goshow
snöar
helt otroligt att den här tråden inte spårat ur och blitt material för sh-nytt
helt otroligt att den här tråden inte spårat ur och blitt material för sh-nytt
Det hinns väl med än?
köp en retta för det e de enda rätta.View attachment 388546View attachment 388547View attachment 388548View attachment 388549
Du må väl se att designen till passagerarsadeln kommer direkt ifrån en medeltida tortyrkammare?!
Som många andra nämnt. MC åkande verkar vara DITT intresse och det kan vara bra att det är på den nivån.
Det är 100ggr roligare att åka 2 eller fler hojar änn att skjutsa någon. En helt annan upplevelse tycker jag personligen.
Själv har jag som regel att inte skjutsa "permanent" pga de risker som finns med MC åkning (då det är jag som förare som har ansvaret för den jag skjutsar).
Om hon tycker om att åka hoj varför inte skaffa en egen ? Då får hon upplevelsen att köra SIN egen drömhoj och om olyckan skulle vara framme är risken liten att båda råkar illa ut för ni kör på 2 motorcyklar.
MEN om hon älskar att sitta på pallen och lägger sitt liv i dina händer. Finns snabba och trevliga alternativ. Snabba autoban kryssare
Honda Blackbird CBR 1100, Kavazaki ZZR 1100, ZZR 1400 , BMW K 1200.
Man kan faktiskt ha flera hojar. Köp en R1 som din privata leksak.
Kanske också en bekväm hoj att åka två på. Finns massor med sådana på blocket. BMW
För att ett förhållande ska fungera så måste man lyssna på varandra. Vill hon åka
med men inte gillar R1 så lyssna då på det!
köp en retta för det e de enda rätta.View attachment 388546View attachment 388547View attachment 388548View attachment 388549
För att ett förhållande ska fungera så måste man lyssna på varandra. Vill hon åka
med men inte gillar R1 så lyssna då på det!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|