Jag vill ha en R1, Tjejen suktar efter en FJR1300, vad göra?

mrf

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2012
Hoj
08 CBR 1000 RR
jag vill höra uppdatering när du kommit hem. ;)
Vet inte om det är till någon hjälp men min tjej tyckte jag skulle köpa en fazer 1000 eller liknande så att hon kunde åka med. Bra idé sa jag och köpte en fireblade och drog till alperna, själv. Får se om hon är kvar när jag kommer hem. :)

mrf

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2012
Hoj
08 CBR 1000 RR
Satan va brutal hoj! synd att den är så himlans tung och ser ut som nån slags alien. haha :) 193 hästar lär ju räcka till ovanpå ett 1400-vrid :O den kan nog vara en värdig kandidat innan FJR i alla fall. :)
Vill du ha något sportigare än 1400 GTR, men mer touringaktigt än R1 så kan Kawasaki ZZR 1400 vara ett alternativ. Sporttouring. Lite liknande blackbird och dyl. som nämnts i tråden.

Last edited:

Cleanstream

Living on a razorblade
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
2x gixxer turbo
Åker hon lite per säsong så köp R1 eller är hon med hela tiden FJR. Frågan är ju vad du själv vill ha för maskin. Skjutsa folk har jag då aldrig sett som något mer än ett nödvändigt ont, lyssna på ditt hjärta>> aldrig ha skojj å skjutsa tjejen eller ha skojj hela tiden och busa runt med lite gnäll emellan skjutsningarna:hihi

Culpa

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Hoj
XT600-89 GG300ec-07 Crf450-11
Varför ta med sej tjejen ut:va. Ses gör man ju ändå förr eller senare.

Kneedrag

Guest
köp det rätttttaaa !.R1aaa!

Håller med er andra!

Det är din leksak. Hur intresserad är hon!?
Letar hon hoj till er, mc kläder, m,m eller får du göra allt?

för husfrid så en zzr 1100 är inte fel heller. Billig försäkring o inköp

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Kör hon själv?? Då kan hon köpa FJR, Hoppas du inte är krake att låta den på bönpallen bestämma DITT hojval, det kommer inte sluta bra i framtiden(kalsongval, färger på kläder, bilar, mm mm du kommer vara fri från egen vilja framöver..)sätt ner foten, och ja det är bättre köra hoj själv isåfall ;)

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Man kan faktiskt ha flera hojar. Köp en R1 som din privata leksak.
Kanske också en bekväm hoj att åka två på. Finns massor med sådana på blocket. BMW:rodnar
För att ett förhållande ska fungera så måste man lyssna på varandra. Vill hon åka
med men inte gillar R1 så lyssna då på det!

Kör man själv och bara har en passagerare ibland och inte toktourar eller inköpt hoj tillsammans för det ändamålet så är mc en egotripp, är nog inte många killar som bestämmer vilken toning på hår, vilken frisör det skall gås till, vad för schampo eller parfymsort, vilket telefonval etc etc, en sak att killar kan påverka bilval, men det är ju enbart för många tjejer är så totalt ointresserad och oinsatta i det och får de välja blir det bara fel, även för dem själva ;)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år