Jaha, då har man blivit haffad... <på sista åket>...

Skorpan

Guest
exiteme skrev:
Tro mig: Peter får skäll. :fakta
Men skulle han bli stoppad av snuten, är han man nog att ta sitt straff, istället för att gnälla...

Jag "buskör" också på mitt sätt (dock aldrig när människor är i närheten. Blir mest att jag "råkar" missa en o annan skylt i terrängen). Är absolut inget helgon! Men skulle polisen stoppa mig, skulle jag absolut inte försöka smita. Bara att bita ihop. Jag är fullt medveten om vad jag gör och vad jag riskerar!

Jag tycker tex att det är OK att busa som ett visst Malmögäng gör. De tränar på en långraka, med fri sikt, där det kanske kommer en bil i timmen. Vurpar de, riskerar de inte livet på någon annan...
nu kan jag fan inte låta bli alltså.....
Jaha,så han får skäll o sen e det ok då eller??
Gör nåt för fan åt det o när ni själva har slutat o leka så kan ni börja o hacka på andra.Folk spelar så jävla duktiga o oskylldiga men när det väl kommer till kritan så kommer annat fram.
Visst,jag tycker oxå det finns "rätt" o "fel" ställen o leka på men jag gnäller fan inte heller för att jag gör det själv o det står jag för vilket du inte verkar göra.

Edit: slanga e olagligt oavsett vem som gör det - tänk på det innan du öppnar käften

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Skorpan:

Vi står för vad vi gör och gnäller inte om det. Självklart kan man svära om man åker fast för nåt men.. ok, är det ens eget fel så...

Oskyldiga? VI har väl aldrig sagt vi är oskyldiga! Saken är den att om man startar en sådan här länk så får man väl FÖRFAN ta både medhåll och mothåll!!!!!!! ELLEEERRRRR????

Och, det är ine exiteme som wheelar runt så ska du gapa o skrika så gör det på mej. :p

Och, jag VET att det inte är du som startat länken....

Skorpan

Guest
exiteme - Jag "buskör" också på mitt sätt (dock aldrig när människor är i närheten.

vad kallar du det för då??? o så gnäller hon på Zana!!!
folk gnäller som fan men dom e inte bättre själva när det väl kommer fram :fakta
sorry,är så JÄÄÄÄÄÄÄÄVLA trött på allt gnäll här jämt o ständigt darför tog jag upp det

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Gnäll är trist som faaan och tillhör PMS människor.
Men jag intygar att exitemes buskörning sker på områden där det knappt finns grodor i terrängen så det går inte att jämföra en 70 km/t körning på en cykelväg där det kan komma barnvagnar och andra grejor.. Nåje.. Nu släpper vi detta. Hoppas han inte för FÖR mycket böter så han måste sälja hojen...

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Skorpan skrev:
exiteme - Jag "buskör" också på mitt sätt (dock aldrig när människor är i närheten.

folk gnäller som fan men dom e inte bättre själva när det väl kommer fram :fakta
sorry,är så JÄÄÄÄÄÄÄÄVLA trött på allt gnäll här jämt o ständigt darför tog jag upp det

Jag har aldrig sagt att jag är ett helgon. Men skillnaden (som jag försökt få fram här ett antal gånger!) är att man får ta ansvar för vad man gör! Skulle snuten ta mig; Bara att svälja den beska medicinen. :fakta

Dessutom, tycke jag, är det skillnad på att busa i terrängen eller på en cykelbana där det ofta finns människor. Jag slulle ALDRIG riskera andra människors liv o lem!

Men visst kan jag hålla med om att polisen gick över gränsen. Inte att de försökte stoppa honom på det sättet de gjorde, utan på hur de betedde sig efteråt...

Last edited:

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Skorpan skrev:

Du menar att det inte finns grader på det där, tex att du själv drar på en slangning längs en tom väg med en fullt laglig hoj, försäkrad o allt vad det innebär, eller om du gör det i stan bland folk på en olaglig hoj?
Man tar inte av skylten på hojen om det inte är så att den är avställd mm, Zana tog en chans och det gick åt helvete.
Men det är inte mycket att snacka om eller bli osams om för oss andra.

Skorpan

Guest
exiteme skrev:
Jag har aldrig sagt att jag är ett helgon.
och då säger jag som jag har sagt innan att leker man själv så ska man inte hacka på andra (om man nu ska hårddra det så e det lika olagligt o göra det på gata som industriområde) = DUBBELMORAL!!! o det finns det alldeles för mycket av här på forumet
yepp,nu tycker jag att vi släpper det o det gäller ALLA på forumet
finns fan så mycket roligare grejjer o göra än o gnälla
låt nu grabben vara.

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Japp.. mycket roligare saker... Bara detta att min nya YZ400f rycker man upp i 5:ans växel! Testat på ett avspärrat omrode allså! :D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy