Läser inte så mycket längre men SVENSK MAFFIA fastnade jag i så det blir mitt tips!
Infiltratören och Camorra är nog jäkligt bra också.
Det känns som att man går miste om något om man skaffar den som ljudbok
Dessa tror jag också på, de övriga du räknade upp lät inte lika lockande. Stieg Larsson skulle jag inte ta i med tång, har börjat läsa hans skit men det var sämre än insändarna i lokalblaskan
Edit/ Jag har redan rest iväg och kommit hem igen så just nu behöver jag inga boktips men om någon annan behöver det så varsågod att använda denna tråd, vi måste tänka miljövänligt och spara på utrymmet!
Jag lovar dig att du inte blir besviken på Roslund och Hellström. Det finns många bra böcker. Men få böcker som lämnar läsaren påverkad. Deras böcker gör det. De berör viktiga ämnen från olika vinklar, samtidigt som de skriver spännande och intelligenta berättelser. Ett måste helt enkelt.
Då kan du få ge mig en snabb recension på dem, vad handlar de om etc Jag kanske får ta dig på orden, det var mer Stieg Larsson jag ryckte till över för det är för mig oförståeligt hur han kan vara så omtyckt. Eller egentligen inte, Svenskarna har extremt dålig smak överlag
Jag vill inte säga för mycket om dem, egentligen ingenting.
Läste lite om böckerna nu, den enda som jag känner att jag kan tänka mig att lyssna på var "Edward finnigans upprättelse". Jag får återkomma när jag har lyssnat på den, "köpte" den alldeles nyss
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|