och menar allvar så kontaktar ni familjerådgivningen där ni bor - där har du relationsexperterna du söker.

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Äntligen en ny kawakex!!!!

Saknar kawakex bruden, vart tog hon vägen med sina roliga trådar?

Acongojado

Ny medlem
Gick med
14 May 2008
Hoj
BMW R 1150 RT
Gjort något speciellt, för att han ska åtrå dig?

T ex
-Lekar med silvertejp, handklovar
- Brasiliansk vaxning
- Sexiga kläder/underkläder
- Bjudit upp till spontansex på köksbordet
etc
etc

Ett tafatt försök till lördagsjuffs efter en dvd-rulle. Som man har sett tillsammans i urtvättade mysbyxor....
Funkar inte i längden.

Nej, egentligen inget av ovanstående. Jag har bara varit jag. Det räckte ju tidigare. Det är det som är problemet liksom, att jag bara trodde att det var att ta vid där det hela slutade, om du förstår hur jag menar. Men någonstans på vägen, när jag var för upptagen med mina egna bekymmer, så "tappade" jag min sambo.

Men jag tror att jag, som sagt, måste fråga om det finns någon annan först. Och sen utgå därifrån.

Tack till er som orkat läsa och svara, det betyder mycket för mig!

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe

Tycker att du får engagera dej mer i honom då. Du har ju trots allt, oavsett orsak, nonchalerat honom rätt länge och det är väl kanske inte så konstigt att det tar en del tid och engagemant för att komma till rätta med det.

Acongojado

Ny medlem
Gick med
14 May 2008
Hoj
BMW R 1150 RT
Eh..lycka till, men den enda synpunkten som räknas torde väl ändå vara din sambos.

Komminucera med honom alltså. Kör ni fast och menar allvar så kontaktar ni familjerådgivningen där ni bor - där har du relationsexperterna du söker.

Jag håller med dig om att det är min sambos åsikt som betyder något, men det känns just nu som om vi sitter fast i tanken, eller hur jag nu ska uttrycka mig.
Familjerådgivning är ett bra förslag, det känns inte riktigt som sambons "grej" dock men just det att få synpunkter, idéer och förslag ifrån någon som inte känner oss tror jag på.
Tack!

Tycker att du får engagera dej mer i honom då. Du har ju trots allt, oavsett orsak, nonchalerat honom rätt länge och det är väl kanske inte så konstigt att det tar en del tid och engagemant för att komma till rätta med det.

Ja, du har så rätt. Allt det där jag borde ha gjort för längesen och som är så självklart när man sitter med facit i handen....
Han har mått som jag mår nu. Jag fattar ju det.

Så till alla er som har fungerande relationer, ta inte era partners förgivet. Visa varje dag vad han/hon betyder för er.

Nu ska jag ta tag i livet. Tack än en gång för era synpunkter!

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Nej, egentligen inget av ovanstående. Jag har bara varit jag....

Som någon sa på något radioprogram som skvalade förbi för en tid sedan:

-" Ett förhållande är inget självspelande piano, det är mer som ett företag där det krävs en massa hårt arbete och investeringar för att få det att gå runt..."

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Familjerådgivning är ett bra förslag, det känns inte riktigt som sambons "grej" dock men just det att få synpunkter, idéer och förslag ifrån någon som inte känner oss tror jag på.

Bra tänkt, jag är som din sambo, jag skulle aldrig gå till familjerådgivning, kan man inte lösa det med de man känner osv. så får det vara.

Zweed

Lost in Holland
Gick med
7 Jun 2006
Hoj
Kawasaki Z1000 ABS 2007 Samt en Bandit 600n
Som någon sa på något radioprogram som skvalade förbi för en tid sedan:

-" Ett förhållande är inget självspelande piano, det är mer som ett företag där det krävs en massa hårt arbete och investeringar för att få det att gå runt..."

Hmm jag vet att det inte funkar som ett företag. Provade med att placera ut mina "tillgångar" lite varstans,, jäfvlar vad jag fick skit för det.. :huvet

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Bra tänkt, jag är som din sambo, jag skulle aldrig gå till familjerådgivning, kan man inte lösa det med de man känner osv. så får det vara.

Ja herregud ja, varför söka läkarvård för benbrott liksom, det som itne naturen eller polarna kan fixa är nog itne värt att fixa.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år